negeergedrag
vrijdag 10 juni 2011 om 12:13
We hebben een latrelatie, vriend woont 10 km verderop. Ik ga daar alleen de avonden heen, van donderdag t/m zondag. Sporadisch zijn we bij mij. Wat gebeurde; ik woon naast het [regio]ziekenhuis, vriend gaat daar op bezoek op dinsdagavond bij gemeenschappelijke [maar meer zijn] kennis, zegt niks tegen mij, vraagt me niet mee, komt niet langs. Vind ik raar. Hij niet. Hij:" Moet ik dan alles met jou overleggen?" Huh? Ik vind het nogal kil en afstandelijk. We hebben een jaar of 4 een relatie. Wat vinden jullie?
vrijdag 10 juni 2011 om 12:19
Ik begrijp het probleem niet helemaal.
Ik begrijp opzich wel dat je het fijn had gevonden dat hij even was langsgekomen omdat hij toch toevallig in de buurt was.
Maar jullie wonen maar op 10 km van elkaar vandaan, niet ver van elkaar vandaan dus (vind ik). Dus even bij elkaar langs gaan, hoeft sowieso niet zo'n extreem groot probleem te zijn, qua reizen.
Ik begrijp opzich wel dat je het fijn had gevonden dat hij even was langsgekomen omdat hij toch toevallig in de buurt was.
Maar jullie wonen maar op 10 km van elkaar vandaan, niet ver van elkaar vandaan dus (vind ik). Dus even bij elkaar langs gaan, hoeft sowieso niet zo'n extreem groot probleem te zijn, qua reizen.
vrijdag 10 juni 2011 om 12:20
vrijdag 10 juni 2011 om 12:20
Ik vind het ook een beetje raar, als ik in ieder geval kijk naar mijn relatie. Ik zou niet per se mee hoeven te gaan, maar al is het een smsje van 'hey ik ben nu bij je in de buurt!' oid. Langskomen hoeft dan ook niet, maar bij ons is het eigenlijk vanzelfsprekend dat we zoiets gewoon laten weten. Maar meer uit eigen behoefte, dan dat het noodzaak is. Volg je het nog?
Ik zou het wel raar vinden als ik een LAT relatie had en mijn vriend is bij mij in de buurt en vertelt daar niets over. Het is geen ramp als hij het niet vertelt, maar het is wel een beetje raar.
Ik zou het wel raar vinden als ik een LAT relatie had en mijn vriend is bij mij in de buurt en vertelt daar niets over. Het is geen ramp als hij het niet vertelt, maar het is wel een beetje raar.
vrijdag 10 juni 2011 om 12:21
vrijdag 10 juni 2011 om 12:23
Mijn vriend heeft vrienden in de buurt waar ik woon. Als hij daar is en dat hoor ik later pas ga ik toch ook niet "waarom laat je dan niet even wat van je horen dat is toch een beetje raar, waarom negeer je me?@!??!!? *sniksnik" gedrag vertonen. Ik vind dit zo'n enorme aanstellerij. hij weet van niks! ging bij zn vriend langs!
vrijdag 10 juni 2011 om 12:23
quote:jasmijnbloeit schreef op 10 juni 2011 @ 12:21:
nee, het hoeft niet perse, maar zou wel leuk en attent zijn geweest, denk ik dan, temeer hij niet makkelijk mijn kant op kan komen en als hij dan een keer in de buurt is..........
Waarom niet? Jullie wonen toch maar 10 km bij elkaar vandaan?
(gewoon benieuwd)
nee, het hoeft niet perse, maar zou wel leuk en attent zijn geweest, denk ik dan, temeer hij niet makkelijk mijn kant op kan komen en als hij dan een keer in de buurt is..........
Waarom niet? Jullie wonen toch maar 10 km bij elkaar vandaan?
(gewoon benieuwd)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 10 juni 2011 om 12:26
quote:jasmijnbloeit schreef op 10 juni 2011 @ 12:21:
Nee, het hoeft niet perse, maar zou wel leuk en attent zijn geweest, denk ik dan, temeer hij niet makkelijk mijn kant op kan komen en als hij dan een keer in de buurt is.........Komt niet echt hartelijk en betrokken over. Latten vind ik overigens prima.Waarom kan hij niet gemakkelijk jouw kant op komen?
Nee, het hoeft niet perse, maar zou wel leuk en attent zijn geweest, denk ik dan, temeer hij niet makkelijk mijn kant op kan komen en als hij dan een keer in de buurt is.........Komt niet echt hartelijk en betrokken over. Latten vind ik overigens prima.Waarom kan hij niet gemakkelijk jouw kant op komen?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
vrijdag 10 juni 2011 om 12:36
10 km de andere kant op is geen probleem, maar naast mn huis..pff, dat viel helemaal verkeerd bij mij. Hij wil me doordeweek gewoon niet zien, hij overbrugt de afstand van 10 km ook praktich nooit. En dat is mijn probleem denk ik. Ok, dat zijn inderdaad maar 3 avonden, ik stel me aan dus. Maar zo voelt het niet. Waarschijnlijk is ons contact die avonden ook niet optimaal dan.
vrijdag 10 juni 2011 om 12:44
Het gaat er dus meer om dat hij nooit bij jou komt én je op maandag, dinsdag en woensdag niet wil zien? Dat vind ik ook raar, dus ik kan het me voorstellen.
Je stelt je niet aan omdat het 'maar' drie avonden zijn, je kan het toch niet leuk vinden? Mag hoor.
Waarom gaan jullie altijd bij hem zitten? Blijf je daar dan ook slapen of zijn het echt alleen de avonden? En waarom die andere drie dagen niet?
Je stelt je niet aan omdat het 'maar' drie avonden zijn, je kan het toch niet leuk vinden? Mag hoor.
Waarom gaan jullie altijd bij hem zitten? Blijf je daar dan ook slapen of zijn het echt alleen de avonden? En waarom die andere drie dagen niet?