negeergedrag

10-06-2011 12:13 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben een latrelatie, vriend woont 10 km verderop. Ik ga daar alleen de avonden heen, van donderdag t/m zondag. Sporadisch zijn we bij mij. Wat gebeurde; ik woon naast het [regio]ziekenhuis, vriend gaat daar op bezoek op dinsdagavond bij gemeenschappelijke [maar meer zijn] kennis, zegt niks tegen mij, vraagt me niet mee, komt niet langs. Vind ik raar. Hij niet. Hij:" Moet ik dan alles met jou overleggen?" Huh? Ik vind het nogal kil en afstandelijk. We hebben een jaar of 4 een relatie. Wat vinden jullie?
Hij had best even een biertje kunnen drinken bij jou, na het bezoek.
quote:jasmijnbloeit schreef op 10 juni 2011 @ 12:30:

heeft geen auto, moet ie speciaal voor de gelegenheid regelen.En fiets? Komt hij wel eens op de fiets naar je toe?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Serieus, wat is 10 km?

Heb je daar speciaal een auto voor nodig?

Je kunt prima de fiets pakken, en waarschijnlijk kun je met slecht weer nog met de bus, dus waarom hij niet makkelijk jouw kant op kan komen snap ik niet helemaal..

Mijn mond viel open van verbazing toen ik dit las zeg.

Ohja, en het is misschien een beetje lullig dat hij niets gezegd heeft toen hij in de buurt was. Volgende keer beter, ik zou er niet zo zwaar aan tillen hoor..
quote:jas schreef op 10 juni 2011 @ 12:44:

[...]

En fiets? Komt hij wel eens op de fiets naar je toe?en het naastgelegen regioziekenhuis zal vast ook met de bus te bereiken zijn.
10 km is echt een afstand van niks. Ik zou me er niet druk om maken, ook al is het naast je huis. Hij heeft op die dag gewoon iets anders gepland en als hij bij je langs was gegaan dan was zijn planning misschien in de war gelopen.

Wij wonen 50 km uit elkaar en als ik iets anders in zijn woonplaats of in zijn straat te doen heb, dan ga ik dát doen en niet bij hem langs. Want dat zit dan niet in mijn planning.
quote:borderwalk schreef op 10 juni 2011 @ 12:45:

[...]

en het naastgelegen regioziekenhuis zal vast ook met de bus te bereiken zijn.
Jeetje man 10 kilometer kun je nog wel lopen, doen nu duizende kinderen tijdens de avondvierdaagse....sorry als dat een reden voor hem is om niet naar jou te komen dan vind het echt een lamzak
quote:jasmijnbloeit schreef op 10 juni 2011 @ 12:36:

10 km de andere kant op is geen probleem, maar naast mn huis..pff, dat viel helemaal verkeerd bij mij. Hij wil me doordeweeks gewoon niet zien, hij overbrugt de afstand van 10 km ook praktisch nooit. En dat is mijn probleem denk ik. Oke, dat zijn inderdaad maar 3 avonden, ik stel me aan dus. Maar zo voelt het niet. Waarschijnlijk is ons contact die avonden ook niet optimaal dan.

Dat is niet alleen jouw probleem, maar ook die van hem. Hij doet geen moeite om naar jou te komen. Jij moet altijd naar hem.

En vanuit dat perspectief kan ik het me jouw vraagtekens wel voorstellen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik vind dat ook geen negeren hoor.

Vriend en ik wonen een 75km bij elkaar vandaan.

We zien elkaar in het weekend en heel soms een avondje door de week.

Voor mijn werk moet ik wel vrij regelmatig bij hem in de buurt zijn maar dat laat ik hem ook zelden weten en langsgaan doe ik eigenlijk ook nooÍt

Bij mij heeft het ermee te maken dat als ik toch langs zou gaan ik niet meer wegwil en tegen hem aan in slaap wil vallen en dan moet ik de volgende dag zo allejesus vroeg op.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Hij wil me doordeweek gewoon niet zien, hij overbrugt de afstand van 10 km ook praktich nooit. En dat is mijn probleem denk ik. Ik denk dat hier het probleem zit. Ik zou zo'n relatie niet willen. Jij ook niet begrijp ik uit je post, maar toch neem je er genoegen mee...
Ik zou dat slecht trekken een relatie op die manier.

Toen mijn vriend en ik nog latten woonden we ook maar een paar km uit de buurt en zagen we elkaar ook niet iedere dag.

Maar contact was er wel.

Beetje raar dat het allemaal van jou uit moet komen (ik weet niet of dat echt zo is maar zo komt het hier over in ieder geval)

Is je relatie wel in evenwicht?

Of ben jij gekker op hem dan hij op jou?
Tja, als je nou 100 km van elkaar uit de buurt woont. Verder, als het meer zijn vriend is dan die van jou, dan zou ik het ook niet gek vinden...
Wat ik me afvraag: komt het initiatief altijd meer van jou kant?

Hebben jullie samen plannen voor de toekomst, zoals samenwonen?
quote:boterblommetje schreef op 10 juni 2011 @ 12:55:

Ik zou dat slecht trekken een relatie op die manier.

Toen mijn vriend en ik nog latten woonden we ook maar een paar km uit de buurt en zagen we elkaar ook niet iedere dag.

Maar contact was er wel.

Beetje raar dat het allemaal van jou uit moet komen (ik weet niet of dat echt zo is maar zo komt het hier over in ieder geval)

Is je relatie wel in evenwicht?

Of ben jij gekker op hem dan hij op jou?Eens.
blijf ook slapen en rijdt 's ochtends weer naar huis. Waarom die andere dagen niet? Omdat we dat beide niet willen uiteindelijk en ons eigen gedoetje/werk hebben. Als het moet komt hij wel op de fiets. Ach, ik zal er maar niet zo moeilijk over doen, maar leuk is anders. Hij is me iets teveel op zichzelf denk ik, en dit was de bekende druppel. Moeten er toch niet teveel van komen, heb andere verwachting van een relatie, wat ik al zei: kan uiteindelijk alles alleen.

10 km de andere kant op is geen probleem, maar naast mn huis..pff, dat viel helemaal verkeerd bij mij. Hij wil me doordeweek gewoon niet zien, hij overbrugt de afstand van 10 km ook praktich nooit. En dat is mijn probleem denk ik. Ok, dat zijn inderdaad maar 3 avonden, ik stel me aan dus. Maar zo voelt het niet. Waarschijnlijk is ons contact die avonden ook niet optimaal dan.Kan het me goed indenken dat je je dan dingen gaat afvragen. Ik zou ook absoluut niet blij van zo'n situatie worden. (en ook geen genoegen mee nemen.)
heb andere verwachting van een relatie

Waarom ga je er dan mee door?
Shit k ga nu ineens twijfelen aan de happyheid van mijn relatie als ik Blom zo lees..

Er gaan hier oo wel eens dagen voorbij dat lief en ik elkaar ook niet eens spreken..
TO, praten jullie nooit over verwachtingen naar elkaar toe binnen jullie relatie?
quote:Summerdance schreef op 10 juni 2011 @ 12:59:

Shit k ga nu ineens twijfelen aan de happyheid van mijn relatie als ik Blom zo lees..

Er gaan hier oo wel eens dagen voorbij dat lief en ik elkaar ook niet eens spreken..

Wrom?

Ik sprak alleen uit dat het voor mij niet de manier zou zijn.

Als jij en je lief het zo beide goed vinden is het toch prima?!
quote:jasmijnbloeit schreef op 10 juni 2011 @ 12:57:

blijf ook slapen en rijdt 's ochtends weer naar huis. Waarom die andere dagen niet? Omdat we dat beide niet willen uiteindelijk en ons eigen gedoetje/werk hebben. Als het moet komt hij wel op de fiets. Ach, ik zal er maar niet zo moeilijk over doen, maar leuk is anders. Hij is me iets teveel op zichzelf denk ik, en dit was de bekende druppel. Moeten er toch niet teveel van komen, heb andere verwachting van een relatie, wat ik al zei: kan uiteindelijk alles alleen.Je spreekt jezelf een beetje tegen. Weet je zeker dat jij dat ook wel wil, elkaar sommige dagen niet zien?
Mmmmmmm.

Is je vriend geïnteresseerd in je? Vraagt hij wel eens hoe het met je gaat, hoe het op je werk is? Voel je je geborgen bij hem?
Hij is wel gek op me, maar heeft veel behoefte aan tijd voor zichzelf en is afwachtend, lassig, doe wat je wil. Daarin verschillen we. En wie zei het: een overwacht biertje na het bezoek was toch leuk geweest? Kleine moeite groot plezier. Wat mij betreft dan.
In een leuke, gelukkig en evenwichtige relatie zou zoiets kleins niet uit moeten maken (vooral omdat veel mannen gewoonweg niet aan dit soort dingen denken), maar in jullie geval proef ik een onderliggende ontevbredenheid en onzekerheid over je relatie.

Ik heb het gevoel dat jij wellicht meer met hem bezig bent dan hij met jou en dan is dit een bevestiging daarvan, wat een heel begrijpelijk een vervelend gevoel geeft.
Tja, ik denk dat je te respecteren hebt dat hij wat meer op zichzelf is.

Voor hem is naar huis gaan een groot plezier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven