Good Luck
donderdag 9 juni 2011 om 23:08
quote:Jinny schreef op 09 juni 2011 @ 22:57:
Bam, om twee uur op de kita. Ik vind kamp met deze juf echt oke (maar ik zou stiekem wel willen weten hoe het echt gaat).
Ben je al weer terug van de holiday?
Ik zou het je niet nadoen brr moet er echt niet aandenken.
ja turlijk wil je dat weten.
Kom je een beetje bij zo alleen met jongste?, die zal het wel heerlijk vinden?
Nee, zaterdag komen we terug nog 2 daagies relaxen dus..
Bam, om twee uur op de kita. Ik vind kamp met deze juf echt oke (maar ik zou stiekem wel willen weten hoe het echt gaat).
Ben je al weer terug van de holiday?
Ik zou het je niet nadoen brr moet er echt niet aandenken.
ja turlijk wil je dat weten.
Kom je een beetje bij zo alleen met jongste?, die zal het wel heerlijk vinden?
Nee, zaterdag komen we terug nog 2 daagies relaxen dus..
donderdag 9 juni 2011 om 23:10
donderdag 9 juni 2011 om 23:37
quote:Jinny schreef op 09 juni 2011 @ 23:21:
Goh wat een gek knopje is dat dan!
Ben je nog naar van die val?Nee hoor niet naar alleen wat beurs .. ik was op de judomat van Juul gevallen, dus viel zo zacht als een veertje.. ( lees: judomat van clics...volgens juul heeft me dat veel blauwe plekken bespaard, haha ik laat het maar zo)
Goh wat een gek knopje is dat dan!
Ben je nog naar van die val?Nee hoor niet naar alleen wat beurs .. ik was op de judomat van Juul gevallen, dus viel zo zacht als een veertje.. ( lees: judomat van clics...volgens juul heeft me dat veel blauwe plekken bespaard, haha ik laat het maar zo)
vrijdag 10 juni 2011 om 09:43
vrijdag 10 juni 2011 om 12:57
Grote wasjes, kleine wasjes
Ja pasghetti eet mijn kind. En losagna
Weer eentje voor herkenning voor jou Jin
Ceetje had feest vandaag op school, ze gingen in optocht door dorp en dan af en toe ergens stoppen en een liedje zingen. Mijn moeder ging kijken en die smste het volgende; Nou geweldig hoor, boos hoofd, zonder feestmuts, duim in mond en meezingen ho maar
Ja pasghetti eet mijn kind. En losagna
Weer eentje voor herkenning voor jou Jin
Ceetje had feest vandaag op school, ze gingen in optocht door dorp en dan af en toe ergens stoppen en een liedje zingen. Mijn moeder ging kijken en die smste het volgende; Nou geweldig hoor, boos hoofd, zonder feestmuts, duim in mond en meezingen ho maar
vrijdag 10 juni 2011 om 22:04
Het hernhuttenfeest zeker, haha! Zou ik ook niet met een blij hoofd aan meelopen, dus ik snap Ceetje wel.
Jin, je bent een schat, dankjewel!! Ik ga speciaal voor jou extra hard lopen! Laatste nachtje zonder Oudste zoon in huis!
Vanmiddag samen met Maatje getraind. Ik hollen, zij op de fiets ervoor/achter/naast. Erg gezellig (en stuk zwaarder dan alleen want ze hield me de hele tijd aan de praat).
Dus ik ga de oogjes maarde 's dicht doen! Trusten!
Jin, je bent een schat, dankjewel!! Ik ga speciaal voor jou extra hard lopen! Laatste nachtje zonder Oudste zoon in huis!
Vanmiddag samen met Maatje getraind. Ik hollen, zij op de fiets ervoor/achter/naast. Erg gezellig (en stuk zwaarder dan alleen want ze hield me de hele tijd aan de praat).
Dus ik ga de oogjes maarde 's dicht doen! Trusten!
vrijdag 10 juni 2011 om 22:29
Herkenbaar hoor Star! Mijn oudste was zo vreselijk bokkig, heeft expres een mooie tekening die jongste net had gemaakt verkreukeld. Hij was echt zo ontzettend boos. En ik weet gewoon niet meer wat ik met dat boze jongetje aan moet. Echt niks helpt, ik krijg hem haast niet rustig, ik word er haast wanhopig van. Hij gaat maar door, met af en toe een paar rustigere dagen. Ik spreek haast met niemand meer af met de kinderen, omdat oudste het echt altijd weet te verzieken, andere kinderen zeer doet. Ik weet het gewoon echt niet meer. En ik houd juist van gezelligheid en van leuke mensen om me heen. Ik weet het gewoon niet meer met hem. Zucht (klaagmodus uit). Ik ken dat feessie helemaal niet, klinkt wel lollig (arme Ceetje, weet je waarom ze niet mee wilde doen?)
Hel, wanneer ga je lopen? Ik vind het echt zo knap van je!
Mal, hoe is het met de mooie meneren?
Iemand nog iets van Kokos gehoord?
Hel, wanneer ga je lopen? Ik vind het echt zo knap van je!
Mal, hoe is het met de mooie meneren?
Iemand nog iets van Kokos gehoord?
vrijdag 10 juni 2011 om 22:31
quote:amalia schreef op 08 juni 2011 @ 11:16:
Dat is echt lachen Mal. Wees blij dat je geen hond hebt
******Oproep voor de schoenendames*******Ik zoek zwarte schoenen met hak, en een lint wat je om je enkel heen kan wikkelen. Sjiek, dus geen espadrille.
Moet onder een kort recht jurkje en er moet op te lopen zijn, dus de hak niet te dun (punt 1 cm ofzo... die heb ik en daar val ik mee om, helemaal als ik er een avond op moet staan).Fred de la Bret bij Omoda!
Dat is echt lachen Mal. Wees blij dat je geen hond hebt
******Oproep voor de schoenendames*******Ik zoek zwarte schoenen met hak, en een lint wat je om je enkel heen kan wikkelen. Sjiek, dus geen espadrille.
Moet onder een kort recht jurkje en er moet op te lopen zijn, dus de hak niet te dun (punt 1 cm ofzo... die heb ik en daar val ik mee om, helemaal als ik er een avond op moet staan).Fred de la Bret bij Omoda!