negeergedrag

10-06-2011 12:13 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben een latrelatie, vriend woont 10 km verderop. Ik ga daar alleen de avonden heen, van donderdag t/m zondag. Sporadisch zijn we bij mij. Wat gebeurde; ik woon naast het [regio]ziekenhuis, vriend gaat daar op bezoek op dinsdagavond bij gemeenschappelijke [maar meer zijn] kennis, zegt niks tegen mij, vraagt me niet mee, komt niet langs. Vind ik raar. Hij niet. Hij:" Moet ik dan alles met jou overleggen?" Huh? Ik vind het nogal kil en afstandelijk. We hebben een jaar of 4 een relatie. Wat vinden jullie?
Hij hoeft toch niet perse langs te komen? Of het te laten weten...? Je ziet hem toch van donderdag naar zondag? Lijkt alsof je latten stiekem maar niets vind...
ohja en topictitel vind ik ook raar.
Je had ook alleen naar die gemeenschappelijke kennis kunnen gaan. Je hoeft toch niet altijd met z'n 2en?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Hm ja zou ik ook raar vinden.

En hij had ookeven bij jou langs kunnen gaan ná het bezoek,al was het maar om even hallo te zeggen.
Tuurlijk kun/moet/mag je dingen apart doen...duh..

maar de onvriendelijke reactie zouden mijn nekharen ook van overeind gaan staan.
Ik begrijp het probleem niet helemaal.

Ik begrijp opzich wel dat je het fijn had gevonden dat hij even was langsgekomen omdat hij toch toevallig in de buurt was.

Maar jullie wonen maar op 10 km van elkaar vandaan, niet ver van elkaar vandaan dus (vind ik). Dus even bij elkaar langs gaan, hoeft sowieso niet zo'n extreem groot probleem te zijn, qua reizen.
hoezo onvriendelijke reactie van hem? Hij is zich gewoon van geen kwaad bewust, en logisch. Hij negeert je helemaal niet!
quote:[message=9282080,noline]boterblommetje schreef op 10

maar de onvriendelijke reactie zouden mijn nekharen ook van overeind gaan staan.Wie weet werd het gevraagd op een toon waarbij vriends nekharen overeind gingen staan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind het ook een beetje raar, als ik in ieder geval kijk naar mijn relatie. Ik zou niet per se mee hoeven te gaan, maar al is het een smsje van 'hey ik ben nu bij je in de buurt!' oid. Langskomen hoeft dan ook niet, maar bij ons is het eigenlijk vanzelfsprekend dat we zoiets gewoon laten weten. Maar meer uit eigen behoefte, dan dat het noodzaak is. Volg je het nog?

Ik zou het wel raar vinden als ik een LAT relatie had en mijn vriend is bij mij in de buurt en vertelt daar niets over. Het is geen ramp als hij het niet vertelt, maar het is wel een beetje raar.
nee, het hoeft niet perse, maar zou wel leuk en attent zijn geweest, denk ik dan, temeer hij niet makkelijk mijn kant op kan komen en als hij dan een keer in de buurt is.........Komt niet echt hartelijk en betrokken over. Latten vind ik overigens prima.
Het is trouwens ook geen negeergedrag, misschien zijn zijn behoeftes wel heel anders dan die van jou. Dat hoeft niet per se goed of fout te zijn.
Mijn vriend heeft vrienden in de buurt waar ik woon. Als hij daar is en dat hoor ik later pas ga ik toch ook niet "waarom laat je dan niet even wat van je horen dat is toch een beetje raar, waarom negeer je me?@!??!!? *sniksnik" gedrag vertonen. Ik vind dit zo'n enorme aanstellerij. hij weet van niks! ging bij zn vriend langs!
quote:jasmijnbloeit schreef op 10 juni 2011 @ 12:21:

nee, het hoeft niet perse, maar zou wel leuk en attent zijn geweest, denk ik dan, temeer hij niet makkelijk mijn kant op kan komen en als hij dan een keer in de buurt is..........

Waarom niet? Jullie wonen toch maar 10 km bij elkaar vandaan?

(gewoon benieuwd)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
het is maar 10 km tussen jouw huis en die van je vriend. Dus alles wat vriend en jij doen is in de buurt van elkaar.

Dus, nee het is niet raar dat hij iets van zich heeft laten horen.
Als ie er nou 200 km voor had gereden, tja.. dan had ik het wel vreemd gevonden dat ie niet even langs was geweest.

Maar dit? Mwah, je ziet elkaar van donderdag t/m zondag al, lijkt me meer dan genoeg.
Oh heb niet goed gelezen, als het maar 10 km uit de buurt is vind ik het een pietsie beetje aanstellerij Ik dacht meer aan afstand Groningen - Utrecht oid. 10 km is toch altijd wel te overbruggen?
quote:jasmijnbloeit schreef op 10 juni 2011 @ 12:21:

Nee, het hoeft niet perse, maar zou wel leuk en attent zijn geweest, denk ik dan, temeer hij niet makkelijk mijn kant op kan komen en als hij dan een keer in de buurt is.........Komt niet echt hartelijk en betrokken over. Latten vind ik overigens prima.Waarom kan hij niet gemakkelijk jouw kant op komen?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
dat is het meer: ik had het graag even geweten, gewoon, dat hi jdaar aan had gedacht om me te berichten, was waarschijnlijk ook wel even mee gegaan. Tuurlijk kan ik ook alleen gaan, duh..uiteindelijk kan ik alles alleen.
Nou ik ben het wel eens met jouw vriend, hij hoeft toch niet alles te laten weten, wat hij gaat doen? Als ie nou tien km de andere kant op was gereden, was het dan ook een probleem geweest?
heeft geen auto, moet ie speciaal voor de gelegenheid regelen.
pff je zou maar zo'n relatie hebben, vermoeiend
10 km de andere kant op is geen probleem, maar naast mn huis..pff, dat viel helemaal verkeerd bij mij. Hij wil me doordeweek gewoon niet zien, hij overbrugt de afstand van 10 km ook praktich nooit. En dat is mijn probleem denk ik. Ok, dat zijn inderdaad maar 3 avonden, ik stel me aan dus. Maar zo voelt het niet. Waarschijnlijk is ons contact die avonden ook niet optimaal dan.
quote:jasmijnbloeit schreef op 10 juni 2011 @ 12:30:

heeft geen auto, moet ie speciaal voor de gelegenheid regelen.10 km is ook wel te fietsen lijkt me.
Het gaat er dus meer om dat hij nooit bij jou komt én je op maandag, dinsdag en woensdag niet wil zien? Dat vind ik ook raar, dus ik kan het me voorstellen.

Je stelt je niet aan omdat het 'maar' drie avonden zijn, je kan het toch niet leuk vinden? Mag hoor.

Waarom gaan jullie altijd bij hem zitten? Blijf je daar dan ook slapen of zijn het echt alleen de avonden? En waarom die andere drie dagen niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven