De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Oh Mida beterschap zeg! De beroemde buikgriep!

Hij heeft een uur en een kwartier in zijn slaapzak geslapen, dus redelijk goed vind ik zelf. Normaal slaapt hij wel langer maar oke hij moet ook wennen natuurlijk.
hey meiden,

even snel berichtje. Vandaag eerste dag alleen, en het is echt even aanpoten. Elk moment is wel gevuld en ik moet er echt om denken om R bewust aandacht te geven en niet teveel op te gaan in schoonmaken etc, op de momenten dat T niet komt. maar tot nu toe gaat dat heel goed.

R. was vanmorgen even heel verdrietig dat papa er niet was, maar is verder heel lief voor mij.

Ik merk wel dat ik nu aan het einde van de dag pijn aan mijn buik krijg, dus moet nog wel proberen rustig aan te doen.
Hoi meiden,

Ik ben weer opgeknapt, dus waarschijnlijk toch iets verkeerds gegeten denk ik want buikgriep is niet binnen 1 dag over. Ik ga morgen ook weer gewoon werken.

Kikkie, ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het tegenvalt zo'n eerste dag alleen met 2 kinderen. Dat is ook wel iets waar ik tegen op zie, om die aandacht te verdelen, ik hoop maar dat Daan dat een beetje pikt. Hij is nu natuurlijk gewend om alle aandacht te krijgen.

Doe je wel een beetje rustig aan met poetsen? Een keizersnee is niet niks hoor en als je pijn krijgt doe je toch te veel. Hoe gaat het nu met je bloeddruk en weet je al wat meer over je werk?

Nikki, goed hoor van R dat hij toch nog zolang heeft geslapen in zijn slaapzak.

Daan ligt al een uur in bed, maar hij ligt nog steeds tegen zijn knuffels te kletsen, ik denk dat ik hem maar weer naar beneden haal. Anders wordt hij straks weer te laat wakker en hebben we vanavond weer een probleem.
Mida fijn dat je weer bent opgeknapt, maar 1 dag buikgriep kan best hoor had ik laatst ook een keer, de dag erop voelde ik me alleen wat weeig. Maar voor de rest gewoon weer goed.

Hier een lekker poetsdagje achter de rug, het moet altijd maar als je het dan gedaan hebt is ook wel weer lekker!
Hoe gaat het met iedereen? Allemaal druk?

Ik heb wat foto's op de groep geplaatst.
Mida wat een leuk behang op de babykamer! Super. Die speeltoren is ook leuk, maar vind het zo'n eng trapje als ze net kunnen lopen. Dus daarom hadden wij toen gewoon een simpele glijbaan gekocht.

M is maandag jarig alweer 3 jaar! We vieren het zondag, dus dat word een drukke dag.
Nikki, wij vonden het trapje ook niet zo'n succes, dus heeft mijn zwager (die is timmerman) een nieuwe trap gemaakt met gewone treden. Midaman heeft er zelf een zandbak onder gemaakt (staat ook nog niet op de foto).

Zo heeft hij eigenlijk een 3-in-1 speeltoestel, zandbak, glijbaan en speelhuisje, geen overbodige luxe in onze ieniemini-tuin.

Natuurlijk, ik was bijna vergeten dat de oudste alweer bijna jarig is! De eerste 3-jarige in ons cluppie, wat gaat het toch hard. Veel plezier zondag en maandag! Wat krijgt ze van jullie?
nikki alvast gefeliciteerd, jemig wat gaat het hard!

Mida, leuk zeg die speeltoren, wat een idee. Dus daar heb je geen kind aan in de zomer :-)

En de kamers ook erg leuk. Jullie zijn dus al weer een heel eind. Hoe voel je je? Wanneer was je ook al weer uitgerekend?

Hier is alles ok. De eerste week alleen zit erop en het viel me mee. Het is aanpoten en het forummen schiet er aardig bij in, maar zolang ik maar niet teveel wil en het accepteer dat er niet teveel uit mijn handen kom gaat het goed.

T. is erg lief maar hangt erg aan mij. Ze wil het liefste de hele dag bij me zijn. papa ook wel maar als ze mij hoort dan gaat ze huilen net zolang totdat ze bij mij ligt, boefje he. Dan valt ze vaak in slaap, leg ik haar weg en gaat ze huilen. Laat haar wel huilen maar pak haar toch nog wel vaak op, vind het moeilijk om haar te laten huilen, en tja dat weet ze haha.

R. is erg lief, helpt goed en is gezellig. Dus we redden ons lekker zo.

Ik ga proberen nog even wat fotos te plaatsen!

Cola? jaimie? Snico? Alles ok?
oja en die drie kilo er extra af? die heb ik er al weer bijna aangegeten.

Elke dag beloof ik mezelf beterschap maar ik kan het gewoon niet laten!
Leuke foto's Kik! Wat heeft ze al lekker veel haar, bij R duurde dat toch ook zo lang voordat het iets was? Daan is ook erg lang zo goed als kaal geweest, maar voor een meisje ziet dat er veel "gekker" uit, vind ik.Fijn dat de eerste week alleen toch nog meeviel. Ik kan me indenken dat je nu helemaal geen momentje meer voor jezelf hebt. Daan gaat straks als de baby er is toch gewoon 2 dagen per week naar het kdv, dus dan heb ik het in ieder geval een paar dagen wat rustiger.

Ik voel me op zich goed, geen échte klachten. Maar ik slaap erg slecht en daardoor voel ik me overdag ook niet altijd optimaal. Ik heb ook veel last van mijn darmen en maag(zuur), het is net of alles in de verdrukking zit (zal ook wel) en daarom heb ik meteen last als ik ook maar iets te veel eet. Ik heb dan ook nog nooit zo weinig gegeten als de laatste week, ach dat kan geen kwaad, misschien blijven de kg's een beetje beperkt dan. Ik zit nu op 8,5 kg, best netjes voor bijna 28 weken. Ik ben 17 april uitgeteld.

Jammer dat bij jou het extra gewicht er weer bijna bij zit, maar je moet niet onderschatten hoeveel energie de borstvoeding kost, je moet wel goed blijven eten.
Ze krijgt van ons een tractor met aanhanger, ik zal eens kijken of ik een plaatje kan plaatsen,

Mooi dat je eerste weekje je goed af ging Kik, het is ook even wennen, maar net wat je zegt je doet wat je doen kan en anders maar niet, het word ook makkelijker zodra ze een ritme krijgen. Ik vind het nu al wel makkelijker dan een paar weken terug. Maar het is ook zo'n heerlijk ventje. Ook al komt alle melk terug hij blijft lachen. De juffen van M haar school zijn ook helemaal gek van hem, zo schattig.

Hoe jullie dat hebben gedaan klinkt mooi Mida, hebben jullie echt een kleine tuin of vind je dat zelf. Wij moeten onze hele tuin nog overhoop halen, er is maar een heel klein terras en voor de rest staat het helemaal vol, veel bamboe, struiken en dergelijke. Kinderen hebben helemaal geen ruimte om te spelen.
Nee Nikki, we hebben écht een kleine tuin, ongeveer 5m breed en 8m diep.

Leuk zo'n tractor, die heeft Daan met zijn 2e verjaardag gekregen, daar heeft hij al veel plezier van gehad.
Pastte hij daar toen al op? Ik vind deze echt groot, denk niet dat M er vorig jaar op had gepast, ze heeft trouwens ook een andere kar, maar goed dan kan ze nog niet zo goed keren enzo.

Ze is gister goed verwend, ze is lief geweest en heeft iedereen bedankt voor het kadootje, R heeft zich ook keurig gedragen, was toch even afwachten hoe hij zou reageren op al die drukte, maar ging perfect.

Ga vanmorgen denk ik het overgebleven taart maar naar mijn werk brengen, heb zelf geen 1 stukje gehad, ben sinds 1 januari weer 2 kilo kwijt, dus moet wel 3,5 kilo. Dus ik dacht gewoon doorzetten met niet snoepen!
Nikki, gefeliciteerd met M!!!!!!!!!

Ik denk dat Daan dan een maatje kleiner heeft, want hij kon er prima op vooruit. Fijn dat het feestje gisteren goed is verlopen en dat R ook lief is geweest.

Knap hoor dat je helemaal geen taart hebt gehad! Zou mij niet lukken, ben ik bang.
Nikki gefeliciteerd met M!
Nikki, gefeliciteerd met het oudste kuiken! 3 Jaar alweer..... wat gaat het toch snel hè.

Leuke foto's op de groep!

Ik kom vanavond bijkletsen echt waar!!!!!!
quote:jaimie schreef op 22 januari 2008 @ 16:32:

Ik kom vanavond bijkletsen echt waar!!!!!!UHMMMM Jaimie ??
Meiden, ik heb een vakantiedilemma.

We willen graag op het eind van mijn verlof een weekje naar de Belgische kust, liefst in een huisje. Ik heb Daan beloofd dat we een keer naar Plopsaland zouden gaan en hij is dol op het strand, dus kunnen we dat meteen combineren. Nou zag ik een geweldig bungalowpark, met subtropisch zwembad én een overdekte speelhal, Sunparcs de Haan, precies wat ik bedoelde. Maar nu keek ik op vakantiereiswijzer en ik heb nog nooit zulke slechte recenties gezien, dus ik twijfel heel erg of we dat nu wel zullen doen. Er is verder nog 1 park aan de belgische kust, maar óók van sunparcs en óók slechte recenties. Ik heb nog wel een heel klein parkje gevonden, maar weet nog niet of ze een huisje beschikbaar hebben en wat het kost (ik heb gemaild) en verder zijn er wel wat particuliere appartementen, maar ik zit toch het liefst op een bungalowpark. Wat zouden jullie doen? Laten jullie je wel of niet beinvloeden door zulke recenties? Ik vind het zo moeilijk en intussen zijn we alweer een week verder straks is er helemaal niets meer te krijgen, we zitten toch in het hoogseizoen (1e week augustus).

Ik wil ook niet te ver weg want mijn zusje is op 20 juli uitgerekend en ik hou er ook nog rekening mee dat de baby er nog niet is en dan wil ik wel even op en neer naar huis kunnen op 1 dag.
jaimie? joehoeeeeee

Nikki, wat goed dat het zo leuk was de verjaardag en dat M zo lief was. Hoe vond ze de tractor?

En wat knap dat je aan het lijnen bent. Ben je weer aan het sonjaen? of gewoon niet snoepen?

Ik kan het op het moment echt niet laten, echt moeilijk vind ik het.

Mida, ik heb toevallig van de week naar hetzelfde park gekeken!Maar niet zo dus... Ik zou er toch zeker wel naar kijken wat er op die websites gezegd wordt. Ik heb het wel eens opgezocht voor parken waar we al waren geweest en vond het over het algemeen wel kloppen. Soms zitten er ook zeurkousen tussen. Heb je ook op zoovers gekeken?

Wel jammer aangezien het wel parken zijn die helemaal aan je wensen voldoen. En misschien in zeeland gaan zitten en dan afreizen naar plopsaland voor 1 dag?

Pffff R is lief maar kan ook het bloed onder me nagels vandaan halen. Ik kan er zo slecht tegen als hij bijv een snoepje of chips van mij krijgt en het is op, dan blijft hij zeuren om meer, als ie dan zijn zin niet krijgt....dan vliegen zijn autos door de kamer, de meubels worden aan de kant geduwd etc. Of hij wil iets en ik zeg nee, zelfde effect. Zo kan hij een hele leuke gezellige dag, in een keer omdraaien in een andere sfeer. Terwijl ik hem juist "verwen" met een snoepje etc omdat ie zo lief was. Hij kan me dan echt uitdagen en stem verheffen helpt echt niet meer.
Kik, hier hetzelfde, M en ik hebben ook laatste tijd heel vaak strijd, het zal wel in de lucht hangen ofzo. Maar is echt niet gezellig! Voel me soms gewoon een slechte moeder omdat ik constant aan het waarschuwen ben of haar op de gang aan het zetten ben.

Mida, heb je al een beslissing genomen? Ik vind het ook moeilijk als je zulkse recenties lees. Wij hadden toen wij naar Spanje waren geweest, ook een appartement geboekt, waar wij dus achteraf slechte recenties over lazen. Dus ik dacht echt nee he, maar het is ons echt meegevallen wij waren juist super positief en zouden er zo weer heen gaan. Moeilijk hoor, wat zegt Midaman?

Cola, jamie, snico ((((((echo)))))))
Hai lieve kippen!

Allereerst, Nikki, gefeliciteerd met je oudste kuiken! 3 Jaar alweer, wow! Was het een leuk feestje?

Mida, ik denk dat ik gewoon zou gaan. Iedereen beleeft het toch anders en zou je echt alleen maar op het park zitten? Vaak ga je ook de hort op om dingen te doen?

Jaimie, hoe is het bij jullie?

Kik, nou, net nog gesproken op msn, vond ik gezellig weer even bijkletsen!

Snicoooooo?

Wat fijn om te lezen dat het dus niet alleen hier alleen waarschuwen is! Soms word ik er echt moedeloos van. Als ik haar waarschuw krijgt ze ook zo'n duivelse blik in haar ogen en zie ik haar zoeken naar iets wat niet mag. Vaak gooit ze op dat moment ook haar duplo om, een heule bak vol en schopt dat, onderwijl naar mij kijkend, de hele kamer door. Oeh, dan moet ik echt tot tien tellen. Waardeloos deze fase.

Nik, schaam je niet, ik voel me dagelijks een slechte moeder, vooral omdat andere kindjes altijd lijken te luisteren, behalve die van mij. Ik probeer het negatieve gedrag te negeren, behalve dingen die echt niet mogen, en goed gedrag te belonen met een complimentje, maar man, wat hebben die kinder(s) van mij een lange adem!

Maar goed, van dat weer word je ook vreselijk vervelend, ik heb het idee dat het al weken regent! Vandaag was ik het zo zat, ik heb ze beiden hun regenjas en laarzen aangetrokken en ben over het strand gaan banjeren, even uitwaaien en de energie kwijt! Heerlijk zeg, wat een lol hadden ze, daar laad ik dan zelf ook wer van op!

Alleen dat thuiskomen... Ik had K3cdjes gekocht, voor in de auto, Kaatje dacht dat het dvds waren, brullen toen bleek dat ze het op de tv niet deden. Mini hangt van 5 tot 7 standaard aan mn been en als ik ze niet hoor, halen ze rottigheid uit... Ik ben zo blij als Lief straks weer een paar weken naar school gaat! Geen wisselende diensten, gewoon weer om een uur of 5 huis, zal weer een stuk gemakkelijker worden en ik heb weer wat meer tijd voor mezelf! (En voor jullie!) Is dat bij jullie ook zo, tussen 5 en 7 altijd gelazer en gedrein?

Zo zeg, weer een klaagzang! Maar lucht lekker op!

Iets leuks, waar ik dan wel vreselijk van geniet, aan het eind van de dag, is het in bad gaan van die kleintjes! Wat leuk zeg, de grootste lol hebben ze met z'n tweeen! Te lief! Ik heb Kaatje geleerd dat ze van de badrand zo het water in kan glijden, te leuk, ze hebben staan gillen van de lach! En het afdrogen is ook altijd feest, Kaatje is zo lief voor haar broertje, echt een moedertje! Wil helpen afdrogen, helpen op bed leggen! Ik hoor mezelf ook terug dan. Als ze hem na zijn slaaptje zegt ze altijd, he stuk, ben je daar, kom, even koekelen. En als ze naar bed gaan zegt ze altijd, dag vent, lekker slapen, niet meer horen en tot morgen, dag vent! Echt zo schattig!

Van de week hoorde ik mezelf ook terug, alleen in Kaatje haar spel. Ze speelde met poppetjes en ik hoorde, rotkinderen! ik schrok daar zo van. We spelen vaak pakkerdje en dan grom ik, op handen en knieen, kom hier rotkinderen, ik vreet jullie op. Gieren van de lach dan. Maar ik moet toch een andere term gaan gebruiken, is niet zo fraai als ze dat zegt waar anderen bij zijn en dan niet in de context waarin ik het normaal zeg.

Hmm, bedenk ik me nu dat ze vandaag ook kut zei. Dat heeft ze ook van haar moeder, moet ik echt op gaan letten, want dat is een stopwoordje. Mini zijn lepel viel en ze zei, dat is kut he mamma? Mijn mond hing op mn knieen, klinkt toch wat gek uit de mond van een tweejarige. Dus ik zei maar, nee Kaatje, dat is rot.

Ik denk dat ik maar een vloekenpotje ofzo neer ga zetten, want ook dat klinkt niet zo fraai!

Zo, ik ben weer even bijgekletst. En weetje wie er ook begint te kletsen? Juist mijn Mini! Poetsen, van tanden poetsen, Tubbies, bah, dagdag, zo leuk! Hij wordt zo vreselijk groot, er is eigenlijk niets kleins meer aan! Komt waarschijnlijk ook omdat ik zijn haar heb laten knippen, achter opgeschoren en boven wat langer in stekels, staat superstoer, maar hij heeft er een heel ander koppie door! er kan zelfs gel in!

Maar goed, ik moet plassen dus ik ga stoppen!

Kus voor jullie lieve kippen!

Ik was nog wel zóóó zeker dat ik 's avonds terug zou komen.... I'm ashamed of myself!!! Ik kan wel 100 excuses neerplempen, maar het blijft schandalig dat ik jullie zo verwaarloos!

Ooo wat fijn om te horen dat het bij jullie ook zo 'gezellig' is. Nou ja, fijn, fijn dat de herkenning is zeg maar. Dtje is echt een ondeugend ding, veel kattekwaad maar ook veel geschreeuw en gedoe, als ze haar zin niet krijgt. Als Sje nog maar naar haar kijkt roept ze al NEEEE SJE dat is van MIIIIJJJ!! Zucht, ik word daar zo moedeloos en soms ook verdrietig van hè. Ik had echt gehoopt dat ze wat liever zou zijn voor haar broertje. Ze doet alleen extra lief voor hem als ze wat van mij gedaan wil krijgen , een snoepje oid. Nou oké dat is wel pessimistisch maar zo lijkt het soms.En ik had gehoopt dat het rond haar 3e verjaardag wat beter zou gaan maar als ik nu van NIkki hoor dat het dan nog is...gaat het ooit over???? Maar, ze heeft ook gewéldige uitspraken. 'Mama, begrijp je wat ik bedoel??' ach nog zoveel meer waar ik nu niet op kom. Het is een lekker meiske met streken!!!!!

Sje is zijn heerlijke vrolijke zelfje. Echt zooo makkelijk!! Dtje vraagt veel aandacht en het manneke wacht dan geduldig tot ik weer terug ben. Hij kijkt zo op naar zijn zus en moet zo om haar lachen, schitterend! Hij kan nu goed los zitten, rollen. Maar kruipen nog niet. Wel verplaatst hij zich al bewegend/spelend maar het is een echte vent: liever lui dan moe .

Met mij gaat het wel goed, ik heb volop plannen om te gaan leren voor in de kinderopvang te gaan werken, ik weet alleen nog niet hoe ik dat in een vat ga gieten. Ik wil er heel graag zijn voor de kids, zeker nu ze nog zo klein zijn. Ze zijn zo snel groot.. Qua afvallen gaat het redelijk, het ging goed alleen nu sta ik weer stil. Dus vanaf vandaag weer een schop onder mijn reet en de rest van de 10 kilo eraf!!!! (Nog 7....) Met de relatie gaat het nog niet optimaal...

Mida, wat een prachtige kamers hebben jullie voor de kids gemaakt!! Toevallig gaan wij van de zomer ook naar plopsaland op vakantie! Een weekje, met mijn ouders, kamperen. En 16 februari gaan we naar de kabouter plop-show! Heb er al helemaal zin in!!Hoe gaat het met de zwangerschap? Begint al op te schieten nu, nog een kleine 3 maandjes!!

Nikki, nog gefeliciteerd!! Wat leuk zeg die trekker, ik denk dat we Dtje ook zoiets gaan geven, een fietsje of zoiets ja! Jij vroeg of Dtje 's nachts zindelijk is. Nou, ze plast ongeveer 1 keer per 10 dagen 's nachts. Ze heeft een hele tijd geen luier omgehad 's nachts, en had dan eens in de 10 dagen een 'ongelukje'. Toen ze pas ziek was plastte ze ineens weer een paar dagen in bed, dus toen hebben we weer een luier omgedaan. Als ze nu een dag of 10 droog is, doe ik hem weer af. Wat helpt is niet net voor het slapen gaan nog drinken geven. En meteen laten plassen bij het naar bed gaan en wakker worden. En ach anders komt dat nog wel! Overdag gaat het super!

Kik, hoe gaat het?? Mooie foto's op de msn. Wat een haartjes heeft ze. Zag ik nou goed dat ze op jou lijkt? Leuk!! Heb je nog veel visite? (Anders kom ik binnekort langs hoor ).

Cola, herkenbaar ja, dat je jezelf hoort praten. En wat kunnen sommige woorden grof klinken hè uit zo'n klein mondje! Enne, tel jij tot 10 als Kaatje haar speelgoed door de kamer trapt? Wat een geduld! Ik probeerde dat eerst ook, negatief gedrag negeren maar ik ben er wel van terug gekomen eerlijk gezegd. Hier lijkt boos worden beter te werken. Ik had echt het idee dat ze een loopje met me nam omdat ik het negeerde. En mijn vriend, die dan wel boos werd, had de situatie zo veel meer onder controle. Dus ik ben een strenge mama haha.

Snico, alles goed met je? Al blij nieuws voor ons (sorry ik kon het niet laten te vragen!).

Ik ga eventjes het dorp in, nu is het droog!!
ola chicas

oh wat heerlijk jullie verhalen, moet er vreselijk om lachen, ze zijn echt allemaal hetzelfde. Dus vooral doorgaan met die verhalen.

R. doet dat dus precies zo, vraagt om een snoepje "mama mag ik een snoepje"? Nee lieverd het is negen uur in de ochtend. "nouhouhou" en hop de eerste ram tegen de bank of stoelen is een feit. 5 minuten later" "lieve mama, mag ik een snoepje?" (heeft mijn lovely wederhelft hem geleerd, etterbak) nee, het is nog vroeg geen snoepje, en hoppah daar gaan alle autos door de kamer onder de bank, dressoir etc. En nu is ie dus kampioen in precies die auto willen hebben die op een plek ligt waar ik met mijn ks nog niet bij kan. Vervolgens heeft ie van het huilen een snottebel, die ik dus wil weg vegen met een doekje dus ik zeg dan "niet aankomen mama veegt hem wel weg" En als ik me omdraai zit ie dus in zijn tshirt (want he, das handig zo'n shirt) of aan de bank.

In mijn kraamtijd is kikkieman veel met hem naar buiten geweest op zijn autootje. Die hij dus nu standaard mee wil hebben naar de winkels, wat ik dus niet wil, dus ook weer drama.

Maar goed hij heeft ook hele lieve, leuke en grappige dingen. Hij kan echt de clown uithangen en je aan het lachen maken. Van de week had ik hem ingestopt in bed en dan roept ie "mama wat doe jij?" als ik dan zeg "ik zit op de bank of "ik zit achter de computer" ja maar wat doe jij dan? En van de week ziet hij op tv het reclamespotje van bisolvon hoestsiroop en die vindt ie echt niet lekker. Dus wat zegt meneer "die isse niet lekker"! Huh????!!!!

Vannacht was pittig, T had geen zin om te gaan slapen (zat lekker om zich heen te kijken, superlief, eerste lachje gehad, maar waarom om half een s nachts nog wakker vanaf het avondeten :-)) EN toen we haar gingen instoppen kwam R. Heel verdrietig stond op zijn kop van de pijn aan zijn oor. Hij heeft nu ook koorts dus vanmiddag even naar de dokter zo voor het weekend, want ik vermoed dat het de zoveelste ooronsteking is.

Kraamvisite is heerlijk rustig! Heerlijk. Dus Jaimie ik zou zeggen, kom maar gezellig!

Moet vrijdag naar mijn werk, dusssss dan moet ik de knoop doorgehakt hebben, keep you informed op de groep.

Effe posten.
Hé wat een lekker lange verhalen allemaal!

Dan kan ik eigenlijk ook niet achterblijven, toch?

De vakantie is nog steeds niet geboekt, Sunparks wil Midaman écht niet en eerlijk gezegd ben ik ook wel een beetje huiverig. Maar ik wil wel graag in die omgeving zitten omdat het zo centraal ligt om allemaal leuke dingen te doen ( Brugge, Plopsaland, Boudewijnpark, Oostende, Blankenbergen), dus heb ik mijn hoop gezet op het kleine bungalowparkje in De Haan. Maar het probleem is dat die huisjes (volgens mij) allemaal privébezit zijn en dus ook door de mensen zelf worden verhuurd. Er is niet een buro dat kan vertellen of er nog een huisje vrij is en ik moet dus al die mensen weer apart gaan mailen, pfffff. Nu is dat niet erg, maar er wordt nog niet echt geweldig gereageerd, dus uiteindelijk weet ik nu nog niets.

Ik ben blij dat ik jullie verhalen niet helemaal herken, Daan heeft zo wel eens zijn buien, maar eerlijk gezegd is hij op het moment erg gezellig. Hij is een echte knuffelkont en deelt graag kusjes en knuffels uit. Alleen het naar bed gaan is een klein probleempje, hij verzint steeds meer smoesjes, maar als dat het enige is.........

Ik heb afgelopen week een telefoontje van het kdv gehad over de plaatsing van de baby, de donderdag is geen probleem, maar op de maandag kan hij niet geplaatst worden. Er was wel een plekje vrij in een noodgebouwtje 2 straten verderop, ook voor Daan. Maar ik laat Daan gewoon zitten waar hij zit, hij heeft er nogal moeite mee als er dingen veranderen en uiteindelijk moet de baby toch een keer ook op maandag naar het "gewone" kdv, en ik heb het gevoel dat ik dan een grotere stok achter de deur heb. Ik heb me voorgenomen om gewoon vaak te bellen of er al plaats is, misschien helpt dat

Ja, die wijze uitspraken zijn hier ook regelmatig te horen! Daan is op het moment net een papegaai, hij zegt alles na.

Als ik zeg dat ik me niet zo lekker voelt komt hij al met zijn dokterskoffertje aangerend om mama een spuitje te geven. Gaat het weer? Dan smelt je toch.

Of als Midaman met iets bezig is, lukt het??

Kik, ben je al met R naar de dokter geweest? Hebben ze het nog nooit over buisjes gehad? Het zoontje van vrienden had ook zo vaak oorontstekingen en nu hij buisjes heeft is het vrijwel over.

Oh ja en ik vergeet nog bijna iets belangrijks, het bedrijf waar ik werk is vorige week verkocht , voor mij totaal onverwacht!

Er is beloofd dat er niets gaat veranderen, maar ik moet het nog maar zien. Andere bazen, andere wetten. Nu denk ik dat er voor de leidinggevenden wel meer gaat veranderen en dat er nog wel eens "dubbele" functies kunnen gaan verdwijnen, maar daar heb ik niet direct iets mee te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven