Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Niet uit het raam roepen hoor Ieb. Hij zal wel te veel gedronken hebben. Gewoon lekker hier lullen en die gasten negeren.
Ben weer bij. Linkje met jullie muzikale kunsten kan ik niet openen op mobiel.

bij vriendin was erg leuk. Ze heeft een dochterje van 3 die me vaak genoeg ziet om te weten wie ik ben. Super schattig!
toch wel handig om jullie hier te hebben waar ik op kan zeuren idd. chat.

Ow jammer dat je het niet kan horen of doen sanne want is echt wel grappig. Fijn dat het bij je vriendin leuk was en heerlijk is het he als die kleintjes je lekker herkennen.
Ah wat leuk sanne zo'n kleine. Als ze 3 zijn kunnen ze ook al wat, om het maar zo te zeggen, praten en hebben ze wat meer een persoonnlijkheid , schattig. Fijn dat jeeen leuke dag hebt gehad bij vriendin!

Iebs wat stom dat gescheld. Probeer het je niet aan te trekken.. is moeilijk, maar jij bent beter dan dat soort rare figuren
Ja, als ik daar ben gaan mijn hormonen ook altijd opspelen. Ze hebben zo'n leuk gezinnetje!

Domme mensen die scheldwoorden nodig hebben.

Misschien probeer ik t morgen (later vandaag) te luisteren achter de computer.

Nog gezellig druk hier!
dat is ook zo yellow ze zullen gewoon wel niet beter weten en echt niet doorhebben dat ik het allemaal kan horen. *jullie snappen natuurlijk wel dat ik extra goed luister om te horen of ze roddelen over mij*

Ik ga zo wel kijken of ik ondanks alle herrie kan slapen. Morgenmiddag met mijn zus naar zijn graf en dan wil ik nog ff een kaars kopen morgenochtend.

Wij zijn van de nachtploeg Sanne
quote:SanneK schreef op 11 juni 2011 @ 01:50:

Ja, als ik daar ben gaan mijn hormonen ook altijd opspelen. Ze hebben zo'n leuk gezinnetje!

Domme mensen die scheldwoorden nodig hebben.

Misschien probeer ik t morgen (later vandaag) te luisteren achter de computer.

Nog gezellig druk hier!ja ik weet niet hoe het gekomen is maar de laatste tijd zijn we behoorlijk onderdeel van de nachtploeg hier.
Ja en ik zeg de hele tijd rond 12 uur dat ik ga slapen, en dan is het opeens 2 uur

Slaap lekker iebels
Ik ben nooit van de nachtploeg, want dan ben ik de dag erna niet zo veel waard. Maar na autorijden moet ik altijd ff omschakelen. En t is gezellig hier en morgen mag ik uitslapen. En overmorgen... En de dag daarna. :-)
Lekker sanne, heb je soms ook nodig hoor lekker bijslapen. Ik heb vandaag goed bijgeslapen, voel me meteen wel wat beter!
Das fijn om te horen! Geef je jezelf deze dagen ook lekker vrij, of duik je nog de boeken in?
Nee moet echt studeren. Ik ga ook zo slapen. ik ben nu echt heel moe
Dan moet je lekker slapen. Morgen weer vrolijk op. Slaap goed! (vriend is al naast me in slaap gevallen, hahaha, ik ben anders altijd de eerste)
*ego^

Mijn lieve zoon is gisteravond gekomen dus heb weer een "kriebel" weekend want dat vind die jongen zo lekker. En hij vond het helemaal top dat ik jullie ging ontmoeten. Hij is zo'n lekker joch.

Nou heb verder niks te melken ga even bijlezen. Eerst een kop koffie
Mika wat was je nog laat!

Ik merk dat ik de concentratie mis om het zwager-stuk te lezen.

Maar het leven is inderdaad niet eerlijk. Eigenlijk is het wel een geruststelling als je niet meer probeert te redeneren dat de dingen wel eerlijk zijn. Want dat zijn ze niet.

Ik probeer even wat rustiger te doen met het forum. Mijn kop zit zo vol af en toe en eigenlijk is het een beetje dom om dan zoveel topics te lezen op een dag, het wordt er alleen maar voller van.

Dus ik ga even op non-actief, eens kijken hoe lang ik het volhoud.

Ik hoop dat jullie een goed pinksterweekend hebben.
Nee Moon ik was vroeg! Jij ook prettige Pinksteren alhoewel Pinksteren mij niks zegt.

Hoe is het verder met iedereen? Lekker zonnetje komt er hier door
Goedemorgen!

Nou Mika, dat klinkt niet als een al te beste man nee, maar snap wel dat je nu hem met respect behandeld omdat hij ziek is enzo, maar toch..

Ik ben wakker, wat kan ik verder vertellen. Moet echt afvallen, mijn buik is echt groot geworden.. Ik wil morgen dun wakker worden, tips?
goedemorgen!

Ben echt net wakker en moet me snel aankleden enzo want heb met mijn zus afgesproken.

Mika, je hebt gelijk hoor dat het oneerlijk is. Klinkt misschien hard maar had dan ook liever dat je zwager heengegaan was dan patrick.

Iedereen een goede dag gewenst!
Hhaha Yellow je hebt die topic gelezen he. Ben je ook klein en dik, een appeltje? Ik ook hoor

Ibi ga je met je zus winkelen? Veel winkel plezier dan
nou we gaan geloof ik eerst naar patrick zijn graf en als er nog tijd is winkelen en nu moet ik echt opschieten oeps!
Veel plezier met je zus Ibi!! Hoop dat je wat leuke dingetjes vindt

MIka, ik was gisteren bij mijn zus en die zei liefkozend dat mijn buikje op mijn beentjes lag.. En toen dacht ik ..hmm. sjah... het is weer uit de hand gelopen... Ik ben niet heel klein 170cm, dat valt nog mee, maar wel dik hahahaha en een appeltje. Als ik nou grote tieten had, dan viel die buik minder op,maar nee, geen tieten.

Jij?
1.58 geen tieten (a cup volgens mij) en buik net of ik zwanger ben. Ik ben echt een appel, dunne armen en benen. Pff als ik het opschrijf is het echt zeg maar. Wilde dat ik 1.70 was
Maar wel dunne armen en benen?! Had ik ook tot een paar maanden geleden, nu heb ik opeens hele grote dijen? geen idee waar die vandaan komen..

Je bent prachtig zoals je bent Mika, weet ik zeker, en ik ga het binnenkort zien Heb er echt zin in!!
Hallo allemaal! *zwaai* Word langzaam wakker hier, is beetje laat geworden voor mijn doen.

Ibi, fijne dag vandaag! Hier is de regen

net opgehouden.

Ach yellow, als je maar lekker in je vel zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven