Goede dag, slechte dag .. Deel 3
zaterdag 11 juni 2011 om 01:47
Ah wat leuk sanne zo'n kleine. Als ze 3 zijn kunnen ze ook al wat, om het maar zo te zeggen, praten en hebben ze wat meer een persoonnlijkheid , schattig. Fijn dat jeeen leuke dag hebt gehad bij vriendin!
Iebs wat stom dat gescheld. Probeer het je niet aan te trekken.. is moeilijk, maar jij bent beter dan dat soort rare figuren
Iebs wat stom dat gescheld. Probeer het je niet aan te trekken.. is moeilijk, maar jij bent beter dan dat soort rare figuren
zaterdag 11 juni 2011 om 01:51
dat is ook zo yellow ze zullen gewoon wel niet beter weten en echt niet doorhebben dat ik het allemaal kan horen. *jullie snappen natuurlijk wel dat ik extra goed luister om te horen of ze roddelen over mij*
Ik ga zo wel kijken of ik ondanks alle herrie kan slapen. Morgenmiddag met mijn zus naar zijn graf en dan wil ik nog ff een kaars kopen morgenochtend.
Ik ga zo wel kijken of ik ondanks alle herrie kan slapen. Morgenmiddag met mijn zus naar zijn graf en dan wil ik nog ff een kaars kopen morgenochtend.
zaterdag 11 juni 2011 om 01:52
quote:SanneK schreef op 11 juni 2011 @ 01:50:
Ja, als ik daar ben gaan mijn hormonen ook altijd opspelen. Ze hebben zo'n leuk gezinnetje!
Domme mensen die scheldwoorden nodig hebben.
Misschien probeer ik t morgen (later vandaag) te luisteren achter de computer.
Nog gezellig druk hier!ja ik weet niet hoe het gekomen is maar de laatste tijd zijn we behoorlijk onderdeel van de nachtploeg hier.
Ja, als ik daar ben gaan mijn hormonen ook altijd opspelen. Ze hebben zo'n leuk gezinnetje!
Domme mensen die scheldwoorden nodig hebben.
Misschien probeer ik t morgen (later vandaag) te luisteren achter de computer.
Nog gezellig druk hier!ja ik weet niet hoe het gekomen is maar de laatste tijd zijn we behoorlijk onderdeel van de nachtploeg hier.
zaterdag 11 juni 2011 om 10:41
Mika wat was je nog laat!
Ik merk dat ik de concentratie mis om het zwager-stuk te lezen.
Maar het leven is inderdaad niet eerlijk. Eigenlijk is het wel een geruststelling als je niet meer probeert te redeneren dat de dingen wel eerlijk zijn. Want dat zijn ze niet.
Ik probeer even wat rustiger te doen met het forum. Mijn kop zit zo vol af en toe en eigenlijk is het een beetje dom om dan zoveel topics te lezen op een dag, het wordt er alleen maar voller van.
Dus ik ga even op non-actief, eens kijken hoe lang ik het volhoud.
Ik hoop dat jullie een goed pinksterweekend hebben.
Ik merk dat ik de concentratie mis om het zwager-stuk te lezen.
Maar het leven is inderdaad niet eerlijk. Eigenlijk is het wel een geruststelling als je niet meer probeert te redeneren dat de dingen wel eerlijk zijn. Want dat zijn ze niet.
Ik probeer even wat rustiger te doen met het forum. Mijn kop zit zo vol af en toe en eigenlijk is het een beetje dom om dan zoveel topics te lezen op een dag, het wordt er alleen maar voller van.
Dus ik ga even op non-actief, eens kijken hoe lang ik het volhoud.
Ik hoop dat jullie een goed pinksterweekend hebben.
zaterdag 11 juni 2011 om 11:09
zaterdag 11 juni 2011 om 11:16
Veel plezier met je zus Ibi!! Hoop dat je wat leuke dingetjes vindt
MIka, ik was gisteren bij mijn zus en die zei liefkozend dat mijn buikje op mijn beentjes lag.. En toen dacht ik ..hmm. sjah... het is weer uit de hand gelopen... Ik ben niet heel klein 170cm, dat valt nog mee, maar wel dik hahahaha en een appeltje. Als ik nou grote tieten had, dan viel die buik minder op,maar nee, geen tieten.
Jij?
MIka, ik was gisteren bij mijn zus en die zei liefkozend dat mijn buikje op mijn beentjes lag.. En toen dacht ik ..hmm. sjah... het is weer uit de hand gelopen... Ik ben niet heel klein 170cm, dat valt nog mee, maar wel dik hahahaha en een appeltje. Als ik nou grote tieten had, dan viel die buik minder op,maar nee, geen tieten.
Jij?
zaterdag 11 juni 2011 om 11:25