accessoires bakfiets

11-06-2011 20:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames,

vanaf vandaag ben ik de mega trotse bezitster van mijn hele eigen bakfiets ! Het is een 2ehandjes en ik moet de bak een keertje over schilderen, maar verder is hij helemaal perfect.

Nu weet ik dat er hier veel mede bakfiets bezitsters zijn, en ik vroeg me af weten jullie misschien waar ik leuke en praktische accessoires kan krijgen voor mijn fiets ?

Ook ben ik nog op zoek naar een regenkap voor over de bak zelf, deze zat er helaas niet meer bij.

Nu heb ik natuurlijk ook google, maar een beetje hulp van de wijze viva dames is altijd welkom ;)
google eens op: bakfiets accessoires
heb ik gedaan, maar er komt amper iets uit !

Vind alleen de regendoeken voor de babboo bakfiets, en die heb ik niet.

Ben wel al een handig patroon tegen gekomen, dat ik eventueel zou kunnen maken. Maar wil hem toch nog wel een beetje pimpen

Google me een pan af zeg !
kajole (.nl? .com?)
Marktplaats al afgestruind voor een kap?

Ik heb trouwens geen kap en rijd er al 3,5 jr. mee rond. Nooit gemist. Kinderen kunnen best tegen een paar druppels regen en als het echt giet heb ik ook geen zin in fietsen (en dan die koters lekker droog in hun tentje zeker! mooi niet!)

Wat bedoel je verder met accessoires?
quote:Hangmat schreef op 11 juni 2011 @ 21:35:

Wat bedoel je verder met accessoires?Van die bloemetjesslingers misschien?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
bloemetjes slingers haal je bij de hema kant en klaar... zelf rommelen met xenos-bloemen is een leuker alternatief

Bak kun je nog opleuken met gezellige stickers, bijv. de interieurstickers van IKEA
Bij bijvoorbeeld de website: hetzwartefietsenplan.nl vind ik:

-zeiltjes

-tentjes

-voor baby's

-kussentjes

-bankjes.

Wat wil je nog meer voor je bakfiets dan?
winkelfanaat: dat was wat ik zocht ! Ik wil graag een regenkap omdat mijn mannetje pas een half jaar is en ik dus graag wil dat hij droog zit ! We hebben maar 1 auto, en ik breng hem meestal naar het kinderdag verblijf en fiets dan naar mijn werk.

Het 'pimpen' opzich lukt wel, heb al een mega stoere fietsbel haha. Hij krijgt morgen een mooi, nieuw zwart laagje en de bak wordt eventjes opgeschuurd en overnieuw gespoten.

Hartelijk bedankt dames !
Oh gelukkig! Ook weer opgelost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven