Good Luck
zaterdag 11 juni 2011 om 09:28
zaterdag 11 juni 2011 om 09:37
quote:Suze02 schreef op 11 juni 2011 @ 09:27:
Na ja zeg. Pakt oudste een schoen met veters en legt ze zo een strik in die veters... Op school geleerd. Oke dan. Weer iets waar ik zelf niks aan hoef te doen.
Dat opvoeden is echt niet te veel werk hiero...
Of had ik daar dus allang mee aan de slag gemoeten? Loop ik weer hopeloos achter en kunnen die van jullie dat al maanden?Neuh, daar heb ik school voor ook
Na ja zeg. Pakt oudste een schoen met veters en legt ze zo een strik in die veters... Op school geleerd. Oke dan. Weer iets waar ik zelf niks aan hoef te doen.
Dat opvoeden is echt niet te veel werk hiero...
Of had ik daar dus allang mee aan de slag gemoeten? Loop ik weer hopeloos achter en kunnen die van jullie dat al maanden?Neuh, daar heb ik school voor ook
zaterdag 11 juni 2011 om 22:06
O wauw Suus, je hebt gewoon een kindertandarts bij mij om de hoek gevonden! Goed bezig! Ben gisteren overgestapt naar een praktijk in buurdorp. Hoor fijne verhalen over hoe ze daar met kindjes omgaan. Maar twijfel nu of ik toch niet beter naar die kindertandarts kan gaan. Mmm, even laten bezinken. Heb trouwens van diverse tandartsenfora begrepen dat melkkiesjes meestal wel gevuld worden. Ze moeten tot een jaar of 14 mee. En het moet natuurlijk ook geen pijn gaan doen. Tandarts had gezegd dat ze het ene gaatje wilde vullen en het andere sealen. Benieuwd waar nieuwe tandarts mee komt.
Kezz, dank voor je meedenken ( en -lezen )! Ben als kind door zo'n zakkenvuller behandeld voor 11 (!) gaatjes in melkgebit. De man is een jaar later geroyeerd, de k$#%*k. Goed dat je voor die second opinion gegaan bent!
Jin, je hebt wat te stellen met je oudste - en hij met zichzelf. Hoe vond hij kamp (of lees ik daar overheen)?
Kezz, dank voor je meedenken ( en -lezen )! Ben als kind door zo'n zakkenvuller behandeld voor 11 (!) gaatjes in melkgebit. De man is een jaar later geroyeerd, de k$#%*k. Goed dat je voor die second opinion gegaan bent!
Jin, je hebt wat te stellen met je oudste - en hij met zichzelf. Hoe vond hij kamp (of lees ik daar overheen)?
zondag 12 juni 2011 om 09:54
maandag 13 juni 2011 om 10:37
Haaai, jullie duimen hebben geholpen: ik heb de hele 5 km zonder wandelpauzes gelopen in 35 minuten en 45 sec. ( met trainen had ik nog niet langer dan 15 min. aan 1 stuk gelopen)! Dus ik ben heul trots op mezelf. En niet eens spierpijn vandaag! Leuke ervaring wel, zo'n loop. Volgend jaar doe ik de 10 km.
*einde egobericht*
*einde egobericht*
dinsdag 14 juni 2011 om 16:03
Hel wat goed! Petje af hoor! Ik doe het je niet na.
Hier een heerlijk weekendje achter de rug. Mannen vonden Beekse Bergen geweldig!
Suus, hier gaat het lekker hoor. Druk zo met 5 dagen werken en daarna de mannetjes en huishouden enzo, maar werk is nog steeds erg leuk. Heb al een compleet nieuwe inboedel op het oog voor het nieuwe huis
Amaal, die schoenen die Suus plakte zijn mooi!
Kezz, wat fijn dat alles goed is met baby 3! En een meisje, leuk ook op de andere afdeling te kunnen shoppen !
woensdag 15 juni 2011 om 11:37
wat een rust hier. Iedereen druk met van alles en niets?
voor jou Hel, knap zeg! Ik gisteren 10-2-10-2-12-1 gedaan en was al fier op mezelf. Ik ga voor de run2day ladies run tijdens de Dam tot Dam loop. Is 4 mijl.
En al een tweede poging tot schoenen kopen gedaan met Maatje?
Star, krijgen jullie pas zo laat vakantie??? Wij over twee weken al 1 juli is de eerste dag. Wat scheelt dat dan veel tussen de regio's.
Bam, welkom terug. En nu weer druk aan het werk. Is de shop dan dicht als jij weg bent?
Mamax, je berichtje klinkt gezellig. Kan me goed voorstellen dat het wennen is met 5 dagen werken en alles er omheen. Moest wel lachen om het feit dat je je huis al 3 keer hebt ingericht.
voor jou Hel, knap zeg! Ik gisteren 10-2-10-2-12-1 gedaan en was al fier op mezelf. Ik ga voor de run2day ladies run tijdens de Dam tot Dam loop. Is 4 mijl.
En al een tweede poging tot schoenen kopen gedaan met Maatje?
Star, krijgen jullie pas zo laat vakantie??? Wij over twee weken al 1 juli is de eerste dag. Wat scheelt dat dan veel tussen de regio's.
Bam, welkom terug. En nu weer druk aan het werk. Is de shop dan dicht als jij weg bent?
Mamax, je berichtje klinkt gezellig. Kan me goed voorstellen dat het wennen is met 5 dagen werken en alles er omheen. Moest wel lachen om het feit dat je je huis al 3 keer hebt ingericht.
woensdag 15 juni 2011 om 22:59
Mamax, wat klink je goed, wat fijn! Leuk weekend, leuk werk en leuke potentiele inboedel . Heerlijk allemaal!
Hel, bijgekomen van je prestatie?
Enka, hoe gaat het met jullie? Dat lees ik niet in je berichtje. Jij ook een knappe potentiele prestatie op het oog . Knap hoor!
Mal, hoe is het met alle kerels?
Hel, bijgekomen van je prestatie?
Enka, hoe gaat het met jullie? Dat lees ik niet in je berichtje. Jij ook een knappe potentiele prestatie op het oog . Knap hoor!
Mal, hoe is het met alle kerels?