Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Als yellow ook kan de 16e lijkt me dat wel wat. Komt Sanne ook trouwens.

En Panter? En Moon?

Ik ga slapen meisjes. Weltrusten
Ibi niet gaan wisselen, ik kan niet goed tegen veranderingen

Een mug dood slaan en dan te veel kracht op je buik zetten. Ben benieuwd hoe je dat doet

Chat ik heb wel leuke ava's van Elvis of Beau. Of Mel Gibson is ook wel lekker
Lekker slapen Chat, Sanne wist nog niet of ze kwam ze heeft het druk met werk.

Moon komt denk ik niet en Panter heb ik een paar dagen al niet gezien hier. Als alles maar goed met haar is
Ja 16 juli. Zit in bus . Ben over 20 min thuis
laatste keer dat panter hier was was ze ziek. misschien heeft ze de griep?

Mika, dan doe ik het maar ff niet maar ik kan niks beloven.

Goede terugreis yellow en mooi dat jij de 16de ook kan!
dames ik ga slapen. Morgen staat de wekker om 7.00 uur, kleding ligt alvast klaar. Tot morgen welterusten!
Lekker slapen Ibi en das errug vroeg morgen. Dan draai ik me nog wel een paar keer om
Slaap lekker Ibi en Chat

It's just you and me then Mikhaah
Yellow you and me

Ik ga morgen pantertje wel even bellen, maak me toch wel zorgen eigenlijk.

Ik heb een neusstrip opgehad met beautyavond, en een diepreinigend masker. Ik heb wel het idee dat mijn hoofd heel schoon is (nouja van de buitenkant iig)

Had best confronterend gesprek met die vriendin over de tijd dat mijn broertje overleed, en hoe alleen ik me toen voelde, en vol verdriet ik zat. moest voor het eerst in tijden weer flink huilen..

Dat was ik. En jij? tot wanneer blijft zoon de hele tijd de computer jatten? Begrijpt hij niet dat moeders hele belangrijke zaken heeft te bespreken
Hij is net naar bed gegaan hij was heel druk dus ik heb nu rust.

Hoe oud was je broer toen hij overleed Yellow

Weet je dat wij wel overeenkomsten hebben? Jij komt uit een gezin van 7 kinderen. Me too. Een broer die is overleden. Me too. Allebeide volslank . Ik heb 2 zussen en 4 broers en jij??

Je zal er vast heel mooi uit zien na je beauty behandeling
wij zijn met 6 meisjes en 2 jongens

Ik was net 2 weken 19, hij was 17 jaar.

En bij jou? moeilijk he..

We hebben idd veel overeenkomsten dan Mika. (vergeet niet dat we allebei ook geen tieten hebben..)

Oh kunnen we ook beautybehandeling doen bij meet?!
slaap nog steeds niet bleh over iets meer dan vijf uur moet ik er alweer uit
Iebsel Vervelend dat het slapen niet gaat lieverd.

Heb je veel gedachtes die je wakker houden?
ook maar heb vanmiddag op de bank uren liggen slapen dus ben niet zo moe lig nu te denken je moet slapen je moet slapen en ja dan val je niet echt in slaap
OH nee dat herken ik idd, als je daaraan gaat beginnen....

Misschien een kop warme melk?
Dan kun je er beter uit gaan, tenminste dat doe ik altijd wel. Ik heb er een hekel aan om liggen te woelen in bed.

Yellow mijn broer was volgens mij 34 toen hij overleed. Ik kende hem eigenlijk niet zo goed hij was de oudste scheelden elkaar 10 jaar. Hij was in mijn herinnering niet veel thuis, hij zat in dienst en later is hij naar Amsterdam verhuisd. Hij had een heel ander leven dan ik. Maar was toen wel een nare periode, vooral voor mijn moeder. Hij is in 90 overleden

Check tieten, klein
Ik heb een mug rond mijn hoofd zoemen. Morgen ben ik lek

En nee ik ga hem niet doodmaken, dan voel ik me altijd heel schuldig (heus wel gedaan natuurlijk)

Ik voel me heel moe worden, kan zijn dat ik in slaap val.
Ga maar lekker naar bed Yellow, i hold the fort
verdomme verdomme verdomme klote dag! Kon natuurlijk bed niet uitkomen dus wilde bus nemen dat ik er om 10.00 uur was kom ik aan bij metro heb ik geen portomonee bij me ik terug naar huis en gauw weer naar metro kom ik daar aan breekt zadel ineens af van fiets dus moet met bus terug straks en morgen lopend met fiets naar fietsenmaker
grrr en nu blijkt bus ineens maar 1 maal per uur te komen dus pas om 10.50 wat een dag
Wat een pech ibi! Goed dat je doorzet. Hopelijk wordt de rest van de dag beter.

Hier wordt ik langzaam wakker. Moet zo toch maar eens aan de dag gaan beginnen, anders is ie al voorbij.

Hoe gaat het met de rest? Heb je panter al gevonden yellow?
Hallo allemaal

Sanne, ik heb Panter gebeld, maar ze neemt niet op. Ik hoop dat alles goed gaat...

Hoe is het met jou nu?

ibi, wat een schijtzooi met dat OV bah :puke: goed dat je doorgezet hebt hoor
Vervelend van panter. Hier vervelende dag. Gedoe met vriend. Af en toe heeft hij van die dagen, dan grrr. Gaat bijna altijd over schoonmaken. Ik doe hier t meeste, want heb het opgegeven om hygiëne aan hem toe te vertrouwen. Maar vandaag ging hij ook wat doen. (zijn woorden) Dus terwijl ik net de vaatwasser en wasmachine leeg had gehaald en de badkamer aan het schrobben was, besloot meneer hardop 1 lade opnieuw in te richten. De lade met handdoeken, die ik er altijd in leg, want meneer ruimt de was niet op. 'o, o, wat is het hier een zooitje'. Dus ik doe badkamerdeur dicht, om discussie te voorkomen. Ben ik klaar met de badkamer en kom naar buiten. 'Nou, de la is weer netjes, zo kan ik er iets vinden.' Nou vraag ik je, hoeveel kun je zoeken in zo'n la. Dus ik reageer bot, zeg dat hij beter wat nuttigs kan doen. Antwoord: 'dan ga ik de rotzooi die er in de slaapkamer ligt opruimen'. (3 plasticzakken en een rugzak) Pfff... Ik ga maar weer strijken. Sorry voor de ego-post, maar ik word soms gek van hem als hij dit soort buien heeft. Gelukkig niet vaak meer. Maar als hij ze heeft! En moeten we vanavond ook nog met zijn ouders uiteten.
Geen sorry Sanne!

Schoonmaken in huis zorgt volgens mij vaak voor echtelijke irritaties. Heb ik nooit last van , want ik ben een smeerkees, en mijn exen waren dat ook

Maar kan me voorstellen dat het kut is. Adem in , adem uit, morgen weer eennieuwe dag

Je moet niets natuurlijk. Als je echt geen zin hebt om uit eten te gaan, ga je niet. Maar misschien is het wel fijn, even afleiding, lekker bediend worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven