de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Magic, joepie!!! Ze gaan er twee terug plaatsen?

Dotje: hoe is het nu? Gaat het een beetje?

Jusa: is het nog een beetje te doen met je bekken?

Yam: je kiest voor jezelf maar een maandje (of twee) wachten is zo voorbij en voor je het weet mag je weer plaats nemen op het wachtbankje!

Kan je na 3 dagen Gonal al mini eieren in je buik hebben die dringen om ruimte? Ik stootte net tijdens de was afhalen tegen een puntige traphek aan en dat deed zeer! (misschien zit het wel heel erg tussen mijn oren dus ik dacht, vragen aan de prikbitchesdames!)
Kaetje: wil je de tabel aanpassen bij mij?

31 jaar.

Tweede IVF in juni 2011.
Je eierstokken kunnen zeker wel gevoelig zijn hoor Taartje! Misschien niet omdat de eitjes al groot zijn maar gewoon omdat er veel gebeurt in de eierstokken.
Taartje, deca opende ik hier ook standaard met een schaar. Zonder schaar lukte me dat echt niet.

Dotje, balen.

MagiC,succes morgen. Spannend weer hoor.

Begrijpelijk Yamuna dat je geen zin hebt ik getut aan je lichaam, helemaal na complicaties. Een paar maanden wachten kan echt geen kwaad.

Ik ben ook ongesteld geworden, maar ik ben er wel blij mee deze keer. Tijd voor de volgende stap.
Dank voor het aanpassen van de tabel Kaetje. Je hebt gelijk, er gebeurt van alles daar binnen en dat voel ik wel.
quote:abc schreef op 13 juni 2011 @ 14:49:

Begrijpelijk Yamuna dat je geen zin hebt ik getut aan je lichaam, helemaal na complicaties. Een paar maanden wachten kan echt geen kwaad.

Snap ik ook helemaal! Ik zie zelf ook wel een beetje op tegen al dat gedoe. Zelf ben ik wel erg bezig met het leeftijdsverschil, dus ik denk hoe eerder hoe beter! Maar als jij niet zo bezig bent met leeftijdsverschil dan zou ik gewoon nog even wachten en beginnen als je er aan toe bent. Da's wel zo relaxed!
Yam, je volgt je gevoel, wat maakt dat het goed is en dus goed voelt. De tijd dat je er weer klaar voor bent komt vanzelf...
Lekker laten leven...
Magic succes morgen!!!!
quote:blogbabe schreef op 13 juni 2011 @ 21:07:

[...]

Snap ik ook helemaal! Ik zie zelf ook wel een beetje op tegen al dat gedoe. Zelf ben ik wel erg bezig met het leeftijdsverschil, dus ik denk hoe eerder hoe beter! Maar als jij niet zo bezig bent met leeftijdsverschil dan zou ik gewoon nog even wachten en beginnen als je er aan toe bent. Da's wel zo relaxed!Ik heb ook liever een klein leeftijdsverschil, maar met oog op de bekkenklachten is het ook gunstiger als D meer zelf kan ( en buitenshuis beter kan gehoorzamen ) wat mij fysiek ontlast.
Magic, heel veel succes vandaag!!
MagiC, zettumop!

Ga zo t ziekenhuis bellen en vragen om gesprek met arts. We hebben veel vragen en om nou zo door te stomen naar poging twee zien man en ik niet zitten. Het is wel buiten het protocol dus zien of dat lukt. We zijn verdrietiger dan ik vooraf had gedacht, verlangen zit echt heel diep. Tranen blijven komen, gek word ik ervan.

Waarom lukt 't nou niet 'gewoon'?
Kom ik terug van vakantie, zie ik gewoon dat Kaetje zwanger is!! Gefeliciteerd meid!! Spontaan? En hoever ben je?
dotjemol
Kaet?! Wat lees ik nu... GEWELDIG! Van harte gefeliciteerd met jullie kaedootje. Wat ontzettend leuk!

Verder scrolde ik net even snel door de laatste berichten heen. Ik las dat yam en blog het leeftijdsverschil het liefst zo klein mogelijk hebben. Oh wat snap ik jullie, dat was ook altijd mijn idee dat ik dat zo graag wilde. En hoe langer het duurde hoe moeilijker ik het ermee kreeg. En nu achteraf.... Ik ben zoooooooo ontzettend blij met het grote leeftijdsverschil tussen mijn bloedjes. Er zit zes jaar tussen en wat is dat fijn! Als ik het over mocht doen zou ik bewust voor een groot verschil gaan. Ik heb alle tijd voor mijn mannetje omdat zus naar school is. Ze kunnen heek goed samen. Nooit geruzie om speelgoed omdat ze in totaal andere fases zitten. Meidje snapt het prima als ik haar minder aandacht kan geven als ik met haar broertje bezig ben. Zelf neemt ze ons kereltje 'over' als ik aan het koken ben oid. Ze zijn knetter knetter knetter gek met elkaar. Kereltje heeft door zijn eczeem een lastige tijd achter de rug maar ik had alle tijd voor hem die hij nodig had. Achteraf ben ik er echt heel erg blij mee. Dicht op elkaar heeft ook vast voordelen maar doe mij maar vier jaar of meer tussen de kinderen.
Kaet, wat lees ik nu? Je bent zwanger! Onwijs gefeliciteerd! Wat een prachtig kaedootje

Dotjemol, dikke knuffel voor jou!
Dotjemol; *knuffel*

Hier zit het erop. Of beter gezegd; het zit er in.

En nu gezellig op het wachtbankje. Spannend wel!
Lekker laten leven...
Jemig, ben ik hier een tijdje niet, lees ik zomaar dat Kaet onverwachts zwanger is van kaedootje! Super! Gefeliciteerd! En supernaam ook :-) Wow, en zelfs al een kloppend hartje gezien. Ik vind het zo te gek voor jullie!

Voor alle andere meisjes die ook heel graag zwanger willen worden
Dotjemol, heb je een afspraak kunnen regelen? Lijkt me vreemd als dat niet kan, je wilt toch weten waar je aan toe bent etc.

voor jou!

Bedankt voor de felicitaties dames. Ik ben denk ik 8/9/10 weken. Morgen krijg ik weer een (korte) echo. Dit keer inwendig en dan kunnen ze het beter opmeten.
Wij gaan op naar de laatste poging, net weer ongesteld geworden. Bah!!! Voelde gisteren al dat het weer ging beginnen, dus het kwam niet heel onverwacht. Bedankt meiden voor al het duimen en meeleven deze maand!
eva wat naar ...
Shit Eva!! Nog één IUI dus? Ga je meteen weer verder?
Ja we gaan meteen door, mocht de laatste poging ook mislukken dan hebben we het in elk geval voor onze vakantie gehad, en dan even een paar maandjes niks..
Eva, bah... *knuffel*

Heel stoer van je dat je meteen weer door gaat.
Lekker laten leven...
Hier gaat het goed. Vandaag rustig aan gedaan, best wel krampen onderin. Ik had nog steeds klein beetje pijn van punctie ook, maar wordt wel stukken minder.

Tp ging goed, 2 teruggeplaatst en ik kon ze op echoscherm zien. Dat vond ik bijzonder.

Het andere vruchtje is niet ingevroren, die heeft het helaas niet gehaald.

En nu het spannende wachten...
Lekker laten leven...
*breekt in*

wat goed, Kaetje, ik zie dat je spontaan zwanger bent. Wat supergaaf! Enormgefeliciteerd. Ze bestaan dus toch, de wonderen waar je wel eens over hoort.

*breekt uit*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven