Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niniane, kijk uit dat de stuwing niet omslaat in een ontsteking he! Ik weet niet hoe dat werkt als je geen bv geeft, maar fijn is anders....

Jammer dat Kyran niet bij jou wil komen, wel fijn dat hij dan beneden gewoon lekker in zijn vel zit. Hoe ga je dat morgen doen met zijn verjaardag als je zelf amper in de woonkamer kunt zitten? Doe wel rustig aan he!!!

Enne... Pfaffs opnemen???? (hahaah)

Ringel; ik dacht dat ik heel erg terug zou denken aan "en toen dit en zo laat dat" maar dat had ik helemaal niet. Wel met kerst dat ik weer lekker kon koken (zelf) ipv alleen met mijn bolle lijf op de bank hangen en consumeren.

Ik had ook niet heel veel zenuwen of kriebels omdat Ella jarig was ofzo. Heel nuchter (en dat is niks voor mij haha).

Morgen is het dus zover; big party voor al die jarigen!

Oh en die salopet is vast bedacht door iemand die veel geld wilde verdienen. Een Oilily salopet verkoopt vast beter dan een Oilily tuinbroek....

Ik ben net even voor mezelf wezen sjoppen. Ik ben gisterenavond uit mijn favoriete (zeer oude) spijkerbroek gescheurd en moest dus echt een nieuwe. Dat is gelukt! Daarna nog bij Duthler geweest, 3 topjes gescoord voor de zomer en 2 truien voor nu. De topjes waren de helft goedkoper dan normaal en de truien waren nu 2 voor 30 euro. Dus dat scheelde een boel. En omdat ik 5 stuks had gekocht, kreeg ik ook nog 10% extra kassakorting. Mazzel!!!

Zo doe ik graag boodschappen. Gelukkig bleek ook dat ik mijn formaat van voor de zwangerschap weer enigszins aan het terug krijgen ben. Moest ik net ná de bevalling nog in maat 48 (....) nu zit ik wb broek weer in 44 en bovenkant in 42. Jippie!!!

hmmmm lekker rustig hier.

Ik heb het dus wel heel erg, van vorig jaar zus en zo...Op dit moment een jaar geleden begonnen de ergste weeen......

Meisje is al dik verwend hoor, van ons heeft ze een keukentje (en morgen krijgt ze nog een poppenhuis) een heleboel vingerpoppetjes met een poppenkast, kleren, bromtol en een Lollifant knuffel......

ga nu weer even gezellig met mamsie zitten en meisje zo in bad doen.....nog ff lekker knuffelen nu ze nog maar 0 is........

straks om 01.02 is ze echt 1!
Zo, morgen drie jarigen: Mayte, Max en Kyran, een heeeeel fijne verjaardag gewenst! Geniet lekker van die speciale dag...

De kleine meid van m'n vriendin is dinsdag jarig maar ze vierde het vandaag. Dus vanochtend zijn we daar geweest. Jasmijn wilde van tevoren niet slapen. Ze vonden de paarse LP auto erg leuk. Na het feestje Jasje haar bed in en ze sliep gelijk, maar werd na een uur alweer wakker! Toen gingen we richting Rotterdam, daar woont mijn oma. Kwam zo nog vlak langs jou Niniane, hihi...had bijna de neiging om op kraamvisite te komen Voor Jasmijn was dit alles een heel heftige dag, toen we thuis kwamen was ze doodop, dus eten en naar bed. Daar kon ze alleen maar schreeuwen, dus heb ik haar er uit genomen, op schoot in het donker de hele dag rustig 'na verteld'. Daar werd ze kalm van en nu ligt ze volgens mij wel te slapen (althans, ze is stil). Vannacht was trouwens weer bal; om 2 uur bijna een uur met haar bezig geweest voordat ze weer sliep. Huilen, en ik weet nog steeds niet waarom. Het is nu zo'n beetje om de dag; de ene nacht gaat prima, de andere is huilen. Helaas... voorspelt wel veel goeds voor aankomende nacht, maar van zondag op maandag wil ik graag ook lekker slapen, zeker ivm werk!

Morgen doen we lekker rustig aan voor Jasmijn, zijn we gewoon thuis. In de ochtend ga ik 2 monchoutaarten maken voor maandag op mijn werk. In de middag komen de vrienden voor mijn verjaardag een bakkie doen. Verder gewoon lekker thuis; relaxed.

@Niniane: Graag gedaan hoor, dat kaartje. FF heeft nog steeds niet haar adres gestuurd dus haar kaartje ligt te verstoffen Sorry dat ik Myrddin fout had geschreven, maar dat kwam door die spelfout van jouzelf, haha. Trouwens, superbedankt voor het geboortekaartje, ik vond hem echt hartstikke mooi!!!! Wat een prachtige foto zeg!!!

@Ringel: Jeetje, wat een hoop cadeaus al voor Mayte, en nu morgen nog van alle visite...niet té sentimenteel worden hoor (haha; deed ik zelf ook) maar geniet van die speciale dag morgen! Veel plezier!

@Ris: Lekker wezen shoppen dan...goed dat je zoveel afgevallen bent! Hier wil dat nog niet zo lukken, ik heb er de discipline niet echt voor...en ik denk steeds: als ik een 2e keer zwanger word, misschien van de zomer ofzo, ga ik toch weer zoveel kotsen dat ik weer bijna 15 kilo afval Het hoeft natuurlijk niet echt zo te zijn, maar ik houd mezelf dat steeds maar voor. Dus kan ik gerust nu veel eten, hihi. Vanavond zijn we zelfs bij de Mac geweest omdat we bij mijn oma vandaan er langs kwamen en het al etenstijd was geweest. Jasje was superblij met haar lievelingspotje O. bij oma: bruine bonen met ham...

@Pebbs: Volgens mij is die van mij ook maat 1. Jas kan hem nog aan gelukkig, want ik vind hem super. Ik heb gister bij H&M een spijkerjúrkje gekocht, ook Vingino look-a-like maar dan 12,95 ofzo ipv de 55 die V. ervoor vraagt. Echt van de gekken, die prijzen. Ik heb trouwens ook steeds bij de spellen die ze bij de Mol doen, dat ik het zelf ook heel leuk zou vinden om mee te doen. Ik denk steeds: cool, spannend, ik wilde dat ik er in zat. Jammer dat er geen Mol is voor onbekenden, haha, ik zou mezelf opgeven. Hoewel ik niet echt sportief ben... echt níet, kun je beter zeggen...

Zo meiden, ik ga richting beneden, Idols weer kijken. Fijne avond allemaal!
anoniem_6474385b14d43 wijzigde dit bericht op 19-01-2008 19:47
Reden: ik wordT klopte niet helemaal ;-)
% gewijzigd
Mayte, Max en Kyran (in willekeurige volgorde):

Een hele leuke dag gewenst met jullie papa's en mama's en broertjes en zusje.

@niniane: wat een leuke kaart en vooral wat een heerlijke ventje op de foto. Je moet dan maar net geluk hebben dat je geen kindje in de kreukels of met een vacuumpomp hoofd hebt maar gelukkig is jullie kereltje prachtig. Het lijkt zelfs wel alsof hij lacht voor de foto.

Dat zwembad verhaal heeft op mij ook nogal indruk gemaakt wat ook bij mij best een stukje door de hormonen kan komen maar het zag er ook zo eng uit.

Ik heb haar vrijdag niet meer gevraagd hoe het ging want ze had al met allemaal mensen van het zwembad gepraat en de emotie kwam bij haar ook net een beetje los maar ze zwemmen bijna elke week tegelijk met ons dus als ik haar weer zie zal ik er wel naar vragen.

Enne, wij raar met De Mol opnemen??? Ik vind de Pfaff's opnemen toch minstens van hetzelfde niveau .

Jammer dat Kyran niet bij jullie op de slaapkamer wil, moet hij nog een beetje wennen aan Myrddin?

@mmmoi: Ik ben ook nog opzoek naar een leuk spijkerrokje, enig idee of ze die ook bij de H&M hebben?

Ik probeer voor Floor niet meer dan 1 verjaardag of bezoek per dag te plannen maar soms kan het echt niet anders en dan merk je meteen dat het eigenlijk teveel is.

@ringel: leuke cadeautjes, poppenhuis en keukentje. Het keukentje op de chreche is ook een groot succes bij veel kindjes.

@ris: dat is inderdaad nog eens leuk shoppen met die prijzen. Vooral broeken kopen kan ik heel chagerijnig van worden omdat het nooit echt goed zit.

Lekker dat je weer een beetje je eigen maten terugkrijgt, dat vond (en vind) ik zelf best belangrijk om weer lekker in mijn vel te zitten.

Nu baal ik wel een beetje dat ik binnenkort weer flink ga uitdijen, kan ik daarna weer van voor af aan beginnen.

Ik heb Simon nog ook weer gezien maar alleen dat allerlaatste stukje op die boot. En de nieuwere foto's van de acteur die eerst mike speelde vind ik lang niet zo leuk meer dus ik had een oude uitgezocht uit de Rosanna tijd (dat was toen nog een heel lief meisje).

Gisteren gezellig een familieuitje met z'n drieen gehad. Manlief vindt het altijd jammer dat hij vrijdag niet mee kan zwemmen dus gisteren zijn we met zijn drieen gegaan. Het gewone bad waar het babyzwemmen altijd in is was een stuk kouder dus na een paar minuten had ze al een zielig bibberlipje. Daarna maar naar het peuterbad en dat was weer een groot succes. Ze heeft nu door dat ze aan de ene kant de glijbaan op moet en aan de andere kant eraf dus dat ging aan 1 stuk door en maar lachen.

De rest van de dag was ik best brak, vooral moe, dus 's middags heb ik al 1,5 uur op bed gelegen en gisteravond vanaf half 10.

Straks de verjaardag van de buurjongen die ook alweer 1 wordt (20 januari was een populaire dag) dus ik zal vanmiddag wel weer moe zijn.

Ook aan den lijve ondervonden wat projectielbraken inhoudt wat best een gekke ervaring is.

En de VK maar zeggen dat ik niet meer mag afvallen maar dat gaat niet echt lukken zo.

Mayte, Max en Kyran en hun papa's, mama's, broers, broertje en zusje: van harte gefeliciteerd en een hele leuke dag gewenst!!!

Is er verder dan helemaal NIEMAND hier geweest sinds gisterenavond kwart voor acht? Zaten allemaal voor Idols zeker?!? Nou, ik heb het ook gekeken, ben gek op musical, en ik was het helemaal met de uitslag eens, al had ik niet gestemd.

Vanmiddag mijn verjaardag vieren met de vrienden; heb ik wel zin in. Vanochtend ga ik even bij mijn ouders langs. We willen misschien met hen en mijn broer, schoonzus en nichtje op vakantie in de herfst. Gaan we een soort van 'overleggen', haha.

Jasmijn heeft vannacht weer doorgeslapen, zoals ik al voorspelde. Ze was helemaal uitgerust om zeven uur wakker; toen was ik nog niet topfit, maar ja... ben inmiddels gedouched en heb besloten Jas pas aan te kleden na haar ochtendslaap; heeft daarvoor toch niet zoveel zin. Meiden, fijne dag! Ik ga monchoutaarten klaar maken...
Yeeeeeee m'n meisje is 1!

@Niniane, echt een heel mooie kaart/foto van Myrddin, volgens mij lijkt hij best op z'n broer als ik het koppie zo bekijk (foto ligt naast me)

Ha heb ik me toch ff een superkoopje via MP gedaan!!!! Heb een huis, pretpark en dierentuin van Little people voor 65 euro!!!!! (heb dat huis gisteren nog bij de speelgoed winkel gechecked en kost nieuw dus 50 euries!!!!!) Maar ik denk dat we dat spul nog ff achteruit houden, want ze heeft al zooooooveel! echt niet normaal meer.

Keukentje is een groot succes, is echt al dingetjes aan het het "koken" en met mes en vork aan het spelen en de worst aan het opeten.....

Min puntje, ze was vanochtend al om 5.30 wakker

O ja als jullie willen stemmen op Mayte voor leukste baby van 2007 (die van jullie zijn natuurlijk ook fantastisch leuk) check dan ff www.mensenlinq.nl (naar geboorte en dan zoeken op Mayte en d'r geboorte datum, vandaag alweer en jaar geleden!) daar staat verder wel wat je moet doen.

tot zover ff m'n verslag van de dag tot zover.....

Max en Kyran en papa's en mama's broertjes en zusje ook van harte gefeliciteerd!!!!!!!! (idd een erg populaire dag 20 januari, was ook na een storm, dus dat verklaart ws wel het 1 en ander)
Ringel; Gefeliciteerd!!!!!!

Niniane; Gefeliciteerd!!!!

FF: Gefeliciteerd!!!

lekker genieten allemaal en veel foto's maken.

ik ga me douchen
@mmmoi: jawel hoor, ik was je vanmorgen net een paar minuten voor maar dat had je gemist waarschijnlijk.

@ringel: dat is grappig, ik ben net aan het bieden op een huis van Little People. Het irritante is dat niemand die een beetje in de buurt woont reageert en ik heb niet zo'n zin om naar de andere kant van NL te scheuren.

Ik zal zo even op Mayte gaan stemmen.
JIPPIE!!!!!!!!!!!!!

Mayte, Max en Kyran: alledrie één jaar! Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Wat een bijzonder moment! Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne dag samen met papa en mama, broertjes en zusje. Dikke kus!!!

Jippie, Mayte, Kyran en Max zijn 1 jaar, van harte met jullie allereerste verjaardag!!! Lieve mama's jullie ook, voor jullie alledrie ligt er een bijzonder jaar achter de rug! Van harte met jullie mooie peuters!!!

Oh, man o man! Ik was vannochtend aan de spuitpoep, (sorry hoor), echt waar wat een zwarte drab, BAH BAH BAH. Nou ja, de ijzertabletten zullen hun werk dan wel doen!

Gister dagje wezen winkelen en 's avonds heerlijk bij vrienden gegeten, Mexicaans, mmmmm. IK WIL OOK WEER EEN OVEN!!! Ik maakte eerste zelf ook regelmatig taco's enzo. Nou ja, komt wel weer!

Straks op vistie bij een jochie die ook vandaag 1 wordt! Ja, vandaag een jaar geleden was een magische dag! Ik was gisteren een jaar gelden uitgerekend, gelukkig wist ik toen nog nog niet dat ik nog 10 dagen moest wachten!

Ik heb Idols niet gezien, wi was er dan uit? Vind de kwaliteit die jaar bar slecht en Gordon vind ik zo'n eikel, niks aan dus.

Ringel, ik ga stemmen hoor!!!

Niniane, wat een prachtige kaart zeg!!! Mats vind hem ook geweldig, Baba zegt ie dan. Jullie hebben 2 knappe kinders!

Pepiet, ik vind Mees zo'n lekker ding met die mooie ogen en die lange rode haren! Wat een stuk man!! (Wou ik nog even zeggen) Laat je zijn haren zo lang? Ik hoop dat Mats ook zo'n lekkere langharige branie wordt, mooi!!!!!!

Pebbs, die opdracht in het maisveld? Doodeng lijkt me dat! Ik ga liever bungeejumpen dan het gevoel om achterna gezeten te worden door iemand die je niet ziet!!
2Annie, dat klopt idd dat dat wij vlak na elkaar uitgerekend waren....(ik de 18e, zoooo balen dat die dag kwam en er niks gebeurde, pas de nacht van 18 op 19 januari dat er bij mij daadwerkelijk actie in de taxi was) Net als bij Krokus, heeft de bevalling eigenlijk de hele 19e januari geduurd en pas op de 20e om 01.02 dat ze er uit kwam.

Ach ja.......vorig jaar, kwam ik ook helemaal slap en nog redelijk high uit het ziekenhuis en kwam rond dit tijdstip de kraamverzorgster. *zucht*
annie; ja voorlopig laten we zijn haartjes groeien. ik ben niet zo'n held met de schaar.:) dank je voor het compliment!!
alle moeders en kindertjes. Gefeliciteerd!!

@ringel, ook helemaal de dag aan het herbeleven dus. Hahaha. Herkenbaar.

@mmoi, lekker dat Jas alweer een paar nachten helemaal doorslaapt. Is er ook een link te leggen met drukte overdag? Zo van, overdag druk, 's nachts onrustig slapen? Ik moet even afkloppen. Roan heeft het uitslapen ontdekt. (knock on wood). Gisterochtend was het half negen dat ik hem hoorde, vanochtend half acht. Heb hem door laten kletsen tot half negen en toen eruit.

Ik ben geen de Mol fan. Net als boer zoekt vrouw. Ook nog nooit gezien. Waarom weet ik eigenlijk niet. Ben best wel van de publieke omroepprogramma's.

@annie, ook gek op ovenvoer. Haha. Ik ook. Ben gek op schotels, maar man houdt er niet zo heel erg van. We eten het dus niet zo heel vaak. Mats is dus al druk aan het praten? Roan nog helemaal niet. Poes zegt hij wel ietwat vervormd (toes) maar verder herken ik er nog niet uit.

Vanochtend op kraambezoek geweest bij dat meisje dat pas bij 32 weken ontdekte dat ze zwanger was. Wat een kereltje zeg. Wat groeit een kindje dan in een jaar zeg.

Vanmiddag komt schoonmoeder nog even langs. Ze wilde Roan nog even zien/ Prima, kom maar langs.

Verder bezig in seizoen 4 van 24. Wat een topserie toch. Verheug me nu alweer op vanavond lekker op bed dvd kijken.
Meiden, leuke (verjaar)dag gehad?

Ikke hier wel Heb weer lekker douchespulletjes gehad, chocolade, geld en zilveren oorbellen. Die had ik echt nodig dus was er erg blij mee...

We zijn ons wel rot geschrokken, dochtertje van mijn vriendin had voor haar verjaardag gisteren een ringetje gehad, die had ze dus om. Is haar vader haar aan het verschonen bij ons op de tafel, krijgt ze dat ringetje in haar mond/keel. Ze maakt stik geluiden dus die man geeft een brul en probeert het uit haar keel te krijgen/kind op kop te houden, slikt ze het ringetje in!!! Gelukkig is het maar een heel klein dingetje dus poept ze het ws. wel uit, luiers in de gaten houden de komende tijd Kind brullen, want geschrokken van ónze reactie, moeders huilen van schrik, wat een ellende... ik doe dus Jasmijn voorlopig haar ringetjes niet om (deed ik al niet want ze waren aan de grote kant)!

Weet niet meer wie het vroeg, maar Bas is eruit bij Idols. Boer zoekt vrouw kijk ik ook niet, vind ik niks aan.

Morgen weer werken, dus manlief is Jas nu in bad aan het doen en ik heb de tas net ingepakt. De trakteertaarten staan klaar, dus ik ben er helemaal klaar voor

Morgen drukke dag, 's avonds ook weer tienerclub, misschien dat ik het tussendoor nog red om langs te komen. Anders: fijne dag!

x
Wij hebben de drukte weer achter de rug. Gelukkig....meisje heeft het hartstikke goed gedaan, vanochtend lekker getukt, vanmiddag nadat de visite weg was nog een paar uur geslapen en voor dat de visite er s'middags was, was ze alweer wakker en heft ze lekker met buurmeisje en jongetje gespeeld. Is wel ontzttend verend hoor, naast onze cadeautjes en die ze gisteren al had gekregen, nog een een Ark vanNoach van vitec, een telefoon van fisherprice een rups die geluidjes maakt, puzzle, een hele ton met blokken en ze krijgt nog een spaarrekening van opa en oma. (waaaaaar laten we al dat speelgoed!)

anyhoe, ga meisje nu maar even in bad doen en morgen idd ook weer vroeg naar de oppas.
Zo, Idols hoef ik niet meer te kijken.... (hahahaahaha; eigen schuld van mij, had ik niet eerst hier moeten komen lezen) Heb vandaag nog geen tijd gehad om te kijken. Morgen nog een dagje thuis, dus dan heb ik zeeën van tijd (mijn moeder neemt Ella mee hopelijk...)

Niniane, wat een mooie foto van Myrddin! Is het alleen de arm van je man, of staat de jouwe er ook op? En lag Kyran niet precies hetzelfde op zijn foto-kaartje? Leuk hoor!

Mmmoi, eng verhaal van dat ringetje! Ben blij dat Ella er geen heeft. Is alles wel weer bedaard na een tijdje?

Ik kreeg net de notulen van de teamvergadering op school. Een vergadering waar ik zelf niet bij aanwezig was... staat er in dat ik een cadeautje moet kopen (samen met nog een collega) voor een collega die afscheid neemt. Nou vind ik dat niet erg om te doen, maar ik vind het belachelijk dat ik dat uit de notulen moet halen en het is al voor a.s. donderdag!

En dan hebben ze het in het eerste stuk van de vergadering gehad over professionele communicatie... nee dat gaat goed hoor!

Nog een leuke; ik ga ondersteunende taken doen. Dus collega's mochten wensen indienen wat ze willen dat ik ga doen. Komende week en volgende week ben ik er alleen op dinsdag. Dan is het carnavalsvakantie en de week erna ben ik er alletwee mijn werkdagen (ma. en di.) Nou gaat mijn directeur een schema maken wat tot de carnaval duurt en daarna komt er een nieuw. We hebben het over 2 dagen waarvan komende dinsdag al helemaal is ingevuld!

Ik moet nog wel met haar babbelen over wat de ondersteunende taken van mijn mannelijke collega zijn, die heeft namelijk op donderdag die taak. Ik ben nml niet van plan allerlei kutklussen op te gaan knappen waar collega's zelf geen zin in hebben. Dat moet hij maar doen.

Zo je leest het... ik heb er zin in

Ga ik nog ff opscheppen over Ella. Ze heeft een babypop (ik vind het verschrikkelijk, ik wil dat ze met auto's speelt, maar nee.... ze sleept de hele dag met die pop door de kamer). Ze doet wel heel schattig; ze kust de pop, aait 'm en knuffelt. En als ik dan vraag: "krijgt de baby een kusje?" dan doet ze dat dus ook. Ik moet alleen niet zelf vragen om een kusje, dat weigert ze 9 van de 10 keer.

's morgens als ik haar gevoed heb, trekt ze zo'n kusmondje en dan wil ze wel kussen, ze zegt er dan ook mmmmmmmmmoi bij (cute!).

Vanavond ging ze de pop erbij halen toen ik haar ging voorlezen, ging ze het zelf nog een keer doen.

Ze heeft gisteren ontdekt dat ze zelf haar nopper-emmer kan optillen, dus als ze niet met de pop rondloopt, dan probeert ze het hengsel van die emmer te pakken te krijgen. Ze laadt ook steeds alle nopper uit en weer in. Eén blokje tegelijk steeds (duurt ff).

Ze staat sinds een week ook helemaal los, kontje naar achteren om haar evenwicht te bewaren en dan laat ze zich voorover vallen. Soms pakt ze iets in haar handen en staat er dan gevaarlijk mee rond te zwaaien....

Ze snapt ineens zóveel! Ik kan merken dat ze de sprong heeft gehad (en soms zit ze er nog in hoor). Maar wel heel grappig dat ze nu bijvoorbeeld zelf naar haar kinderstoel kruipt als ik zeg dat we gaan eten.

Nou ja.. ik kan nog wel uren doorgaan!

Voor wie morgen weer aan de arbeid moet; werk ze!!!
Ris; mag je fijn copieren en stencilen? wat een vreemde manier op jullie school zeg! succes van de week.

lief zeg dat van die pop. ik had Bram ook ooit een pop gegeven, maar hij heeft er echt nooit mee gespeeld! t zit er toch al vroeg in de rolverdeling man/vrouw zeg maar.

mmmoi; jee das ook schrikken van dat ringetje. Mees stopt ook alles in zn mond. en t is een pulker. hij had van de week van de speakers het merkje eraf gepulkt. ik dacht wat eet ie toch?? had die het jvc ding in zn mond.

ik ga wel zo lekker boer zoekt vrouw kijken

morgen weer werken, ga met een client kleding kopen in de stad en daarna mijn dienst draaien.
oei Mmmoi, gelukkig liep het gped af. Ik vind het eigenlijk ook maar niks, sieraden bij kleine kinderen. Ik weet nog goed dat ik mijn eerste armband enzo kreeg, toen was ik 6. Bij baby enzo vind ik het maar niks.

Ris, wat een gedoe op je werk. Kun je er nog met iemand over praten? Raar dat zulke beslissingen in jouw afwezigheid worden gemaakt.

Mama's van de jarige joppen, was het leuk?
Daar ben ik ook nog even, manlief en ik hebben net 'over mijn lijk' zitten kijken, vind ik altijd een mooi programma maar wel deprimerend zeg. We kregen gelijk een gesprek over de dood en op het laatst brachten we alleen maar uit: 'ik wil nog laaaaaaaaaaang niet dood, of ik wil nooooooit dood en jij mag al helemaal noooooooit dood gaan'... daarna lekker even naar ons kleine meisje staan kijken die heerlijk lag te snurken. Beetje jammer dat ze vanavond al meerdere keren wakker is geweest, voorspelt vast weer niet veel goeds voor vannacht Ik ga er dus maar lekker in, zodat ik morgen fit kan gaan werken. Ben mega ongi geworden vandaag dus was al niet kiplekker. Tot morgen! (= denk Piet Paulusma)
Goodmorning!!!

Mmmoi, ik volg ook "over mijn lijk". Heftig vind ik het. Zeker omdat het zo duidelijk in beeld gebracht wordt waar ze allemaal mee moeten dealen, daar sta je als buitenstaander niet bij stil als je hoort dat iemand kanker heeft.

Hopelijk voor jou heeft Jasmijn goed geslapen, dan kon je tenminste vanmorgen fit weer op. Mega-ongi is ook nog eens flink balen!

Over mijn werk; als er één ding is wat ik de afgelopen periode geleerd heb, is dat ik aan mezelf moet denken. Schijt aan collega's, schijt aan de organisatie, IK ben de belangrijkste. Als het er zo staat, staat het er wel heel hard, maar als ik die instelling niet heb, ben IK degene die er last van heeft (en dat is een understatement!).

Gisteren een brief gestuurd naar het bestuur en mijn directeur om toestemming te vragen voor opschorting van mijn ouderschapsverlof. Ook al weer zo'n maf iets. Je werkgever is niet verplicht te melden dat je recht op opschorting hebt als je langdurig ziek bent. Gelukkig ben ik zo assertief en had ik zelf het bureau wat daar over gaat gebeld.

Dan nog even iets heel anders. 2 weken geleden was ik op het CB en daar hingen posters van de peuterspeelzaal. Je moet je kind al bij 1,5 jaar opgeven. Wat doen jullie? Wel of niet naar de psz? Eigenlijk wil ik het helemaal niet (maar dat is heel egoïstisch van mezelf). Ik denk dat Ella het wel leuk zou vinden om te spelen met andere kindjes. Maar eerlijk gezegd.... heb ik niet zo'n hoge pet op van de psz hier in de buurt..... (wat ben ik toch erg!!!). En ik wil haar wel graag hier in de buurt op de psz hebben vanwege vriendjes uit de buurt enzo.

Er zijn er 2. De ene zit in noodlokalen bij de basisschool (de school waar Ella niet naar toe zal gaan) en de ander zit dichterbij in een heel oud, aftands, smerig gebouw (zo één waar het bij binnenkomst naar overjarige pis ruikt), ik ben er al ooit geweest; is ook het buurtcentrum en waar we moeten stemmen.

Nou ja... zomaar wat gedoe op maandagmorgen!

Doei!
ris; ik heb Bram toen hij 1,5 was ingeschreven bij de psz. wij hadden de keuze uit 1. Bram heeft er een hele hele leuke tijd gehad. veel geleerd en veel gedaan daar. je moet natuurlijk op je gevoel afgaan. is er niet een wat verder weg die je wel aanstaat? vriendjes die maken ze toch wel op de basisschool hoor. mijn ervaring is toch dat ze niet na peuterspeelzaal tijd nog met vriendjes gaan spelen. dat komt echt pas op de basis school. ik schrijf Mees in iedergeval wel in met 1,5 het sociale en leren spelen met andere kindje vind ik wel heel belangrijk. wat vind je man ervan?
MAYTE EN KYRAN Gefeliciteerd met jullie eerste verjaardagen!!! En jullie pappas en mammas uietraard gefeliciteerd met het halen van het eerste jaar!!!
Hallo meiden,

Dank voor de felicitaties. Ik kon gister echt niet op de pc komen. Een ontzettend drukke dag gehad. Véél familie etc. over de vloer. Max helemaal verwend met kadootjes en Tessa uiteraard ook. Zelfs Ian en Des kregen kadootjes. Al met al een hok vol en dat in de middag en in de avond en vanavond weer. Wel heel erg gezellig.

Max kreeg een stuk taart. We hadden hem al uitgekleed, ant ik zag de taart al gaan. Niet dus. Hij prikte eens met een vingertje, likte het af en besloot vervolgens maar gewoon het hele stuk chocoladetaart naar binnen te schuiven. Hij werd wel een beetje vies, maar geen gegooi en gemep. Gewoon eten! Lekker ventje.

Ik kan nog steeds niet op de groep komen. Als iemand me wil mailen, dan kan diegene misschien even doorgeefster spelen. Dan kan ik jullie ook kaartjes sturen en kunnen jullie de laatste fotos zien. Tessa doet het meer dan goed. Slaapt geweldig, komt maar een keer per nacht en van de week sliep ze zelfs zeven uur achter elkaar snachts. Heerlijk!

Max speelt hier trouwens met Duplo. De emmer moet om (kan hij zelf en dat doet hij dus de hele dag, bij voorkeru als ik net alle blokken weer in de ton heb gegooid), alle blokken moeten door de hele kamer (en we hebben er véél) en hij bouwt er zelfs al mee. Kan twee blokken op elkaar zetten en soms ook de derde. Hij heeft alleen wel een blauw oog. Snik. Hij trok een toren (gebouwd door de broers uiteraard) van Duplo om en die klapte net onder zijn oog. Brullen uiteraard en een mooie blauwe plek. Een dag voor zijn verjaardag natuurlijk, dus dat ziet er leuk uit op de fotos.

O meisje wil eten, ik kom snel weer meiden!
O vergeet ik het nog. Update wat betreft borstvoeden. het lukt dus helaas niet. Tessa pakt mijn tepel niet en met kolven gebeurt er nauwelijks iets. De stuwing etc. is ook helemaal weg. Het ziet er naar uit dat de aanmaak een eenmalig iets was en nu verder stagneert. Spray etc. helpt ook niet. Ik vind het heel erg jammer, maar gelukkig is er flesvoeding. Het had me geweldig geleken om haar zelf te kunnen voeden. Maar ik ga er maar niet te lang bij stilstaan. Ik kan er toch niets aan veranderen.

Oke, nu wil ze ECHT eten....
Daar was ik ook weer... Vandaag weer een lekker drukke werkdag gehad. Jasmijn had het prima gedaan bij de oppas en die heb ik in de zeikregen weer opgehaald (gelukkig had ik de auto). Manlief was op de fiets dus kwam ook drijfnat thuis. We hebben vanavond maar makkelijk gegeten, kliekjes en brood met ei, en Jasmijn een potje O. Na het toetje met papa onder de douche, daar is ze nu net onder vandaan dus ze is lekker schoon en in pyamaatje. Gaat ze zelf een boekje pakken en naar papa lopen en daarbij zeggen:''die!", met andere woorden: voorlezen, pap! Echt grappig. Ze kent ook steeds meer woordjes, zit nu in het boekje van Nijntje te bladeren, komt de koe tegen en zegt: 'koe! boeeeeehoeeee' ZO SCHATTIG!!! Ze kan de naam van de oppas al bijna zeggen en de namen van haar 2 kinderen al helemaal. Verder leert ze er iedere dag wel een woordje bij, zo leuk. Ze zegt nu bij ieder klokje 'tiktak', dat heeft oma haar geleerd.

Goed, einde opschepmodus. Ik moet zo weer naar tienerclub, dus even snel nog reageren.

@FF: Fijn dat je zo'n leuke verjaardag gehad hebt. Wat worden je kinderen lekker verwend, leuk hoor. Jammer van de BV, maar ja, wat niet is, dat is dan gewoon jammer toch? Idd is daar de flesvoeding voor uitgevonden. Niet teveel kwakkelen hoor!

@Ris: Gelijk heb je, dat je nu even voor jezelf kiest, voordat je er aan onderdoor gaat. Sterkte meid! Enne, psz: ik ga Jasmijn inschrijven bij de psz waar mijn vriendin leidster is. Is niet heel erg naast de deur maar de psz die wel in de buurt is vind ik niet echt geweldig, heb ik het idee. Het lijkt me goed voor Jasmijn om met andere kindjes te socialisen en bovendien vind ik het ook wel even lekker rustig voor mezelf 1 of 2 ochtendjes rustig aan doen.

Nou ik ga nog even surfen en dan moet ik alweer weg.

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven