Steeds minder gevoel
woensdag 15 juni 2011 om 12:09
Lieve viva's
Vroeger vond ik vingeren en sex echt heerlijk.
Maar het lijkt of mijn clitoris soms een beetje ongevoelig wordt.
Zelfs als ik zelf wat probeer kom ik super moeilijk klaar. En komt het opgewonden gevoel alleen een paar seconden voor t klaarkomen. Voor de rest van de tijd voel ik niet veel fijns. Terwijl ik vroeger de hele weg naar t klaarkomen kom genieten.
Eerst had ik alleen minder gevoel als ik t zelf deed, maar nu heb ik t ook als mijn lover het doet, of als we sex hebben
. Dit is echt heel jammer. Ik vind er niet meer veel aan
Wat kan dit zijn, en wat moet ik doen?
Vroeger vond ik vingeren en sex echt heerlijk.
Maar het lijkt of mijn clitoris soms een beetje ongevoelig wordt.
Zelfs als ik zelf wat probeer kom ik super moeilijk klaar. En komt het opgewonden gevoel alleen een paar seconden voor t klaarkomen. Voor de rest van de tijd voel ik niet veel fijns. Terwijl ik vroeger de hele weg naar t klaarkomen kom genieten.
Eerst had ik alleen minder gevoel als ik t zelf deed, maar nu heb ik t ook als mijn lover het doet, of als we sex hebben
Wat kan dit zijn, en wat moet ik doen?
woensdag 15 juni 2011 om 12:35
Ik heb precies hetzelfde probleem. Bij mij komt het waarschijnlijk door een te hoog prolactine gehalte. Heb er medicijnen voor gekregen en nu is het minder hoog maar heb nog steeds geen gevoel. Volgens de internist zou het toch terug moeten komen maar helaas.
Ik vind sex nu gewoon niets meer aan terwijl ik het vroeger wel fijn vond. Vind het ook zo vervelend voor mijn partner, hij denkt nl. dat ik het met hem niet fijn vind maar dat is niet waar, het is begonnen voordat ik hem leerde kennen.
Gr. Annmary
Ik vind sex nu gewoon niets meer aan terwijl ik het vroeger wel fijn vond. Vind het ook zo vervelend voor mijn partner, hij denkt nl. dat ik het met hem niet fijn vind maar dat is niet waar, het is begonnen voordat ik hem leerde kennen.
Gr. Annmary
woensdag 15 juni 2011 om 12:43
okee interresant, daar had ik nog niet van gehoord.
Maar ik ben 20 en ben nog nooit zwanger geweest. Dus met mijn borstweefsel hormoonhuishouding zal t wel niet te maken hebben. Kamp hier al wel 2 jaar mee.
Dan is het bij jou ook miss wat anders. Zou t psychisch kunnen zijn?
Ik heb me zelf afgeleerd om me zelf te manstruberen, omdat ik me aldoor vies en schuldig voelde. En laterna veel trainen had ik daar dus ook geen behoefte meer aan. Na lange tijd probeerde ik t weer eens. En ik voelde er niets bij.
Maar nu is t dus overgeslagen op duo sex :S
Maar ik ben 20 en ben nog nooit zwanger geweest. Dus met mijn borstweefsel hormoonhuishouding zal t wel niet te maken hebben. Kamp hier al wel 2 jaar mee.
Ik heb me zelf afgeleerd om me zelf te manstruberen, omdat ik me aldoor vies en schuldig voelde. En laterna veel trainen had ik daar dus ook geen behoefte meer aan. Na lange tijd probeerde ik t weer eens. En ik voelde er niets bij.
Maar nu is t dus overgeslagen op duo sex :S
woensdag 15 juni 2011 om 12:48
quote:jenifferlates schreef op 15 juni 2011 @ 12:43:
quote:Dat kan zeker, sterker nog dat is het meest waarschijnlijkIk heb me zelf afgeleerd om me zelf te manstruberen, omdat ik me aldoor vies en schuldig voelde. En laterna veel trainen had ik daar dus ook geen behoefte meer aan. Na lange tijd probeerde ik t weer eens. En ik voelde er niets bij.Sterker nog, hier bevestig je indirect dat het tussen je oren zit. Wat bedoel je met trainen?
quote:Dat kan zeker, sterker nog dat is het meest waarschijnlijkIk heb me zelf afgeleerd om me zelf te manstruberen, omdat ik me aldoor vies en schuldig voelde. En laterna veel trainen had ik daar dus ook geen behoefte meer aan. Na lange tijd probeerde ik t weer eens. En ik voelde er niets bij.Sterker nog, hier bevestig je indirect dat het tussen je oren zit. Wat bedoel je met trainen?
woensdag 15 juni 2011 om 12:53
Nou, het niet proberen te doen. Me zelf inpraten dat ik niet moest manstruberen. En als ik t wel had gedaan uiteindelijk me zelf heel schuldig laten voelen. Totdat ik t had afgeleerd.
Maar zoiets heb ik nooit bij sex gedaan.
Mja dan is de vraag, wat zou ik kunnen doen om me zelf het weer aan te leren. En om weer te gaan voelen, lichamelijk en geestelijk. Want mijn geestelijke gevoel is over t algemeen(dus niet alleen bij sex) ook een beetje gestaakt.
Maar zoiets heb ik nooit bij sex gedaan.
Mja dan is de vraag, wat zou ik kunnen doen om me zelf het weer aan te leren. En om weer te gaan voelen, lichamelijk en geestelijk. Want mijn geestelijke gevoel is over t algemeen(dus niet alleen bij sex) ook een beetje gestaakt.
woensdag 15 juni 2011 om 12:58
Fantaseer, en focus juist op alle gedachten met taboes die door je achtergrond verboden worden. Waar je overdag waarschijnlijk een keurig meisje bent, is het tijd om in gedachte het sletje naar buiten te laten komen wat vast nog ergens in een kamertje in je hoofd verstopt zit.
Fantaseer maar raak! laat je in gedachten maar nemen door negers met grote lullen, doe het met vrouwen, laat je vastgebonden neuken, whatever. Tussen je oren mag alles! Succes!
Fantaseer maar raak! laat je in gedachten maar nemen door negers met grote lullen, doe het met vrouwen, laat je vastgebonden neuken, whatever. Tussen je oren mag alles! Succes!
woensdag 15 juni 2011 om 12:59
woensdag 15 juni 2011 om 14:22
Aiki, nee het heeft niets met borstvoeding te maken, heb geen kinderen. Kreeg de medicijnen ook niet voor laag libido maar omdat de prolactine omlaag moest. Mijn internist vertelde dat de bijwerking van de te hoge prolactine is dat je een laag libido krijgt.
anoniem_71739 wijzigde dit bericht op 15-06-2011 14:24
Reden: foutje gemaakt
Reden: foutje gemaakt
% gewijzigd
donderdag 16 juni 2011 om 13:50
quote:annmary64 schreef op 15 juni 2011 @ 17:39:
Hoi Zaritee, ik slik nu geen mediciijnen meer omdat het prolactinegehalte uit zichzelf opeens laag was. Ben niet zo gek op medicijnen slikken.
Ik slikte Dostinex en jij?Ik ook. Als ik dat niet doe, dan rijzen de waarden de pan uit. Maar voor de verandering ben ik wel eens blij met de bijwerkingen. Duurde even, maar dan heb je ook wat (het wordt niet voor niks verhandeld als sexdrug op de zwarte markt zeg maar..)
Hoi Zaritee, ik slik nu geen mediciijnen meer omdat het prolactinegehalte uit zichzelf opeens laag was. Ben niet zo gek op medicijnen slikken.
Ik slikte Dostinex en jij?Ik ook. Als ik dat niet doe, dan rijzen de waarden de pan uit. Maar voor de verandering ben ik wel eens blij met de bijwerkingen. Duurde even, maar dan heb je ook wat (het wordt niet voor niks verhandeld als sexdrug op de zwarte markt zeg maar..)
donderdag 16 juni 2011 om 19:51