Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Hus, ik woon daar vlakbij!

Net nog gebeld door zwager, schoonzus ligt aan de weeënremmer, en ze hebben vanmorgen de laatste spuit met spul voor long rijping gegeven. Dus nu afwachten. Ze zijn bang dat het er voor het weekend is. Het moet in ieder geval nog 1 dag blijven zitten, zodat de medicijnen voor de long rijping hun werk kunnen doen. Ze is nu 26 weken zwanger, dus spannend allemaal.

Zo, was laatste egobericht, vanavond kom ik sociaal doen..

Iemand nog meer babyboom kijken?
ik, hoewel, hoe laat is het? vlieg morgen om 7 uur. wil om 5 op schiphol staan.

duuv, met hoeveel weken was ze vorige keer bevallen?
30 weken moom..

babyboom is om half 9
echt ongelooflijk, duuv. je mag hopen dat ze nooit meer zwanger wordt
Duuv , hopen voor schoonzus dat ze nog even kunnen remmen. Voor wat betreft het roken , is wel een verslaving , we hebben nu een jonge vent met kanker, voor zijn chemo en controle is het echt belangrijk dat hij stopt, maar nee. Ik geloof dat het soms een zeer sterke verslaving is
Kan ik me ook wel indenken gw ( nou ja, eigenlijk niet, heb nooit gerookt) maar als je dochter 10 weken te vroeg geboren is en daar nog dagelijks last van heeft (ze is nu 2) en je ligt met 23 weken met weeen in het ziekenhuis, kun je mij niet wijsmaken dat je niet kunt stoppen. Nou ja, ze moet nu wel, ze mag absoluut niet haar bed af..

Ga even douchen, tot straks!
ik heb zo geen zin in morgen
Duuv, jeetje mineetje. Ik zou echt zo pissig worden! Maar goed, daar heeft ze nu niets maar aan he. Hopelijk gaat alles goed komen maar 26 weken pfoe, dat wordt wel heel spannend.

oh moom, kan me van de ene kant voorstellen, van de andere kant lijkt een beetje uitdaging in mijn werk me super!

Er ligt er hier een te kletsen in bed, ik ben benieuwd.

Ga even mijn sollicitatie afschrijven en dan hopelijk (als ik niet in slaap van achter mijn laptop) nog even reageren.
hmpf kletsen is nu zeurderig huilen. Ga niet weer haar vermaken tot 22.30 uur zoals gister.
Jeetje becks, en een beetje drinken helpt ook niet? En denk je dat er echt wat aan de hand is?

D heeft het ook een poos gehad, maar had op gegeven moment heel goed door dat als hij mopperde, wij wel kwamen. Maar was moeilijk in te schatten of er nu niets was, of toch weer de oortjes of iets dergelijks..
Meld me toch af voor de rest van de avond, man heeft laptop nodig.

Becks, hopelijk slaapt ze toch een beetje goed vannacht..
Weetje beck, mijn nieuwe functie is vast heel leuk, maar aangezien ik mijn oude functie ook nog grotendeels doe, heb ik echt veel te veel te doen, en dan helemaal geen zin meer om iets te doen. Plus ik slaap eindelijk weer paar dagen goed, sjaak niet te vroeg wakker, en dan moet ik weer midden in de nacht op om heen en weer naar praag te gaan. Weinig aan hoor :(

Hopelijk valt het mee bij N. Zeurderig huilen reageer ik niet op trouwens.

Nu babyboom!
Nee dit gewoon mama aandacht, nog even kroelen en dan weer bedje in. Ze ligt er weer in. Nu ga ik ook niet meer hoor. Maar volgens mij ligt ze te slapen. hmm o toch niet..

pff vind het wel moeilijk hoor, een externe open sollicitatie schrijven.
Kan me voorstellen, maar lukt je vast!
Jeetje duuv wat schrikken weer van je schoonzus!! Pfff, hopelijk blijft de baby nog een paar weken zitten!

Hus: wat leuk dat je naar L@nd van B@rtje gaat! Ik woon daar ongeveer een kwartiertje vandaan! En ik werk er vlakbij, in het dorp ernaast!

Beck: ... lees net dat N alweer wat aan het huilen is.. Hopelijk blijft het daarbij en gaat ze zo weer lekker slapen!

Murron: eens, ik vind dit ook echt een geweldige leeftijd! Echt genieten dit!

Hier verder geen nieuws eigenlijk.. alles gaat goed met T, ze is zo lekker wijs en eigenwijs, ze kletst de hele dag door en kan zich heel goed vermaken.. Komt regelmatig even vertellen dat ze 'plas' heeft of ze komt met haar potje aanlopen en zegt dan: "mama... poep!" En daar zijn we natuurlijk hartstikke trots op!

Het is tot nu toe 1x gelukt dat ze ook echt poepte op het potje, en daar is ze zo van geschrokken dat ze keihard begon te huilen... de schat.... Bij plassen is het eigenlijk altijd te laat, maar dat ze het aangeeft dat ze het moet, of al gedaan heeft, vind ik al heel wat!

* zo, trotse modus weer uit *
Duuv, ik ben ook een verstokte niet-roker, maar ik zie op mijn werk dus meer dat mensen schijnbaar moeillijk kunnen stoppen (ook als het van 'levensbelang' is). Ik denk dat ze er alleen nu niets meer aan heeft als mensen dat gaan zeggen (omdat ze het denk ik diep in haar hart ook wel weet).

Heb foto van H op de haives gezet,met zoontje van de go, kregen vandaag cd met foto's. Zo leuk!! Het was haar laatste keer bij deze go, toch wel een slikmomentje.
ze slaapt nu, nou is ze wel een makkelijke inslaper over het algemeen gelukkig. Hopelijk lekker tot morgen half zeven of zo.... duim duim duim.

Moom, ja, ik snap het wel. Mijn vorige baan bestond alleen maar uit reizen naar Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland. Het is zo enorm vermoeiend. Maar ik ga nu deels op een vacature solliciteren die ook wel internationaal is. Ik mis de dynamiek in mijn werk. heeeeel erg.

Wat betreft vacature, ik wil heel graag heel hard werken, maar wel maar vier dagen (mag ook 4*9). Ik zit ook een beetje met het salaris wat ik moet/ wil vragen. Mag ik daar op hyves een vraag over stellen?
Justdeb, trotse mama zijn mag hier he!!! Cool hoor, gek he, gaat zo snel dan,.....

GW, kan me voorstellen dat het een slikmomentje is, H. is toch ook weer gewend geraakt aan die GO toch? Dat betekent dus wel dat man nu weer op woensdag thuis is! ook wel fijn.
ik ben helemaal depri van babyboom geworden. echt. ik weet niet of ik volgende week nog wel ga kijken. elke week hoop ik op een vrolijk blij verhaal met een lief babytje aan het eind, en elke week is het nog zieliger en triester. je zou ook haast niet meer aan een zwangerschap durven beginnen, bij het zien van zoveel ellende.

en nu moet ik slapen, nog maar 6 uur tot de wekker.
Zo vroeg er weer uit moeten is ook niks voor mij moom.

Beck: ik duim mee voor een goede nacht voor jullie!

Deb: lekker trots zijn mag, zijn wij hier ook op ons kleine meisje

Duuv, wat een naar verhaal van schoonzus. onbegrijpelijk dat ze is blijven roken... Ik hoop dat het goed afloopt!

Hier 1e werkdag weer gehad. Ben best moe. Is weer even wennen na 3 weken
Ik heb dat ook wel een beetje Moom.. Ik dacht eerst dat het gewoon 100 willekeurige stellen waren, maar holy shit wat een bak ellende hebben ze daar bij elkaar gezocht.. Maar happy news: dat stel uit Volendam is zwanger! (maar dat jochie met ALS blijft meer hangen, wat verschrikkelijk zeg..)

Nou, ik ga voeden en slapen. Morgen op vakantie!!!
Ebp dan maar he? Loop al weer over schiphol.

Geen ALS kath das (gelukkig) niet erfelijk
Oh en fijne vakantie kath!
Ha gezellig, in linda een serie portretten van vrouwen die hun kindje verloren hebben. Echt. Ik ben nu helemaal depri. Wil tegen mijn vent aan in bed kruipen. Tranen zitten erg hoog. Wie haalt me hier uit?
Kwartet nog even snel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven