Blij
woensdag 15 juni 2011 om 12:33
quote:Waldorf114 schreef op 15 juni 2011 @ 12:30:
Ook al vind ik je wat aan de jonge kant (er vanuit gaande dat '88 je geboortejaar is) toch van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een leuke toekomst tegemoet gaan!
Vroeger trouwden ze nog jonger. Niet zo interessant lijkt me.
Gefelciteerd!!!!!!!!
Ook al vind ik je wat aan de jonge kant (er vanuit gaande dat '88 je geboortejaar is) toch van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een leuke toekomst tegemoet gaan!
Gefelciteerd!!!!!!!!
woensdag 15 juni 2011 om 12:38
quote:Popje1975 schreef op 15 juni 2011 @ 12:33:
[...]
Gefelciteerd!!!!!!!!
Och ja, ik beweer ook niet dat het interessant is. Ik vind het alleen aan de jonge kant. En ja, volgens mij mag ik dat gewoon zeggen.
Overigens zal het met mijn eigen referentiekader te maken hebben.
[...]
Gefelciteerd!!!!!!!!
Och ja, ik beweer ook niet dat het interessant is. Ik vind het alleen aan de jonge kant. En ja, volgens mij mag ik dat gewoon zeggen.
Overigens zal het met mijn eigen referentiekader te maken hebben.
woensdag 15 juni 2011 om 18:51
woensdag 15 juni 2011 om 19:43
quote:iry schreef op 15 juni 2011 @ 18:51:
Ik gebruik echt nooit het loepje alleen had ik deze keer ineens twijfels hier met felicitatie's aan te komen door een vaag vermoeden dat je eerder geen gezellig topic over je vriend had geopend.
Meid ik wens je vooral veel wijsheid en daarmee hopelijk het geluk.
Yep heb het ook bekeken. En moet zeggen dat ik het dan ook niet begrijp. Het vertrouwen is nu weer voor 100% terug? Sorry dat ik een spelbreker ben, maar trouwen is wel iets wat je (als het goed is ) maar 1 keer in je leven doet. Met de man van je dromen.
En is dit de man van je dromen?
Ik gebruik echt nooit het loepje alleen had ik deze keer ineens twijfels hier met felicitatie's aan te komen door een vaag vermoeden dat je eerder geen gezellig topic over je vriend had geopend.
Meid ik wens je vooral veel wijsheid en daarmee hopelijk het geluk.
Yep heb het ook bekeken. En moet zeggen dat ik het dan ook niet begrijp. Het vertrouwen is nu weer voor 100% terug? Sorry dat ik een spelbreker ben, maar trouwen is wel iets wat je (als het goed is ) maar 1 keer in je leven doet. Met de man van je dromen.
En is dit de man van je dromen?
woensdag 15 juni 2011 om 20:49