Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
die met die pistache zag er echt belachelijk zo niet lekker uit.,..Ow en mama is trots...kattenkind heeft voor het eerst een kado meegenomen naar huis...ipv dooie blaadjes was het een musje...wel weer jammer voor de mus, had liever dat hij al de eksters hier de strot had doorgebeten!
Alle reacties Link kopieren
wrom niet kalli?



hou je smuichel!! ik HAAT je stem!
Alle reacties Link kopieren
awh zijn eerste cadeautje stoer katje!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook voor Jake, juist omdat ie zo off place lijkt, maar het geweldig doet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Cat Cora, klinkt als een superheld...



Batman, Spiderman, Catwoman, Cat Cora!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
eehm het heet Stitch...is pikzwart, en is een praterT
Alle reacties Link kopieren
gezellig een prater





kleine monstertje hier vond het van de week nodig om midden in de nacht een knuffelsessie te houden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Straks krijgen we nog moeie armen Moon.



Haha, ze zijn allemaal jaloers op Sharone.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Cat Cora? nooit van gehoord.

Jeey dat Sharone van die irritante whitney won, stom kind zeg. Die stem is echt onuitstaanbaar. Hoop dat Sharone van die kat wint.

Al denk ik dat het in je nadeel is om meteen door te gaan naar de finale, je mist een hele hoop ervaring en lessen.
Alle reacties Link kopieren
ow heb ook ineens een knuffelsessie



Trouwens ff iets heel anders...lees wel eens op de sexpijlerT en het komt zo vaak voor dat een topic wordt geopend over Mijn vriend kijkt porno enzo moet ik bang worden?! vind het zoiets pfffff get over it...wees blij dattie porno kijkt in plaats dat hij hem in een ander wijf haar weefgetouw drukt..



Nou leest vent wel eens over mijn schouder mee, zittie te geinen dat ik een topic moet openen over mijn vent kijkt GEEN porno...moet ik NU bang worden...vraagt hij elke keer als ik met jullie klets of ik dat topic al geopend heb hhahahaa SMURF!







Owja Kalli !!
Alle reacties Link kopieren
Tenzij die Cat ook een stage aanbiedt, net zoals bij die Julia uit de Australische versie. Zou voor die Sharone wel leuk zijn, die lijkt nogal weg van haar te zijn. Mja, ik denk niet dat die wint.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
doen!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
haha Moon, dat lijkt me hilarisch als je daar een topic over opent. Tja het word wel steeds erger met die onzekere topics idd.
Alle reacties Link kopieren
ik was de laatste dagen niet in zo'n lekkere op-de-hak-zet-topic-open mood, maar lijkt me wel hilarisch
Alle reacties Link kopieren
vinden jullie dat ook zo flauw van die whiskasmeneer? Eerst kat roepen en dan zuchten dat die in de weg loopt



oh en mijn monstertje lijkt een beetje op die kat, is alleen vrouwtje en wat fijner en veeeeeeeel mooier en schattiger
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Moon. : hello:



Kan je geen topic openen met 'Help, mijn vriend bemoeit zich met mijn forumleven!'. Daar zal je zeker veel steun krijgen.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
heb altijd zwarte katten gehad...hmzz zou Sum dan toch gelijk hebben en ik meer Gothic ben dan ik denk? ik rij echt auto ipv een bezemsteel..
Alle reacties Link kopieren
Roos dan heb jij een schattig poezekind!

Ben zelf meer van de hondjes...



Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 15 juni 2011 @ 21:13:

heb altijd zwarte katten gehad...hmzz zou Sum dan toch gelijk hebben en ik meer Gothic ben dan ik denk? ik rij echt auto ipv een bezemsteel..I love it when Im right!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
hahahaha hij vindt het erg leuk dat ik hier zit, hij bemoeit zich er niet mee, wil alleen weten wat ik over hem typ...niks schat alleen maar positief...dus blijf lief en er komt geen topic over jou...(goed onder de duim houden)
Alle reacties Link kopieren
die is ook lief Sumi, van jou?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
wat een DOT van een hond!! Had een mechelaar, maar daarnaast ook 6 katten...nu maar 1, maar hoop vent zover te krijgen weer langs het asiel te gaan...wil een maatje voor stitchie
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 15 juni 2011 @ 21:11:

vinden jullie dat ook zo flauw van die whiskasmeneer? Eerst kat roepen en dan zuchten dat die in de weg loopt



Ja heel flauw.
Alle reacties Link kopieren
oooooow FUCK verrek.....





KALLI
Alle reacties Link kopieren
ik heb er 2, een 3 jarig klein monstertje aka Phileine en een rooie opa van 18, genaamd Jari
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven