Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Hai Yelloowtje hoe voel je je nu? Ik las dat je beroerd geworden was. Wanneer kan je terecht bij de neuroloog? Goed voor jezelf zorgen hè..
quote:Chatterly schreef op 15 juni 2011 @ 23:36:

Ieb wat krijg je toch veel voor je kiezen. Gecondoleerd meis dank je wel!
Donderdag heb ik de afspraak (niet morgne, maar volgende week) Ja ik zorg goed voor mezelf mama chat. Ben wel een beejte bezorgd aan het worden..

Wat fijn dat je zo lekker kon bijtanken. Hoe is het nu met zoon? En jouw gemoedsrust?
Had je trouwens gelezen dat mijn buurvrouw me dood wil maken omdat ik vroeg of de wasmachine die in de gang staat uit kon om 11 uur 's avonds (waarom die niet in haar huis staat weet ik ook niet, hij staat tegen mijn slaapkamermuur)
Zoon is over 5 minuten jarig. 25 jaar geleden lag ik te werpen haha. Gaat goed met hem. Tis daar een uur later dus ik hem hem al ge-smst. Hij was aan het feesten en klonk opgewekt.

Ik heb EFT toegepast en voel me wonderbaarlijk genoeg echt anders.

Ik wil niet over je bemoederen hoor yellow. Zeg het alsjeblieft als ik te bemoeizuchtig overkom. Ben gewoon een zorgzame moeder..
Wat een gek wijf yellow!
Ooh bijna jarig! Ik wacht om je te feliciteren

Nee hoor ik vind mama chat leuk klinken, mika is tante mika

Ik vind je helemaal niet bemoeizuchtig, ik vind je lief

Fijn dat het goed gaat met zoon.

iebs ben je er nog, gaat het meis

Gefeliciteerd met chatzoon!

quote:_yellowlove_ schreef op 16 juni 2011 @ 00:01:

Gefeliciteerd met chatzoon!

[afbeelding] Ben je toch een schat. Dank je
ik heb een 5,5 voor mijn tentamen gehaadl, die moeilijke waar k zo over stresste met ontleden enzo. Ik jank echt hier zo opgelucht.

Ibi Sorry voor mijn geblaat over mezelf, ik denk wel aan je hoor

Chat, graag gedaan. Je hebt toch een topprestatie verricht 25 jaar geleden
chat van harte met je zoon! smak smak lebber de lebber

Yellow GEEN SORRY!! En wat is die buurvrouw nou voor een idioot! Anders gewoon melding maken bij de huisbaas en heb je die niet gewoon bij de huisagent nou gek geworden.

Een 5,5 betekend een voldoende yellow? In dat gevoel yes!

Ja ben een beetje mezelf aan het verbazen over iemand op het kaartje naar psychiatrische opgenomen persoon topic. En ben wat dingen op het internet aan het opzoeken om mijn gedachten wat meer op een rijtje te krijgen.
Yes Yellow. Goed gedaan!

Dank je Iebeltje!

Belachelijk dat kaartje. Alles goed? Hoe verzin je het..

Slaap lekker meiden
ja en dan gewoon vol blijven houden he. En nu zegt ze: ik zou geen kaart sturen maar gewoon langs gaan. Nee je zit echt op de buurvrouw te wachten daar. Zucht
Welterusten en een waar nodig.

Verder beetje te moe om te typen...
Ja ik las het net..... Sjah, ze heeft een inschattingsfout gemaakt aan het begin, kan gebeuren, maar nu dat iedereen er info over gegeven heeft kun je ook zeggen van hey ik zag het verkeerd.

Raar hoor. Ligt niet aan jou, ik vond het ook gek.

Lebber lebber? Zijn we zo close tegenwoordig hier hehe

Ja 5,5 is voldoende. Net aan, maar ok...

Oh en politie was gekomen gisterenavond, ze was echt totaal doorgedraaid, ze hebben dr wel enigzins gekalmeerd en gezegd dat dit echt niet kon. Huisbaas vandaag even langsgeweest, ook gemeld.

Nu al slapen chat
ow goed dat er actie is ondernomen richting doorgeslagen buurvrouw en al helemaal goed dat de toets dus voldoende was!

Truste chat!
quote:Moonlight82 schreef op 16 juni 2011 @ 00:24:

Welterusten en een waar nodig.

Verder beetje te moe om te typen...dank je wel! Slaap lekker (alvast?) Hoop dat de balans forum IRL een beetje vorm begint te krijgen bij je.
Had je bericht net niet gezien Moon, jij ook welteursten

Ja ben blij met tentamen en dat gekke wijf kan optiefen.

Hey iebs... Ik had eigenlijk gezegd dat ik jou naar bed zou schoppen vanavond he.... schop schop
haha das waar ook maar goed nieuws: ik lig al in bed!!!
Ja maar je slaapt helemaal niet!!
niet? Controleerd even of de ogen dicht zijn en er een rustige ademhaling te horen is.

Nee geloof idd. niet dat ik slaap. Ben ook nog helemaal niet moe. Misschien wat te veel indrukken opgedaan
Snap ik ook wel iebels. Maar ik moest toch even bad cop doen.. Ben er niet zo goed in bij jou merk ik al.

Wat hebben jullie verder de hele dag gedaan dan?
ja das het gekke niet zo gek veel. In de ochtend met de bus naar volendam. Waren we om 10.00 uur ongeveer toen koffie en gebak gekregen. Om 10.30 konden we even volendam in (wat voornamelijk bestaat uit souvenierswinkels/klederdracht foto's maken en gelukkig de action) om 12.30 moesten we weer naar de boot die ons weer terug naar het beginpunt bracht. Op de boot was een lunch en hebben we boven op het dek wat wijntjes gedronken. Toen het was frisser werd yatzee gespeelt en een spelletje kaarten gedaan. Vervolgens nog gegeten op de boot en om 21.30 meerde we weer aan.
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 16-06-2011 01:03
Reden: bood of boot hallo heb je de tijd al gezien???
% gewijzigd
De bood

Klinkt wel als een leuke dag. Hebben jullie ook zo'n foto gemaakt in volendam, als dit maar dan dat je je hoofd door het plaatje heen moet doen in zo'n groten houten paneel

nee wilde ik wel doen maar zag zoiets zo snel niet.

Als ik zo ineens niet meer antwoord ben ik alsnog in slaap gevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven