Goede dag, slechte dag .. Deel 3
woensdag 15 juni 2011 om 23:54
Zoon is over 5 minuten jarig. 25 jaar geleden lag ik te werpen haha. Gaat goed met hem. Tis daar een uur later dus ik hem hem al ge-smst. Hij was aan het feesten en klonk opgewekt.
Ik heb EFT toegepast en voel me wonderbaarlijk genoeg echt anders.
Ik wil niet over je bemoederen hoor yellow. Zeg het alsjeblieft als ik te bemoeizuchtig overkom. Ben gewoon een zorgzame moeder..
Ik heb EFT toegepast en voel me wonderbaarlijk genoeg echt anders.
Ik wil niet over je bemoederen hoor yellow. Zeg het alsjeblieft als ik te bemoeizuchtig overkom. Ben gewoon een zorgzame moeder..
donderdag 16 juni 2011 om 00:09
donderdag 16 juni 2011 om 00:15
chat van harte met je zoon! smak smak lebber de lebber
Yellow GEEN SORRY!! En wat is die buurvrouw nou voor een idioot! Anders gewoon melding maken bij de huisbaas en heb je die niet gewoon bij de huisagent nou gek geworden.
Een 5,5 betekend een voldoende yellow? In dat gevoel yes!
Ja ben een beetje mezelf aan het verbazen over iemand op het kaartje naar psychiatrische opgenomen persoon topic. En ben wat dingen op het internet aan het opzoeken om mijn gedachten wat meer op een rijtje te krijgen.
Yellow GEEN SORRY!! En wat is die buurvrouw nou voor een idioot! Anders gewoon melding maken bij de huisbaas en heb je die niet gewoon bij de huisagent nou gek geworden.
Een 5,5 betekend een voldoende yellow? In dat gevoel yes!
Ja ben een beetje mezelf aan het verbazen over iemand op het kaartje naar psychiatrische opgenomen persoon topic. En ben wat dingen op het internet aan het opzoeken om mijn gedachten wat meer op een rijtje te krijgen.
donderdag 16 juni 2011 om 00:27
Ja ik las het net..... Sjah, ze heeft een inschattingsfout gemaakt aan het begin, kan gebeuren, maar nu dat iedereen er info over gegeven heeft kun je ook zeggen van hey ik zag het verkeerd.
Raar hoor. Ligt niet aan jou, ik vond het ook gek.
Lebber lebber? Zijn we zo close tegenwoordig hier hehe
Ja 5,5 is voldoende. Net aan, maar ok...
Oh en politie was gekomen gisterenavond, ze was echt totaal doorgedraaid, ze hebben dr wel enigzins gekalmeerd en gezegd dat dit echt niet kon. Huisbaas vandaag even langsgeweest, ook gemeld.
Nu al slapen chat
Raar hoor. Ligt niet aan jou, ik vond het ook gek.
Lebber lebber? Zijn we zo close tegenwoordig hier hehe
Ja 5,5 is voldoende. Net aan, maar ok...
Oh en politie was gekomen gisterenavond, ze was echt totaal doorgedraaid, ze hebben dr wel enigzins gekalmeerd en gezegd dat dit echt niet kon. Huisbaas vandaag even langsgeweest, ook gemeld.
Nu al slapen chat
donderdag 16 juni 2011 om 00:54
ja das het gekke niet zo gek veel. In de ochtend met de bus naar volendam. Waren we om 10.00 uur ongeveer toen koffie en gebak gekregen. Om 10.30 konden we even volendam in (wat voornamelijk bestaat uit souvenierswinkels/klederdracht foto's maken en gelukkig de action) om 12.30 moesten we weer naar de boot die ons weer terug naar het beginpunt bracht. Op de boot was een lunch en hebben we boven op het dek wat wijntjes gedronken. Toen het was frisser werd yatzee gespeelt en een spelletje kaarten gedaan. Vervolgens nog gegeten op de boot en om 21.30 meerde we weer aan.
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 16-06-2011 01:03
Reden: bood of boot hallo heb je de tijd al gezien???
Reden: bood of boot hallo heb je de tijd al gezien???
% gewijzigd