Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hm...exenlaatjes gaan hier stiekum toch weer open?

Sun, zoals je ziet heeft mijn PA al een zéér goede reactie gegeven op je posting wat betreft je ex. Heb geen aanvulling eigenlijk!

Denise, ja...ook voor jou geldt meer duidelijkheid...het één of het ander..toch? En anders la voorgoed DICHT! (Denk hierbij aan mijn motto )
quote:Xander68 schreef op 20 januari 2008 @ 20:00:

Sun, zoals je ziet heeft mijn PA al een zéér goede reactie gegeven op je posting wat betreft je ex. Heb geen aanvulling eigenlijk!

quote:Xander68 schreef op 20 januari 2008 @ 16:52:

...tja....het is wel spannend...beide een tikkie (nou ja...tikkie) eigenwijs...

En soms wel eensgezind eigenwijs dus

(of zal ik nu een discussie starten over wie precies WIENS p.a. is...? )
Peas on earth!
Leuk he, high-tea-en! Doe ik ook regelmatig met vriendinnen, maar moet dan ook weer veel sporten! Eet namelijk altijd ontzettend veel bij high-tea.

Enneh het kibbelen gaat weer lekker door op het topic (lamp aansmeren enz.)? Prinses en Xan zijn grappig stelletje.

HM, hoe is je feestje? Alles onder controle? Nog leuke andere cadeaus gekregen?

Denise exen zijn lastig he? Ik was er wel klaar mee toen ie het uitgemaakt had. Ik ben nl van mening dat je beter niet iets met een ex weer kunt beginnen. Maar we hebben toch wel een flinke pauze gehad waarin we elkaar lang niet hebben gezien, geen contact gehad en toen heeft hij weer contact gezocht. En tsja.... nu is het lastig. Ík wil het er dus nu duidelijk over hebben of er potentie in zit. Ik zie het dan ook niet als een "verdergaan", maar ik zie het als "iets nieuws met dezelfde persoon". Ook omdat er een tijd tussen zit van geen contact. Maar ja, we moeten maar even kijken. Als het niets wordt, even goede vrienden. Hij heeft nu de touwtjes in handen, dat is onzeker en ik word daar afhankelijk van, maar ik vind het nu niet mijn taak om de touwtjes in handen te nemen. Duurt het te lang of doet hij niks, dan schrijf ik hem af. Hij moet dus maar actie ondernemen. Ik ben van mening dat als hij mij echt wil, hij wel contact opneemt. En als hij het niet doet, dan is het dus niet echt gemeend. Het klinkt misschien wat stom, maar mijn ex is geen foute man of zo. We hebben geen ruzie of dat soort problemen gehad. Mijn beste vriendinnen hebben mij eerlijk gezegd dat ze het niet raar vinden als we het nog een keer proberen, maar ze hopen wel dat ik niet weer helemaal kapot ben als hij het toch niet ziet zitten.

Denise, ik hoop ook dat jij ook goed hebt nagedacht over je situatie met je ex. Heeft je ex ook nog dingen ondernomen of gezegd dat ie spijt heeft? Bij mij zijn de meest duidelijke signalen dat hij mij leuk vindt:

hij vroeg of ik nog had gedate de laatste maanden. Ik heb hem verteld over exdate. Ex reageerde wel jaloers en vroeg "hoe lang gedate" en vroeg vanalles over date. Mijn Ex heeft niet gedate met anderen. Ex heeft meerdere keren gezegd dat hij stom is geweest door het uit te maken en dat hij mij zo mist. Ex begint vaak mij te smsen. Op een enkele keer, waaronder afgelopen vrijdagavond na. Maar toen smste hij wel binnen een minuut terug. En als we bijelkaar zijn zijn er veel andere dingen die ik oppik als signalen dat hij mij leuk vindt, maar ja, ik kan het natuurlijk ook allemaal verkeerd interpreteren. 't Is altijd lastig. Straks wil ie toch helemaal niks! Heb ik alle signalen verkeerd opgevat!
We zijn elkaars PA....zullen we het hier bij laten?
quote:Xander68 schreef op 20 januari 2008 @ 20:13:

We zijn elkaars PA....zullen we het hier bij laten?

Ik ga akkoord

*is in eensgezinde goede uitermate opgewekte vrolijke bui*
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 20 januari 2008 @ 20:11:

Enneh het kibbelen gaat weer lekker door op het topic (lamp aansmeren enz.)? Prinses en Xan zijn grappig stelletje.

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 januari 2008 @ 20:14:

*is in eensgezinde goede uitermate opgewekte vrolijke bui*Ja, zóóó gek is dat niet he? Alleen zal ik de volgende keer GEEN wekker zetten
quote:Xander68 schreef op 20 januari 2008 @ 20:00:

Hm...exenlaatjes gaan hier stiekum toch weer open?

Denise, ja...ook voor jou geldt meer duidelijkheid...het één of het ander..toch? En anders la voorgoed DICHT! (Denk hierbij aan mijn motto )

Dankjewel! Eigenlijk hoort de la dicht. Is ook zo... Sun is stout!

Prinses, je moet zelf je eigen koers kiezen, dat is waar. Ik heb mijn keus gemaakt: ik wil voor mijn Ex gaan. Maar ik stel me nu even afhankelijk op omdat liefde van twee kanten moet komen. En die tweede kant kan ik niet van Ex afdwingen. Ik wil dat hij daar zelf uit zichzelf mee komt. Dan kan ik hem weer vertrouwen. Als hij mij niet meer wil, tsja, dan moet ik mijn koers wel wijzigen. Ik ga niet achter iemand aanlopen die mij niet meer wil. En zolang Ex niet duidelijk is tegenover mij, ga ik ook mijn eigen gang en kijk ik zeker rond naar andere mannen hoor!

Ik zag gisteren in de supermarkt een onwijs lekker ding lopen. Ik ken hem ergens van, maar geen idee waarvan. Hij kent mij ook want hij groette mij. Helaas had ik niet echt de moeite genomen om met makeup op en leuk kapsel boodschappen te doen, dus daar baalde ik van, maar wie weet kom ik hem deze week weer tegen!
quote:sunshineforever schreef op 20 januari 2008 @ 20:11:

Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 20 januari 2008 @ 20:15:

Ja, zóóó gek is dat niet he? Alleen zal ik de volgende keer GEEN wekker zetten *vindt het belachelijk dat Xan wekkers zet in't weekend.... en dan ook zo ongeveer meteen z'n bed uitspringt*
Peas on earth!
Oh ja, wat is PA??? Personal Assistant? Prille Aanbidder? P....
@Sun: die van mij is ook vaak aan het vissen of ik aan het daten ben. Ik heb dat dus express een beetje vaag gehouden en dat vond hij echt niet leuk. Verder zien we elkaar behoorlijk vaak, hij belt, hij msn't enz. En inderdaad, hoe hij soms naar me kijkt en zeker ook bepaalde dingen die hij zegt of juist niet zegt. Ik ben wel soms ook bang dat ik het helemaal verkeerd interpreteer en dat hij het echt alleen maar als vriendschap ziet. Hij is trouwens wel aan het daten, maar dat stelt (volgens eigen zeggen) weinig voor. Hij ziet haar ook maar 1x per week ofzo.

Ik zie het ook niet als raar om voor de tweede keer iets met dezelfde persoon te beginnen. Als je er idd allebei achter staat, er goed over hebt nagedacht en er echt voor wil gaan, waarom niet...Wat jij ook zegt: het is niet verder gaan waar je gebleven bent, maar langzaam weer iets opbouwen.

Ik snap trouwens wel dat je het toch even van hem laat afhangen. Tuurlijk stel je je daarmee afhankelijk op, maar je komt er wel achter of hij er echt moeite voor wil doen.

Reden waarom ik nog steeds geen actie heb ondernomen is omdat ik gewoon een bange schijterd ben die bang is voor zijn antwoord. Ik weet namelijk dat onze vriendschap dan waarschijnlijk ook over is en dat is gewoon een pijnlijke gedachte.
quote:sunshineforever schreef op 20 januari 2008 @ 20:18:

Dankjewel! Eigenlijk hoort de la dicht. Is ook zo... Sun is stout!

Prinses, je moet zelf je eigen koers kiezen, dat is waar. Ik heb mijn keus gemaakt: ik wil voor mijn Ex gaan. Maar ik stel me nu even afhankelijk op omdat liefde van twee kanten moet komen. En die tweede kant kan ik niet van Ex afdwingen. Ik wil dat hij daar zelf uit zichzelf mee komt. Dan kan ik hem weer vertrouwen. Als hij mij niet meer wil, tsja, dan moet ik mijn koers wel wijzigen. Ik ga niet achter iemand aanlopen die mij niet meer wil. En zolang Ex niet duidelijk is tegenover mij, ga ik ook mijn eigen gang en kijk ik zeker rond naar andere mannen hoor!

Duidelijk hoor Sun . Ben blij te horen dat je in ieder geval een duidelijk Plan hebt. Was wellicht ook beetje in moralistische en betuttelende bui
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 januari 2008 @ 20:19:

[...]

*vindt het belachelijk dat Xan wekkers zet in't weekend.... en dan ook zo ongeveer meteen z'n bed uitspringt* Maar dat doet ie dan natuurlijk om voor Prinses een heerlijk ontbijtje op bed te verzorgen. Toch?
quote:sunshineforever schreef op 20 januari 2008 @ 20:19:

Oh ja, wat is PA??? Personal Assistant? Prille Aanbidder? P....

Whahaha... ik dacht gewoon Personal Assistent...?

Of had Xan sniekie onderhuidserige impliciete andere P.A.-betekenissen in gedachten...?
Peas on earth!
I'm back!

kids op bed en mama achterde pjoet!

quote:sunshineforever schreef op 20 januari 2008 @ 20:18:

[...]

Ik zag gisteren in de supermarkt een onwijs lekker ding lopen. Ik ken hem ergens van, maar geen idee waarvan. Hij kent mij ook want hij groette mij. Helaas had ik niet echt de moeite genomen om met makeup op en leuk kapsel boodschappen te doen, dus daar baalde ik van, maar wie weet kom ik hem deze week weer tegen!

als seeking-single moet je toch altijd gemeekupt en met n leuk kapsel boodschappen doen/honduitlaten/kliko aan de weg zetten?

of sloof ik me nu voor niks elke dag zo uit?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 januari 2008 @ 20:19:

[...]

*vindt het belachelijk dat Xan wekkers zet in't weekend.... en dan ook zo ongeveer meteen z'n bed uitspringt* \\:-)//
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 januari 2008 @ 20:21:

[...]

Whahaha... ik dacht gewoon Personal Assistent...?

Of had Xan sniekie onderhuidserige impliciete andere P.A.-betekenissen in gedachten...?Ehmmm...vaktechnisch dames.... Public Address!
@Denise: misschien moet je toch actie ondernemen en hem om duidelijkheid vragen. Want nu kan hij misschien toch een beetje van twee walletjes eten (als hij wel aan het daten is met iemand anders kiest ie niet 100% voor jou). Ik zou als ik jou was ex vragen of ie wel of niet iets met je wil, want als ie wel iets met je wil, dan vind ik niet dat hij nog met iemand anders kan daten.

Zo was ik in mijn geval van plan om contact met mijn Ex op te nemen om met hem af te spreken deze week om hem ook duidelijkheid te vragen. Echter omdat Ex nu vannacht uit zichzelf mij smste en zelf heeft voorgesteld mij te gaan bellen deze week om af te spreken, laat ik het ook maar aan hem over. Want als hij zich niet aan zijn woord houdt, zegt dat mij al voldoende en gaat er niks meer gebeuren tussen Ex en mij. Dan heeft hij zijn kans verspeeld.

't Is moeilijk he Denise, maar ik vind eigenlijk niet dat je op je ex moet hopen als hij met een ander date. Dan kun je er beter met hem over praten.
*Prinses zoekt Boer*

Geweldig: boer zoekt vrouw! (Prinses hoopt stiekum dat Xan ook een boerenbedrijf begint )
Peas on earth!
quote:mamalief schreef op 20 januari 2008 @ 20:24:

I'm back!

kids op bed en mama achterde pjoet!

[...]

als seeking-single moet je toch altijd gemeekupt en met n leuk kapsel boodschappen doen/honduitlaten/kliko aan de weg zetten?

of sloof ik me nu voor niks elke dag zo uit? Dat is helemaal waar!!! Daar heb ik laatst dus nog een heel pleidooi voor gehouden hier op het forum! Ga ik één keertje zonder makeup en alles naar de supermarkt en overkomt mij dit!!!!! Errug he!!!!
euh...zit ik hier eigenlijk wel op t goede topic? volgens mij als men toch in "groepjes" denkt hier moet ik eigenlijk naar single-parents verhuizen....
quote:mamalief schreef op 20 januari 2008 @ 20:31:

euh...zit ik hier eigenlijk wel op t goede topic? volgens mij als men toch in "groepjes" denkt hier moet ik eigenlijk naar single-parents verhuizen....Groepjes? Wat bedoel je precies Mamalief?
Peas on earth!
Ja Mamalief.....barst eens los
quote:mamalief schreef op 20 januari 2008 @ 20:31:

euh...zit ik hier eigenlijk wel op t goede topic? volgens mij als men toch in "groepjes" denkt hier moet ik eigenlijk naar single-parents verhuizen....groepjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven