Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Gniffel, dat hier en daar mijn "wijsheid" verspreiden, heul spontaan, was ik ook aan het doen.

Maar ons Hert in overpeinzing: klinkt goed. Mogen we nu struisvogels neerschieten of laten we ze rondlopen?
En Bentetje: in vorige jaren waren ze altijd bij mij omdat het doordeweekse dagen waren. Hij mocht altijd langskomen als hij wilde maar deed dat niet. En de onredelijke kant van mij schreeuwt dat je, als je niet aan je plichten wilt voldoen, je ook niet je rechten moet opeisen. En hoe komt het ook weer dat we gescheiden zijn? En hoe komt het dat we geen overleg kunnen plegen?

Kortom: dit is een tikje gevoelig.
Sorry, ik kan niet mee. Zou wel willen, maar zit oppastechnisch (balen) en geldtechnisch even niet zo handig. Heb daarom vanmiddag maar derde kaartje op bus gedaan. Post is ook leuk, toch?

Balen van ex-gedoe en zeker als het om verjaardagen van je kinderen gaat. Wat een gedoe, kan er helaas weinig zinnigs over zeggen behalve dat ik hoop dat jullie er toch nog uitkomen. Wonderen zijn wereld nog niet uit, toch?

Hertje toch, overpeinzingen des levens kunnen heftig zijn. Wens je een hele lange toekomst met niet al te veel van die overpeinzingen, maar wel vol liefde en gezondheid. Ik ga voor een goed jaar voor je. MOET gewoon!
weet ik bloes, weet ik...het is ook op gene enkele manier een vorm van krietiek naar jou toe, maar het is gewoon zo dat ik toevallig dit vanmiddag had zitten bedenken.

Zou graag meegaan kjong, maar weet niet zeker of GG beter is. Kans is aanzienlijk dat hij nog thuis is `s middags (hoe laat is bezoekuur eigenlijk?)

Hopelijk lukt het om met de struisvogels in onderhandeling te gaan?
Ik moet werken morgen Kjong.... (en heb vanwege zieke kindjes vorige week maar 1 dag gewerkt, ipv 2,5. Baas wordt vast niet blij als ik morgenmiddag weer vrij neem... )
Als ik nou dit jaar weer kaartjes win voor de huishoudbeurs, gaat er dan dit jaar wel iemand met me mee?

Komende week eens regelen:

Belastingen (2006 nog vrees ik)

Gastouder

Nachtje weg met Lief (had ik nog een bon van, gewonnen, mag gratis overnachten in een bilderberghotel met diner en ontbijt. Lekker!!!
Bentetje, ik vat het ook net op als kritiek hoor. Je hebt gewoon gelijk. Ik wil het eigenlijk niet horen, dat is het.

En de huishoudbeurs?! Nog nooit geweest, lijkt me wel lachen met Toet! Dus zet mij maar op je lijstje. Man, wat zullen ze een spijt krijgen dat ze ons binnenlaten!

Weekendje weg met je liefste is wel erg leuk. Of je moet de loodgieter niet kunnen betalen en hem meenemen? In natura betalen, heet dat.
Ik kan morgen niet

Ik had eigenlijk stiekem het plan opgevat om vanmiddag even langs te gaan, maar had er nog niets over afgesproken omdat ik gisteren krom liep van de pijn weer en dus eerst wilde afwachten hoe ik me vandaag zou voelen. Nou, ik voel me vandaag prima, maar toen Man een vuilniszak buiten in de container wilde dumpen, bleek dat we de voordeur niet open konden krijgen. En we dus geen kant op konden. Alle buren waren vandaag ook nog eens de hort op (zul je ook altijd zien) en daar zaten we dan, omdat onze achterdeur uitkomt op een dakterras en we daar dus geen uitweg hebben als de buren er niet zijn. Eind van de middag kwam er eindelijk eentje thuis, zodat Man door hun huis naar buiten kon, kon omlopen en de voordeur met grof geweld open kon duwen. Bleek er iets in het slot te blijven hangen, ofzo. 't Is in ieder geval weer gefikst. Hoop ik. Goddank is er geen brand uitgebroken ofzo en het was gelukkig toch rotweer.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Hahahahahaha, huishoudbeurs. No fucking way
alex wijzigde dit bericht op 20-01-2008 20:16
Reden: Kutemoticons
% gewijzigd
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Tjees

ik ben georganiseerder dan ik dacht. Alle papieren voor invullen jaaropgave 2006 liggen bijelkaar in een map. Kan iemand me dan vertellen waarom ik dat niet vorig jaar maart al ingevuld heb?

Nou?

Ik ben gewoon onnozel

hoewel

*herinnert zich opeens

verbouwing

verhuizing

en ludduvedu**

Hmm, ach, prioriteiten are in the eye of the beholder ofzo?
Best hoor, Toet. Zolang ik niet daadwerkelijk hoef te Huishouden, wil ik best beursen.

Kjong, hoe laat is het bezoekuur? En is Bambi Mopseybestand?

Anders moet ik gaan lobbyen bij ex-schoonouders, en ik geleuf niet dat ik daar blij van wordt.

Wisten jullie trouwens dat Qrummel al een Hele Dame is. Echt de meest gemakkelijke baby ooit! Ze doen het goed, die drie. Fijn om te zien!

En ik heb er een nieuwe verslaving bij, dus in het vervolg zal ik iedere dag 's morgens enigzins om mnoeten rijden naar mijn werk; de Qoffie is namelijk goddelijk!
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Bloesem schreef op 20 januari 2008 @ 20:12:

Weekendje weg met je liefste is wel erg leuk. Of je moet de loodgieter niet kunnen betalen en hem meenemen? In natura betalen, heet dat.

Ach, de man heeft al in mijn stront gestaan. Dus we hebben al een persoonlijke band!
quote:Toet schreef op 20 januari 2008 @ 20:08:

Nachtje weg met Lief (had ik nog een bon van, gewonnen, mag gratis overnachten in een bilderberghotel met diner en ontbijt. Lekker!!!Doe maar van vrijdag op zaterdag in Wolfheze. Dan kunnen we nog even meeten.
Hee Mims. bericht over 10 feb gehoord? Date staat!!!
Zit jij daar komende weekend Meave? Grappig!

Ik ga 22 op 23 feb. Oppas geregeld: Meis naar mijn en BJ naar Lief's ouders. Luxe hoor!

Nu even boeren kijken.
*BURP!*
Wat zegt die boer? "ze heb lange peuten onder dur pisbak stoan" ?
Oe, huishoudbeurs lijkt me ook wel een leuke cheers(mini)meet.

Wat vervelend Bloes dat het weer zo moet. Logisch dat je haar op zijn minst even wilt zien op haar verjaardag.

Ik kan morgen ook niet mee vrees ik Kjong. Ben wel vrij, maar beetje gek als je jarig bent om zelf de deur uit te gaan en de visite bij Madokus achter te laten.
En nu staan er ineens veel meer reacties

Wat leuk, bij de Qtjes kijken Mims!
Goh Madootje, subtiele hint, hihi...

Toet, geweldig! Zin in!

Lange peuten onder dur pisbak? Ik dach dat dat in Den Haag lach?
Ja hè
Wil je dat ik nu de slingers alvast ophang, of zal ik daarmee wachten tot je slaapt en het een verrassing is?

Wat is dáár nou gek aan Madootje ? Alvast gefeliciteerd!

Sjonge, dat hert. Misschien wel goed om die struisvogels eens voorzichtig uit het zand te trekken en er een goeie biefstuk van te bakken, maar ook niet makkelijk, denk ik. Kjong, je bent werelds, met je bezoeken en de pretpakketen, dank!

Toet, ik heb vorige week een Tele2 ding opgezegd dat nog aan een telefoonnummer gekoppeld is wat al anderhalf jaar uit de lucht is. Over prioriteiten gesproken. Het ging maar om een paar euro per maand, maar als ik dat keer 18 doe, had ik er toch leuk van uit eten gekund. Nou ja, nu is het wel gebeurd, denk ik dan maar .

Zoon zwol gisteravond steeds verder op en werd gek van de jeuk. We zaten aan tafel, hij wilde niks eten, ik keek hem aan, nieuwe plekken verschenen onder mijn ogen; "Als het zo doorgaat, moeten we maandag naar de huisarts (-). Of morgen langs de huisartsenpost (-) Of straks na het eten misschien alvast (-) Pak je jas maar, we gaan nu." Waar hij nou zo op gereageerd heeft is de grote vraag, al vermoed ik dat het tomaat is (zat vanavond ook iets restantje pastasaus met tomatenpuree door het eten, en prompt rode vlekken om zijn mond en nieuwe plekken op zijn rug), maar het was echt absurd erg. Hij werd helemaal gék van de jeuk, zo zielig. Zat in zijn pyama heel dapper anderhalf uur (toen ben ik echt uit mijn vel gesprongen en mochten we naar binnen) te wachten bij de h.post, antihistamine gekregen, pil ingedouwd, kind binnen paar uur weer ok. Arm, arm jong. Hij was vandaag ook helemaal moe, bleek, kringen om zijn ogen. Wat een aanslag op dat lijfje. Wel leuk naar de verjaardag van mijn broer geweest vanmiddag, die in het meest geweldige pand allertijden antikraak woont: hij heeft 10.000 vierkante meter (en al die nullen kloppen) in een gigantische kantoortoren tot zijn beschikking. Overal verstoppertje gespeeld, alle interne telefoonlijnen uitgeprobeerd, toen had ik Zoon wel weer gelukkig.

Mijn broer had trouwens een paar kinderfoto's van mij staan, dat is echt ontzettend sprekend Dot . Als in: sprekend. Bizar, om je eigen kind op de foto te zien en je te realiseren dat je het zelf bent.

Dot is overigens stralend. Slaapt weer iets beter door (afkloppen, afkloppen), banjert zich al vastgrijpend aan alles door de kamer op de bolle pootjes, kletst aan een stuk door maar zonder dat er ook maar iets van te begrijpen is. Lekker wijffie.
Hee Mims, ben jij thuis donderdag, of op je werk?
Ze zal ongetwijfelt heel erg lief zijn, en schattig, en babysnuffelachtig en, en, en, en. Maar. Qrummel de meest makkelijke baby ooit.

Tsk!

Het zal aan d'r kleding hebben gelegen.

Wíl je eigenlijk wel mee morgen?

Volgens mij kan Mops gewoon mee. Hert vroeg ook waar Chipi was vrijdag. Ze had haar schijnbaar ook uitgenodigd aan het bed te hangen. Maar ja, ik was haar bij het tankstation vergeten.

Geen idee hoe laat het bezoekuur is. Ben gewoon gegaan in de middag.

~effe tjekke~

blabla

Op de meeste afdelingen is bezoek welkom tussen:

13.30 uur – 14.30 uur en tussen 18.00 – 20.00 uur.

Een aantal afdelingen heeft afwijkende bezoektijden:

blabla

blabla

Kortdurend Verblijf Afdeling: 16.00 - 20.00 uur

blabla

Zie je. Van 13.30 tot 20.00 dus. Want om 15 uur is er koffie op de BG. En kan je gewoon weer naar boven.

Bovendien: Vanaf 16.00 tot 08 uur is het gratis parkeren. (Dan is de parkeerwacht nl naar huis. Had ik al gezegd dat het daar 1 grote chaos is, zo erg dat zelfs iemand als ik 6 keer moet kijken...?)

Dus ergens in de middag is prima.

Feest en slingeres is altijd goed.

Als Jezus de avond ervoor al feest heeft, is dat ook voor Mado prima.

Mado, van harte met je 16de verjaardag!!

(Aangezien de meesten hier al jaren 19 worden, en jij de jongste bent)

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven