Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Welk aardappelgebeuren à la Gordon? Bedoel je die aardappelknoflooksoep? Die kwam uit de Allerhande. Eigenlijk is het een lunchrecept, maar ik vond het vullend genoeg voor een maaltijd. link
Alle reacties Link kopieren
hmmm, bedoel a la Jamie (ja Oliver dus...) Iets van grove stukken aardappels met zeezout, knoflook en rozemarijn ofzo?
quote:bentetje schreef op 18 januari 2008 @ 15:56:

jemig toet. Tuurlijk die weken kennen we alloemaal. ben jij nu pas aan de beurt. .

Nee, vast wel eerder van die weken gehad, maar dat blok ik dan vervolgens gewoon weg!

Gastouderbureau is hard op zoek naar vervanging......
quote:bentetje schreef op 18 januari 2008 @ 16:07:

hmmm, bedoel a la Jamie (ja Oliver dus...) Iets van grove stukken aardappels met zeezout, knoflook en rozemarijn ofzo?

Ik gebruik nooit een recept. Flikker gewoon iets als jij hier opschrijft in de oven. Geroosterde knoflook wordt zoet en niet bitten en is dus lekker. Ui (rode ui) met een kruisje ingesneden en daar boter en (verse) thijm in en dat mee in de oven is ook heerlijk! Als je de aardappels tien minuten voorkookt, scheelt dat in de tijd dat het in de oven moet.

Ga nu kindjes halen.
Toet, in het kader van karma en jij die altijd alles wint: heb jij al meegedaan aan die knorr vie 21 dagen challenge? Nee, je hoeft geen knorr vie te kopen, dat scheelt weer, maar je kunt wel een koelkast winnen

Die meid hiernaast, hebben we die niet al eens eerder gehad? Zelfs de kinderen zeiden "hè? die weer?"

(ehm.. neehoor, ze zien het forum he-le-maaal niet vaak aanstaan )

Misschien is voor Dot nu het grote doorslapen begonnen Lil? Fingers Crossed!
Later is nu
tsk

doe ik nogmaals F5, zie ik wéér een andere meid. Kennelijk krijg ik steeds een 'oudje' op het scherm, tijdens de meidenwisseling.

Jaa, dat was heel belangrijk om te melden, daarvoor moest een nieuwe reactie geplaatst
Later is nu
Iemand trouwens énig idee wat het nut is van reclame voor Viva.nl óp Viva.nl?

Nouja, weer niet belangrijk, maar ik vraag het me al een tijdje af.

Later is nu
Geen idee! Ook niet wat de bedoeling is van het lelijke loeder dat nu op de cover staat.

Ben beduusd om Bam. Volgens mij ligt het aan Loods 5. Aanklagen?
Driemer en Xop: jullie hebben straf hoor. Nog steeds geen datum geprikt. HUP naar je kamer!
Jaaaaaaaaaaa, ik wil gewoon alvast in mijn krauthammerproof agenda ergens in 2008 een Cheers!weekend kunnen opschrijven! Leuk vooruitzicht namelijk.

Die dame die ik nu zie heeft heel erg geknoeid ergens mee. D'r hele shirt zit onder. Ik zeg niks, maar denk van alles!
quote:Bloesem schreef op 18 januari 2008 @ 18:16:

.

Ben beduusd om Bam. Volgens mij ligt het aan Loods 5. Aanklagen?Dat hoop ik toch niet, was er namelijk gisteren.....
toet!!! Dan was het zeker een olifant?
quote:bentetje schreef op 18 januari 2008 @ 15:56:

Tuurlijk die weken kennen we alloemaal. ben jij nu pas aan de beurt. Meid, voor je hetweet is er een ander weer de lul !

Ik schuif 'm door en pas gelijk.

Hey, een bokaal.

Niet nodig hoor. Ik was gewoon dik, vet en rond aan de beurt. Blij dat er hier eens iets in de buurt gebeurde. Verslagje daar waar nieuws was.
Trouwens. Er waren geen virtuele Cheers-groeten bij het ontbijt uitgeprint. Zouden ze in dat christelijke durp aldaar het bericht van 2 uur 's nachts niet serieus genomen hebben?

Mav, jongen, van harte!

Kreeg je vandaag een speelkamer voor je verjaardag?
Dreamer, viva maakt reclame voor de Blog-kant van het forum.

(Dat loopt niet zo denk ik)

Zal ik namens jou voor alle pechvogels, meelevers en knuffeldieren vast een ontbijtje plaatsen?

Komtiedanhè

(Ik ga ontbijten bij Supra)
C/P:

Giechel.

Ben een beetje giechelig want net uit de kroeg en daar kom ik IRL niet zoveel meer. Zat gezellig aan de bar na te praten met de Ikea-ex over mijn wel-of-niet-slavische-neus ( ) en ineens stonden daar twee heerschappen die zich zomaar gezellig in ons gesprek mengden. Best leuk, voor 3 minuten chitchat maar daarna wilden we weer gewoon verder praten. Dus gingen ze een stuk verderop aan de bar staan. Tot ineens de ene meneer naar me toe kwam, zijn neus op een centimeter voor mijn gezicht hield en boos siste dat ik "het spel niet mee wilde spelen he!? trut, muts!" Gezéllig!

We besloten nog niet naar huis te gaan, beetje bezorgd dat ze ons zouden nalopen en namen nog een glas wijn. En toen spotte ik een meneer met slaapkamer-ogen, die ik vaag meende te herkennen. Vertelde tegen Ikea-ex dat hij leek op een one-night-stand waar ik niet trots op was (ik heb hem destijds niet eens ontbijt aangeboden, wel koffie en hem daarna de deur uitgewerkt ). Even later kwam hij naar mij toe en begon te praten. Ehm. Wist nog steed niet wie hij was, dus vroeg het. Hij bleek de ONS van járen terug en was dat nooit vergeten. hahahaha, ik ook niet maar om een andere reden! Gossie.

Aan het einde van de avond, toen de engerds weg waren en wij ook naar huis wilden, deed hij nog een poging een afspraak met me te maken. Dat heb ik zeer beslist afgewezen.
~afblijven van dat ontbijt, had je maar shoarma moeten gaan eten!

Mept B het nest in~
Laaaalaaalalaaaaaa lalalalalalaaaalalaaaalaaaaa

Laaaalaaalalaaaaaa lalalalalalaaaalalaaaalaaaaa!

Laaaalaaalalaaaaaa lalalalalalaaaalalaaaalaaaaa

Laaaalaaalalaaaaaa lalalalalalaaaalalaaaalaaaaa lalalalalalalaaaaaaaaaaa!

~gapt toch een broodje en sneakt weg, terwijl Kjong haar kind in bedwang tracht te houden~
Komt ook even gauw wat stukjes ontbijt weggritsen, want ook het shoarma-en overgeslagen na de kroeg.

Oei, wat heerlijk om weer even in een echte kroeg te hangen en te hoeren en sloeren, wat is dat toch lekker voor je zelfvertrouwen. (Morgen is het weer weg, maar dat mag nu de pret niet drukken)

Voel me wel een oud wief, want ben dus nu al thuis en ook echt helemaal op... Vooralsnog ga ik er maar vanuit dat dat weer normaal wordt als Leentje van de tiet af is.

Weet niet of en wanneer Bam dit leest, maar: ik denk aan je!!!! (En wilde ontzettend graag dat ik dichterbij woonde, want ik zou niet weten hoe ik het moet doen dit weekend langs te komen..
Oooohh ja, Pim en Bloes, wat krijg ik nu een ontzettende zin om ook weer eens "in 't echt" te gaan kroeghangen.... 'k Ga meteen wat proberen te regelen!

Bloes; ik heb gistermiddag eenmaal geprobeerd die planner in te komen, zonder resultaat. Ik zal het nu thuis eens even proberen! (Mss geblokt door ICT-afdeling???)

Bammerdebam; heel veel hugs en sterkte vanaf deze kant!
Ha, in het echt geKroegd hebbende medekroegers! Lekker he, hangen en kletsen en slempen. Zo zat ik dus donderdagavond in een ontzettend foute bar in het buitenlandse, waar publiek vooral bestond uit erg jonge, veel te zwaar opgemaakte meiden met kleren waar je ook mee kunt flossen en heel verkeerde, te oude mannen met veel fout goud en te dure pakken. Erg apart, en erg leuk (vooral als je lekker tot geen van beide categorieen behoort en je gewoon vreselijk zit te vermaken met leuke wijven en veel wijn).

Kan iemand Bam even een laptop op de bevallige schoot leggen? Arm hert. *KUS* Zal eens kijken vandaag of ik een kaartje met Passende Afbeelding kan vinden.

Kjong bij Suup? Gezellig!
quote:kjong schreef op 18 januari 2008 @ 20:20:

Mav, jongen, van harte!

Kreeg je vandaag een speelkamer voor je verjaardag?Mav doet niet aan verjaarscadeautjes, toch? Of heb je over je hart gestreken, Meave?
Ik heb hem, zoals bijna elk jaar, een nuttig cadeau gegeven. Nieuwe spijkerbroek en trui (een roze, een echte homotrui, maar hij staat ontzettend leuk). Is zo handig, een man die in januari jarig is. Kost niks, die spijkerbroek.
Goedenmiddag!

Dank voor het ontbijt Kjong!

Hier geen kroeghangen gisteren, maar wel gezellig darttoernooi op het werk Werd de op één na laatste (van de 18)

Moet me nu haasten, volgens LD, want we gaan zo naar Yasstad.

Duss. ik ga weer weg

sorry van datumprikker

morgenavond!
Later is nu
Heb op verzoek van Ex Zoon opgehaald vanmorgen, want hij & vriendin te ziek om voor hem te zorgen, en Zoon ook ziekig. Terwijl ik naar hem zit te kijken krijgt hij allemaal kleine bultjes, soort mini-muggebultjes op zijn gezicht. Lijkt soort allergie, maar volgens Ex geen dingen gegeten die ze niet vaker hebben, ook geen ander wasmiddel oid. Heel raar. Maar verder is hij gewoon Zoon, weliswaar pips en zo doof als wat want verkouden, dus zal niet meteen naar huisartsenpost rennen, maar het ziet er wel gek uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven