Internet liefde..please help!

11-06-2011 22:35 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 4 weken geleden een hele leuke man leren kennen via internet het was puur tuurval dus niet via een datingsite.. we hadden echt een heel erge klik en super leuke msn gesprekken.. nu heeft hij het weekend voor onze 1e date een meisje leren kennen op een feestje.. een meisje wat hij ooit 1x eerder heeft ontmoet,, en nu is hij samen met haar! ik snap als jullie nu slecht denken over hem onbetrouwbaar etc.. maar het is echt een eerlijke lieve man.. hij heeft me alles uitgelegd en ook over wat hij voelt etc... we hebben nog veel contact alleen nu meer als vrienden. Maar ik trek het zo niet meer.. ik vind m zoo leuk.. het intresseert me allang niet meer hoe hij eruit ziet of wat dan ook,.. DE klik is er gewoon heel sterk. Ik heb hem gevraagd of hij aub een keer met me wil afspreken en hij staat daar wel voor open dus volgende week gaat dat gebeuren maar nu is mijn vraag: hebben jullie aub wat tips voor mij hoe ik hem kan terug winnen ondanks zijn verliefdheid,,, ik wil hem zo graag laten zien dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt.. ik weet dat je liefde niet kan afdwingen maar ik wil graag IETS doen.

Alvast heeeeeel erg bedankt!!! liefs mariska
Gut, Maris valt in herhaling

Ze zal zichzelf graag horen praten denk ik..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:mariska80 schreef op 16 juni 2011 @ 21:55:

Hihi, nou ik hoor van iedereen dat ik very entertaining ben Maar ze vallen niet op je, he? Jammer.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

jawel ben zenuwachtig, niet omdat er wat gaat gebeuren maar ik vind ie jongen WEL HEEEEEEEL ERG leuk, dus daarom maar goed, jij kan je niks onder voorstellen Klopt, want bij mij is een crush tien van de tien keer wederzijds.
10 van de 10 keer VC?

WOW
.
Nee gadver, ben ik geen pot dus ze hoeven ook niet op me te vallen... ik ga maar voor 1 en dat is een man

Tuurlijk is crush van VC altijd wederzijds want ze is verliefd op zichzelf

Ja ik hoor mezelf erg graag praten, net als jullie... als ik er niet was geweest was dit topic allang ingedut
Ik ga morgen ff nieuwe outfit scoren

OMG zenuwen worden steeds erger.. maar ik heb er zo'n zin in! kan niet wachten hihi..

Sorry dit is een gevoel wat ik op dit moment heb.. dus dat wilde ik even kwijt in MIJN EIGEN topic

Hihi, nou ik hoor van iedereen dat ik very entertaining ben

jawel ben zenuwachtig, niet omdat er wat gaat gebeuren maar ik vind ie jongen WEL HEEEEEEEL ERG leuk, dus daarom maar goed, jij kan je niks onder voorstellen want dat heeft MET gevoel te maken, maar geeft niet hoor...; met een een grote muur om je heen kan je ook leven.. alleen is minder leuk.. misschien kom je er ooit achter

Nou goed, ga jullie ff alleen laten.. want wil ff rustig chatten met hem,

Maar ga gerust verder met 'netwerken', heb ik wat te lezen en te lachen nog voor later

Bye girlzzzAh dan is zijn echte vriendin er niet neem ik aan, dan kun jij wel even de leegte vullen tot ze terug is.
quote:mariska80 schreef op 16 juni 2011 @ 21:29:

wie zegt dat ik die jongen ken..,, echt leer aub eerst begrijpend lezen..

Ik heb gezegd dat onze karakters bij elkaar passen op basis van waar wij over hebben gesproken 4 weken langJammer dat het karakter van zijn echte vriendin net wat beter bij hem past.
quote:mariska80 schreef op 16 juni 2011 @ 23:58:

Tuurlijk is crush van VC altijd wederzijds want ze is verliefd op zichzelf Wel scherp, deze
Nou lady's wanneer gaan we daten? ,hebben jullie al wat data's in jullie agenda vrij?
quote:mariska80 schreef op 16 juni 2011 @ 20:28:

@ ronniemitchell

Moet je in je agends bij houden op welke tijden je in welk topic moet zijn ofzo hahahah

Als je zovee; brains hebt.. heb je dat toch niet nodig.

Waarschijnlijk is het meer: te vol van jezelf zijn

Lieve schat , ik heb een druk sociaal leven en wil niemand te kort doen, dus hou ik een agenda bij om niemand te leur te stellen, ik begrijp dat jij dat niet snapt aangezien jouw sociaal leven nog al gericht is op enkel 1 contact en natuurlijk de heren die jou een lekker neukertje voor maar 1 nacht vinden, terwijl ik met zowel mijn brains, mijn looks en mijn humor toch echt een volle agenda heb

ik heb 2 volwassen dochters waarvan er 1 elke avond ff langskomt (tja we wonen bijelkaar in de straat) de andere dochter woont 200km bij mij vandaan, maar ja wil mij toch wel graag ff elke dag aan de foon, helemaal ze nu bij de zelfde verloskundige loopt als ik liep toen ik zwanger van haar was, daarbij heb ik mijn lief waar ik inmiddels alweer 10 jaar mee samen leef die overigens jonger dan jou is die mij graag knuffelt mijn tranen weg kust zo nodig waar ik heerlijk mee vrij, en graag met mij alles deeld, 2 vriendinnen die ik zowel via de Viva als een andere site ken, en dan heb ik het nog niet eens over het contactonderhoud met de rest van mijn forum liefjes sja dat moet ook onderhouden worden, dan nog een aantal mensen hier uit de buurt die het altijd wel ff fijn vinden om een praatje met mij te maken,dus ja ik heb het zo druk dat ik mijn agenda nodig heb, ik zei toch al tegen Yellow : wij hebben alles wat Mariska wil en zelfs meer

Vergeleken met jou ben ik toch maar ff heel rijk he meid

En dat zonder soa's op te lopen .
quote:ronniemitchel schreef op 17 juni 2011 @ 00:57:

Nou lady's wanneer gaan we daten? ,hebben jullie al wat data's in jullie agenda vrij?

Ja duh....jij moest eerst agenda trekken!

Ik laat gewoon alles uit mijn handen vallen hoor als ik met mijn forum liefjes wil daten!

Maare Ron....wordt je oma?

GEFELICITEERD!!!
Gefeliciteerd granny

Trouwens, zo eentje die de grond kust waarop je loopt, verder niemand interessant vindt, en je behandelt als Maxima, die heb ik momenteel ook, en dan ook nog 11 jaar jonger dan ik, nee, niet veel te klagen
@ Nerd, ik brandde je helemaal niet af. Ik reageerde op iemand voor me die jou walgelijk noemde oid. Waarop ik zei dat ik geeneens mening over jou kan hebben omdat ik meeste postings van je niet snap ivm veelheid aan woordjes en kromme zinnen. Da's het enige.
.
Naja Nerd, je leest volgens mij niet wat ze zegt hoor (hekje dus) iemand noemde jou walgelijk, en zij zegt ik vind nerd niet walgelijk, ik snap eigenlijk niet zo goed wat hij bedoelt.

Waarom doe je zo raar in dit topic?
Oh en Sum, ik zal nooit dat ding over mee gaan lopen, mee willen lopen, begrijpen denk ik .

Ik wandel gewoon met iedereen. Zo sletterig ben ik dan ook wel weer.
.
quote:nerd_ schreef op 17 juni 2011 @ 12:02:

`En nog gaat iedereen door...

Zelfs VC. Waarvan ik veel meer zag, en deze stijl niet ken en niet kan plaatsen.Je teleurstelling in mij wás al meer dan overduidelijk, Nerd.
@nerd, ik zei op jou wat???

Wat een wonderlijk nederlands is dat dan?

(Zie post aan hekje,maar kan vanaf mijn mobiel niet quoten)
Yellow, samen stukkie lopen dan maar,lekkere sloerie van me!
quote:nerd_ schreef op 17 juni 2011 @ 12:43:

@_Yellowlove_

Lezen!!

JIJ leest ´t niet goed.

Ik drukte me heel zorgvuldig uit. Ga dat niet overdoen.

(De originele tekst zat erbij.)

En dat wat jij nu overdoet, ´t fenomeen van een woord gebruiken en niet zeggen dat je zelf zo denkt, was bij ´t schrijven wel door me heengegaan.

Ik liet dat maar weg.

Gaat er geen lampje branden, dat je alle meest erg dingen straffeloos kunt zeggen, als je erbij zegt dat je zelf misschien niet zo denkt?

Let wel, ´t gaat erom hoe je ´t formuleert.

En je kan vinden dat ik raar doe, maar ´t is misschien goed erover na te denken, ik vond ´t heel erg wat hier gebeurde, en bedenkelijk als jij de berichtgever aanvalt.

Goed, er vielen geen doden, maar ´t is een ouderwetse heksenverbranding.

Ik had vroeger vet veel stickers in mijn leesboekje op de basisschool hoor , toevallig.

Maar goed, ik snap dit niet. Ik snap niet waarom je boos bent op mensen hier (ik proef iets van boosheid naar mij toe, maar ik begrijp je tekst niet helemaal dus zeker weten doe ik 't niet)

Nee, er gaat geen lampje bij me branden . Ik vind niet dat mensen elkaar hier moeten uitschelden, bedoel je dat?

Ik vond persoonlijk jouw bericht naar hekje wel walgelijk . Zeggen dat iemand in cherso stijl schrijft, en twijfelen aan iemands niveau.

Verder heb ik allang gezegd dat ik heus wel begrijp dat mariska gevoelens heeft voor die kerel, want ze heeft met hem gekletst en dergelijke. Alleen hij kiest ervoor om zijn gevoelens meer uit te laten gaan naar een ander meisje. Dan is 't klaar, en zou ik als ik mariska was de eer aan mezelf houden en iemand zoeken die 't zelfde voelt voor haar als zij voor hem.
quote:Summerdance schreef op 17 juni 2011 @ 07:36:

[...]

Ja duh....jij moest eerst agenda trekken!

Ik laat gewoon alles uit mijn handen vallen hoor als ik met mijn forum liefjes wil daten!

Maare Ron....wordt je oma?

GEFELICITEERD!!!Joa ik word oma
Gefeliciteerd Ronnie!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven