verleden???

17-06-2011 14:25 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.

Een aantal weken geleden postte ik nog dat ik een leuke vent had leren kennen en moeite had om me er helemaal aan over te geven. Na een aantal gesprekken met mijn ouders maar ook met hem, sta ik er helemaal open voor en beginnen de eerste vlinders zich aan te dringen.

Tot zover nog geen probleem, maar nu komt ie. Gisteren was hij bij me en we konden niet van elkaar afblijven. We zijn dus beiden wel verliefd. In eerste instabtie hebben we alleen gezoend en over seks gepraat. Ook kwam de vraag, met hoeveel mannen ik al seks heb gehad. Hij vroeg of het op 4 handen te tellen was, mijn antwoord wad, nee op 3. Hij schrok hiervan, want hij had er pas 1. Ik vertelde hem dat ik in het verleden wel eens een one night stand gehad heb.

Verder niets aan de hand, leuke avond gehad en uiteindelijk 2 x seks gehad waar we beiden achter stonden.

Toen vertelde hij dat hij twijfelde of hij me wel zou kunnen vertrouwen. Hij vindt mijn verleden niet fijn, ondanks dat ik hem gezegd heb dat ik nooit ben vreemd gegaan.

Nu wil hij een week om na te denken en zit ik hier met een rotgevoel en voel me ook wel gebruikt. Wat vinden jullie dat nu de beste stap is?
Kappen nu het nog kan, dit zou voor mij al te veel 'gedoe' zijn in het begin van een prille relatie.
DUMPEN die loser!!!
Hij moet zich niet zo aanstellen. Iedereen heeft een ander verleden.
wegwezen meid!

dit klopt niet , als hij hier een week over na moet denken is hij waarschijnlijk ziekelijk jaloers en dat wil je jezelf echt niet aandoen!
Dat had ie niet voor de seks kunnen bedenken? Kansloos.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:zomer28 schreef op 17 juni 2011 @ 14:25:

Toen vertelde hij dat hij twijfelde of hij me wel zou kunnen vertrouwen. Hij vindt mijn verleden niet fijn, ondanks dat ik hem gezegd heb dat ik nooit ben vreemd gegaan.

Wat? Hij zou jou niet kunnen vertrouwen omdat je sex met zo'n 15 mensen hebt gehad? Waar slaat dat in hemelsnaam op?

Ik sluit me meteen bij de rest aan: wegwezen. Dit is een heel erg bezitterig en ziekelijk jaloers persoon.
of hij heeft de sex gehad en gaat je nu dumpen
Je zou hem eigenlijk moeten bellen en zeggen dat jij ook een week moet nadenken over zijn ene sexpartner. Dat je dat toch wel erg weinig vindt en je afvraagt of hij wel in orde is.

Zou net zo onzinnig zijn als wat hij nu doet.
Wat een eikel!
WHoehahaha, nee nou wordt tie lekker!

Ik heb altijd geleerd, stel geen vragen waarop je het antwoord niet wil weten!

Lekker laten wieberen die gast!

Wat ik dan eigenlijk niet snap, waarom is hij toch met je naar bed geweest? (2x)

Ik had hem dat toch gevraagd hoor..

Zak hooi!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zou me ontzettend beledigd voelen door de conclusies die hij trekt nu hij weet hoeveel sekspartners jij hebt gehad.

Ik zou er ook vreselijk op afknappen eigenlijk.

Inderdaad achterlijk dat hij wel met je naar bed is geweest en nu met deze mededeling komt, klinkt als een loser!
Wat een sneue meneer. Die kun je beter kwijt dan rijk zijn. En wel zo snel mogelijk.
Charlotte, dat is nu precies mijn gevoel. Waarom heeft ie dan wel seks met me gehad? Ik bedoel... Hij is met zijn 1 sekspartner nu niet echt een type die vrouwen gebruikt voor seks. Zo komt hij ook niet op me over, omdat hij zelf ook aangeeft dat hij het rustig aan wil doen...
Maar zomer, heb je hem niet even naar zijn verstand gevraagd na deze mededeling?
Wat een zak hooi. Lekker dumpen die dodo, dat soort geleuter ben je echt veels te leuk voor (en ik ken je niet eens!)
Je weet niet of hij jou de waarheid heeft verteld.

Maarre..dumpen. Iemand die jou daarin niet respecteert is jouw aandacht niet waard.
Nou ja, je hebt van die mannen die vinden dat je eigenlijk eeuwig maagd moet blijven totdat zij op hun witte paard komen aangalopperen en je van je maagdelijkheid beroven.
Nou, dit lijkt me niet het type van een witte hengst, meer van een Shetland-pony. Zou hem lekker voorbij laten galopperen.
Het probleem is dat ik ook nog aan mezelf ga twijfelen terwijl ik 12 bedpartners voor iemand van 28 best normaal vind. Ik heb hem net een sms gestuurd dat ie maar langs moet komen vabdaag. Ik heb geen zin meer om me nog een week klote te voelen
Hij heeft de perfecte smoes gevonden om je te dumpen. Wel na eerst 2 keer seks met je te hebben. Loser.
Lun, maar dat neukt toch als man helemaal niet lekker?

Een maagd bedoel ik

Mijn ontmaagding was echt geen dikke pret hoor...

Lijkt mij dat je van seks vooral wilt genieten

En wil je een maagd, duik je niet op een niet maagd, of denk ik nu weer te simpel....
nou ja zeg! Weg ermee echt waar als die nu al zo moeilijk gaat lopen doen voorspelt dat niet veel goeds voor de toekomst.

Overigens vraag ik me af of ik hem geloof. Wie weet doet hij dit bij meer vrouwen. Eerst vragen, dan seks en dan "bedenktijd" vragen en niks meer van zich laten horen of tot de conclusie komen dat hij zich er echt niet in kan vinden. Ik denk dat als je gezegd had dat je pas met 2 mannen het bed in was gedoken hij ook seks met je gehad zou hebben en vervolgens bedenktijd vragen om te overdenken of hij wel de juiste is voor jou want ja jij bent blijkbaar nogal kieskeurig wat mannen betreft en misschien kan hij niet aan je verwachtingen voldoen.

Oftewel: dumpen!
Wat een lul-de-behanger zeg! Het gaat er toch om dat je nu met hem gaat? en je hebt al aangegeven dan je nooit bent vreemdgegaan.

Mijn partner heeft het ook wel eens gevraagd, en bij mij kan je het wel op een paar handen tellen, en ben ook meerdere keren vreemdgegaan, maar me man vertrouwd me nog steeds. (niet in onze relatie samen hoor) Het gaat toch om het nu moment?

ik zou er al gek van worden dat ie daar al een week over moet nadenken...pfff
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Hehe, Shetlanders zijn hele trotse eigenwijze dieren hoor

Ondanks hun afmeting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven