Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Burka's mogen niet meer toch, of heb ik de radio vannochtend niet goed verstaan?
Ja, ik hoop het! Ik wil het té goed doen denk ik haha. Hij is ook iets ouder, 32, dus misschien ook wel iets volwassener met die dingen? Niet meteen terugsmsen enzo.. haha ik weet het niet hoor.. Ik ben gewoon erg benieuwd hoe hij is..
quote:Chatterly schreef op 18 juni 2011 @ 00:11:

[...]

Ik ben eindelijk zo ver dat ik schijt heb aan wat anderen van me zeggen/denken. Daar heb ik nou 50 jaar over gedaan! Nee ik verf niet meer. Heb het nu 2 maanden niet gedaan en ik heb eerbied voor mijn grijze haren. Anders trek ik mijn burka wel aan als het jullie stoort.Ik ben je aan het stangen hoor, lig hier zo in een deuk he. Pff ff traantje wegpinken. Kijk de humor heb ik wel van een 15 jarige
quote:SanneK schreef op 18 juni 2011 @ 00:13:

Burka's mogen niet meer toch, of heb ik de radio vannochtend niet goed verstaan?Oh shit..dan mijn badmuts maar.
Foei Mika, daar gaat onze 3-eenheid! Is choco of panter misschien 27?
quote:_yellowlove_ schreef op 18 juni 2011 @ 00:13:

[...]

psst is ook zoOh zie je wel
Mijn vriend is ook ouder, maar niet volwassener. Leeftijd zegt niks!
quote:mika65 schreef op 18 juni 2011 @ 00:14:

[...]

Ik ben je aan het stangen hoor, lig hier zo in een deuk he. Pff ff traantje wegpinken. Kijk de humor heb ik wel van een 15 jarige Hahaha maf wijf. Ik mag jou wel!
quote:_yellowlove_ schreef op 18 juni 2011 @ 00:13:

[...]

psst is ook zotraitor
Oh ja we moeten met zijn 3en zijn. vader zoon en heilig geest.

Ik wil graag heilige geest zijn Sanne, welke wil jij?

Lanvin, ik herken dat wel hoor, de spanning van het smsen enzo. Jammergenoeg moet je idd gewoon afwachten en hopen dat je iets terugkrijgt... Maar als jullie al een tijdje contact hebben dat ook van zijn kant komt, dan komt dat toch wel goed?
Ik moet zelfs meestal m'n ID nog laten zien als ik wijn of bier koop bij de supermarkt.
Ibi is die geen 27 of 28?
Nee dat is ook wel zo dat leeftijd weinig zegt.. dat zal wel bij iedereen verschillend zijn ja.. Ik hoop nog wel sms te krijgen :( De date staat iig al ghehe..
Ibi is idd ook 27, we zijn zelfs in dezelfde maand jarig. ik ben ouder
quote:Chatterly schreef op 18 juni 2011 @ 00:15:

[...]

Hahaha maf wijf. Ik mag jou wel!Thx ik jou ook, hoe ouder hoe gekker he Chat. Die "jonkies" kunnen nog heel wat van ons leren
Oh lanvin, de date staat al vast! Dus dan zie je hem sowieso weer toch!!SPannend hoor, hoop voor je dat het wat wordt. Maar het is een lekker ding dus
Ik dacht meer aan K3... Maar doe dan maar zoon.

ik mis dat wel, die spanning van in het begin. Al vond ik het een ramp toen ik er middenin zat.
Leuk Lanvin een blind date. Spannend ook.

Leeftijd zegt idd niks. MIjn man is 8 jaar ouder, maar ik als jonkie ben veel volwassener. Hij is zo kinderlijk. Of zal het de ouderdom zijn. Kinds dus. Nee dat wil ik nou ook niet zeggen.
quote:_yellowlove_ schreef op 18 juni 2011 @ 00:16:

Lanvin, ik herken dat wel hoor, de spanning van het smsen enzo. Jammergenoeg moet je idd gewoon afwachten en hopen dat je iets terugkrijgt... Maar als jullie al een tijdje contact hebben dat ook van zijn kant komt, dan komt dat toch wel goed?Ja dat is zo, ja hij belde me vanavond nog dus het zal ook wel goed zijn.. afwachten duurt lang!! Misschien is het wel een enorme flapdrol hoor in het echt haha, maar ik heb er wel een goed gevoel bij
Hoe kan ik ibi nou vergeten? Hoop dat de bruiloft gezellig is.
quote:mika65 schreef op 18 juni 2011 @ 00:18:

[...]

Thx ik jou ook, hoe ouder hoe gekker he Chat. Die "jonkies" kunnen nog heel wat van ons leren Joh, ik ben blij dat ik geen 27 meer ben! Vind het prima zo
Dan is Ibi vader

Of kathleen ofzo. (ik heb geen idee hoe die dames heten van K3)

Ik denk dat ik de oudste ziel heb hier, telt dat ook?
Lanvin hij heeft je vanavond gebeld en nu wacht je op een sms van hem?
quote:_yellowlove_ schreef op 18 juni 2011 @ 00:20:

Dan is Ibi vader

Of kathleen ofzo. (ik heb geen idee hoe die dames heten van K3)

Ik denk dat ik de oudste ziel heb hier, telt dat ook?Laten we het op Kwik, Kwek en Kwak houden. Geen gespot met de heilige geest enzo
Ow, daar kunnen we ook een wedstrijdje in doen! Maar hoe meet je dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven