Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Nee ik zit helaas niet op de UvA!

Wat mij momenteel bezighoud is dat ik op een smsje van mijn date zit te wachten..
Hoe oud ben jij yellow? Ik word al grijs... Dan ben je geen broekie meer toch?
quote:Ste_ schreef op 18 juni 2011 @ 00:04:

Wat leuk, dan ben ik net zo oud als je dochter

Kom nou maar gewoon. Lekker kletsen, is toch leuk!

Ik zou het echt leuk vinden als je komt. Ik vind je een bijzondere meid. Echt hoor.
Ohh ik ben ook een broekie.. ik ben 25
Chat wat ben jij al een ouwe bok
23 vond ik leuk ste! Van 21 tot 23 waren topjaren! Zelfs terwijl mijn moeder toen net was overleden. Klinkt beetje vreemd zo, maar geniet ervan.
quote:SanneK schreef op 18 juni 2011 @ 00:05:

Hoe oud ben jij yellow? Ik word al grijs... Dan ben je geen broekie meer toch?Misschien dat ik het nog één keer verf voor de date...anders ben ik helemaaaaaal wit!
ik ben 27.

Vertel Lanvin, een sms van een date.

What;s the story?!

Jullie hebben elkaar al gezien?

waar kennen jullie elkaar van?

is er al gezoend?
Sanne hoe oud ben jij dan?
Wit is ook wel tof.
quote:mika65 schreef op 18 juni 2011 @ 00:06:

Chat wat ben jij al een ouwe bok

Ja hè? Ik hoor hier ook helemaal niet, maar vind jullie zo leuk.

Anders een meet zonder mij. Ik val idd wel erg uit de toon

Maar weet je..dat Libelle forum vind ik echt zo gezapig. Ik wil niet over menopauze lullen enzo.
Ik ben ook 27.
quote:SanneK schreef op 18 juni 2011 @ 00:06:

23 vond ik leuk ste! Van 21 tot 23 waren topjaren! Zelfs terwijl mijn moeder toen net was overleden. Klinkt beetje vreemd zo, maar geniet ervan.

Ja, ik weet het, ik ben nu nog zo jong (ook al vind ik dat zelf niet) maar brr, ben al sinds ik van de middelbare school kwam, dus 6 jaar nu, ongelukkig en naar.

Ik ben denk ik zo iemand die pas na haar 35e lekker in haar vel komt te zitten, hoop het maar! Want ik vind dit maar niks.
Jaa het is heel spannend!! Ik heb zondag een date met een erg leuke man, maar we hebben elkaar nog nooit in het echt ontmoet.. de vriendin van mijn vader kent hem goed, want het is een vriend van haar dochter..

Hij belde me vanavond voor het eerst om de tijd etc af te spreken, en we hadden een leuk telefoongesprek! Liep wel vlotjes.. Hij zou vanavond een luchtballonvaart gaan maken.

Dus ik stuurde m een uur geleden hoe het was, alleen krijg niks terug.. Ik ben bang dat ik misschien een beetje te opdringerig overkom..
Chat wel ff je haar verven voor de meet anders lijk jij zo oud tussen ons "jonkies" hahaha heb lol om mezelf
Ik ken hem inmiddels van foto's en verhalen van bekenden, en hij schijnt heeeel leuk te zijn..
quote:SanneK schreef op 18 juni 2011 @ 00:08:

Ik ben ook 27.Me too
quote:Chatterly schreef op 18 juni 2011 @ 00:08:

[...]

Anders een meet zonder mij. Ik val idd wel erg uit de toon Doe niet zo gek! Je bent superaardig en hoort er hartstikke bij! Als iemand uit de toon valt ben ik het, net uit de luiers
quote:mika65 schreef op 18 juni 2011 @ 00:09:

[...]

Me tooHaha echt? Ik dacht door dat 65 in je nick dat je iets van 45 was
Chat, je moet niet je haar gaan verven gekkie, ik ga ook niet vanaf nu niet eten om nog snel dun voor dag te komen hoor. jullie krijgen me gewoon lekker gevuld

Lanvin, spannend. Ik denk niet dat er echt heel erg foute dingen zijn die je kunt sturen in het begin toch ? ik vind het attent dat je vraagt hoe zijn ballonvaart was hoor!
quote:mika65 schreef op 18 juni 2011 @ 00:08:

Chat wel ff je haar verven voor de meet anders lijk jij zo oud tussen ons "jonkies" hahaha heb lol om mezelf Ik ben eindelijk zo ver dat ik schijt heb aan wat anderen van me zeggen/denken. Daar heb ik nou 50 jaar over gedaan! Nee ik verf niet meer. Heb het nu 2 maanden niet gedaan en ik heb eerbied voor mijn grijze haren. Anders trek ik mijn burka wel aan als het jullie stoort.
3 27-jarigen. Hahaha, toevallig.

Heb je al een date gepland staan lanvin?

Tuurlijk moet je gaan chat!
Mika is geen 27!!!
quote:Ste_ schreef op 18 juni 2011 @ 00:10:

[...]

Haha echt? Ik dacht door dat 65 in je nick dat je iets van 45 was Word ik verraden door mijn eigen nick
quote:Ste_ schreef op 18 juni 2011 @ 00:10:

[...]

Haha echt? Ik dacht door dat 65 in je nick dat je iets van 45 was psst is ook zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven