Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Haha ja Chatterly, dat geloof ik, mannen zijn vaak veel kinderlijker haha! Ja de date staat vast! Het is echt een lekkerding ja.. ik ben niet snel onder de indruk van alleen een foto, want het is normaal toch het totaalplaatje wat iemand aantrekkelijk maakt, maar deze man is echt heel mooi.. (vind ik) dat maakt me wel extra nerveus om wat hij van mij vindt!
Hoezo de oudste ziel yellow

Chat ik ben ook blij dat ik geen 27 meer ben en zou het ook echt niet over willen doen
Ik ga voor kwek!
Heeft hij ook een foto van jou gezien? Zo ja en hij belt nog steeds, dan zit t wel goed hoor!
quote:mika65 schreef op 18 juni 2011 @ 00:21:

Lanvin hij heeft je vanavond gebeld en nu wacht je op een sms van hem?

Hij heeft me inderdaad vanavond (rond half 6) gebeld, en ik stuurde m rond half 11 hoe zn avond is geweest..

Op dat antwoord wacht ik dus nog Maar ik denk dat dat vandaag niet meer gaat komen gezien de tijd.. (daar maakte ik me een beetje zorgen over)
quote:Chatterly schreef op 18 juni 2011 @ 00:22:

[...]

Laten we het op Kwik, Kwek en Kwak houden. Geen gespot met de heilige geest enzo

Ik geloof in de heilige drie eenheid hoor (ik dacht dat ik de enige gelovige was in dit topic) het was een grapje, zeker geen spot!

Love me mama chat pleeez
quote:SanneK schreef op 18 juni 2011 @ 00:24:

Heeft hij ook een foto van jou gezien? Zo ja en hij belt nog steeds, dan zit t wel goed hoor!Ja hij heeft ook mijn foto's gezien voordat hij belde.. ja misschien is dat wel zo.. Ik voel me weer wat vrolijker nu!
Als hij pas morgen antwoord hoeft t niet iets negatiefs te betekenen.
quote:Lanvin schreef op 18 juni 2011 @ 00:22:

Haha ja Chatterly, dat geloof ik, mannen zijn vaak veel kinderlijker haha! Ja de date staat vast! Het is echt een lekkerding ja.. ik ben niet snel onder de indruk van alleen een foto, want het is normaal toch het totaalplaatje wat iemand aantrekkelijk maakt, maar deze man is echt heel mooi.. (vind ik) dat maakt me wel extra nerveus om wat hij van mij vindt!In het echt kan het toch totaal anders zijn. Had je een portretfoto of stond alles erop? Hij kan dan een leuke kop hebben, maar als hij maar 1.50m is dan kan het echt tegenvallen. Natuurlijk is uiterlijk niet het belangrijkste. Maar over de foon was hij een gezellige prater? Waarom gaan jullie voor een blind date? Gewoon voor de spanning?
Jaaaa sms binnen!!

Hij had geen batterij meer
quote:_yellowlove_ schreef op 18 juni 2011 @ 00:24:

[...]

Ik geloof in de heilige drie eenheid hoor (ik dacht dat ik de enige gelovige was in dit topic) het was een grapje, zeker geen spot!

Love me mama chat pleeezI do love you dear child yellow
Yeah, als ik iemand vrolijk heb gemaakt is mijn dag ook weer goed. (kan geen zonnetje smiley)
voor Lanvin
quote:Lanvin schreef op 18 juni 2011 @ 00:26:

Jaaaa sms binnen!!

Hij had geen batterij meer
quote:Chatterly schreef op 18 juni 2011 @ 00:26:

[...]

In het echt kan het toch totaal anders zijn. Had je een portretfoto of stond alles erop? Hij kan dan een leuke kop hebben, maar als hij maar 1.50m is dan kan het echt tegenvallen. Natuurlijk is uiterlijk niet het belangrijkste. Maar over de foon was hij een gezellige prater? Waarom gaan jullie voor een blind date? Gewoon voor de spanning?

Haha ja dat is zo, hij schijnt niet echt groot te zijn! Maar als het goed is wel iets groter dan ik.. ik ben vrij lang (1.80), dus das misschien wel even een puntje haha!

Ja aan de tel klonk hij heel aardig en een makkelijke prater.. Ja ik weet het niet, hij vroeg me via facebook plotseling mee uit lunchen.. Dus daar heb ik maar ja op gezegd
Dankjulliewel!! :D
Nou Lanvin kan goed slapen vannacht
quote:Lanvin schreef op 18 juni 2011 @ 00:27:

[...]

Haha ja dat is zo, hij schijnt niet echt groot te zijn! Maar als het goed is wel iets groter dan ik.. ik ben vrij lang (1.80), dus das misschien wel even een puntje haha!

Ja aan de tel klonk hij heel aardig en een makkelijke prater.. Ja ik weet het niet, hij vroeg me via facebook plotseling mee uit lunchen.. Dus daar heb ik maar ja op gezegd Ik plaagde maar wat joh. Gewoon lekker van genieten. Heerlijk toch! Als het verder niks wordt is het toch geen punt? Maar wie weet bloeit er iets moois op
Denk dat date lanvin toch vrolijker heeft gemaakt... Moet ik andere goede daad doen...

Leuk spontaan lanvin. Gewoon kijken of het wat is.
Hihi ja, kan nu met een gerust hartje gaan slapen (voorlopig.. )
Ja doe een goede daad voor mij Sanne

morgen mijn huis opruimen?
Haha nee hoor, ik word ook vrolijk van jullie!

Je deed een hele goede daad haha!

Ja ik zie inderdaad wel waar het schip strandt..
OH en Mikhah, ik vond het gewoon leuk om te zeggen dat ik een oude ziel heb, klink ik ook weer interessant he
Nee, moet vandaag nog. Ow, het is al morgen.

mag ik dan heel veel weggooien yellow? Dan kan ik wel opruimen.
Maar ik vind je sowieso wel interessant Yellow

Nu heb ik zin in een patatje oorlog nu alles dicht is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven