Pijpen not done

16-06-2011 12:44 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat pijpen redelijk geaccepeerd was in de gemiddelde relatie, terwijl anale sex niet voor iedereen even 'hot' is. Wie pijpt er niet en waarom eigenlijk niet?
Ik heb nog niemand gelezen die het had over het verschil tussen het pijpen van een man besneden is en een die onbesneden is. Ik vind pijpen fijn om te doen, maar mijn voorkeur gaat dan wel uit naar een besneden piemel. Niet dat ik in het andere geval niet zou pijpen, maar ik vind het lekkerder als hij besneden is.
quote:nesbojofan schreef op 18 juni 2011 @ 00:43:

Had deze discussie vanavond met friends in de pub. Eerlijk gezegd, we hebben vreselijk gelachen.

Goed, wij hebben dus beetje medelijden met jouw vent. Nooit een lekkere pijp beurt. Wij denken dus, hij krijgt het vast ergens anders.

TrustenNou poeh poeh daar lig ik wakker van ...
Grappig dat andere zich druk maken om mensen die het niet doen.

Ik doe het wel maar vind dat iedereen het zelf mag weten.

Dat sommige het vies vinden kan ik me ook enigzins voorstellen want niet iedereen is hetzelfde.

En in je mond is wel degelijk iets anders dan van onderen!

Je ruikt met je neus en proeft met je mond knap wie dat ook met zn kut kan.
quote:heleen1234 schreef op 16 juni 2011 @ 23:26:

Jemig wat een reacties, ik ben 10 jaar samen met mijn man. Hij beft mij niet, (lang verhaal, maar ik wil het dus niet) ik pijp hem soms.

Hij wil zelf niet in mijn mond klaar komen omdat hij dat goor vindt. Nou dat vind ik dus ook prima.

Over dat de vrouwen hun man iets 'onthouden' door niet te pijpen vind ik een rare redenatie. Ik wil ook niet gebeft worden, waarom zou een man dan niet gewoon gelukkig zijn zonder gepijpt te worden?

Ieder sexleven is anders. Zo lang je allebei maar blij bent, is het goed lijkt me.Helemaal mee eens! Een ander kan daar niet over oordelen!
Ben wel gelijk wat wijzer geworden. Mijn vriendin is blijkbaar niet de enige die niet graag pijpt....

Kunnen we geen onderzoekje kunnen starten dmv een poll.

Leuk voor de statistieken.

Voor de vrouwen:

( 0 ) Pijpen? Ik heb geen bezwaar.

( 0 ) Pijpen geen bezwaar, zolang hij mij beft.

( 0 ) Pijpen, mij niet gezien. Ik vind het smerig

( 0 ) Anders, nl....

Voor de man:

( 0 ) Gepijpt worden tijdens sex hoort erbij, zo lang het goed gebeurt.

( 0 ) Gepijpt worden tijdens sex is niet noodzakelijk, maar wel lekker.

( 0 ) Van mij hoeft het niet zo nodig.

( 0 ) Anders, nl......

Ben zo benieuwd naar de uitslagen....
quote:andrew1984 schreef op 18 juni 2011 @ 15:08:

Ben wel gelijk wat wijzer geworden. Mijn vriendin is blijkbaar niet de enige die niet graag pijpt....Nee, er is nog een vrouw in Nederland die het ook niet graag doet
quote:Nova78 schreef op 18 juni 2011 @ 15:23:

[...]

Nee, er is nog een vrouw in Nederland die het ook niet graag doet En dat is jouw vriendin?
.
quote:Nova78 schreef op 18 juni 2011 @ 15:23:

[...]

Nee, er is nog een vrouw in Nederland die het ook niet graag doet er zullen er echt wel meer zijn, ik las net ergens anders ook in een topic iemand die een man had die niet gepijpt wilde worden..
Even voor de poll: ik vind het 1 van de lekkerste dingen om te doen, als vrouw zijnde. Seks is ook niet compleet als ik er niet met mijn mond aangezeten heb. Maar goed, ik ben zo'n type dat overal graag met haar mond aanzit. Zelfs na 30 jaar roken en nu al weer 3 jaar zonder.

odi et amo
quote:adnama schreef op 18 juni 2011 @ 15:28:

Als je als vrouw niet wil pijpen dan kun je dat niet afdwingen, het is ook je goed recht om dit niet te doen.

Als een man mij niet wil beffen dan zou ik dit om het beffen op zich niet heel erg vinden, ik vind het erg lekker, maar er zijn genoeg andere dingen die je kunt doen en ik ga niet dood zonder dat. Wat ik echter wel naar zou vinden is dat hij dit niet zou doen omdat hij vies van me is en dat vind ik een afknapper. Seks mag van mij best een beetje 'vies' zijn. Goede seks is in mijn ogen ongeremd en daar past vies zijn van elkaars lichaamssappen niet bij.

Voor de man van Chantalo en andere mannen die niet gepijpt worden om die reden lijkt het mij ook een gemis in dat opzicht. Niet zozeer om de handeling dus, maar meer het idee dat iemand vies van je is. Dat geeft je nu niet echt het gevoel dat de ander je helemaal super graag wil denk ik.de reden dat ik niet wil pijpen is niet omdat ik mijn man vies vind, je moet wat beter lezen .. Ik vind pijpen in het algemeen vies..
Als mijn vriend net onder de douche vandaan komt, dan vind ik het niet erg, het moet inderdaad schoon zijn. Ik ga meestal wel door tot het einde, maar dat sperma vind ik nou niet echt een delicatesse.
Leven en laten leven
o
quote:adnama schreef op 18 juni 2011 @ 16:44:

Ik lees het volgens mij goed Chantalo, je vindt pijpen vies en dit betekent

dat je het vies vindt om een pik in je mond te nemen. Dat vind ik gelijk staan aan vies van een man zijn, ook al is het maar een onderdeel van zijn lijf. Het is zijn belangrijkste onderdeel tijdens seks. Dat jij het niet wilt en dat je man het prima vindt dat wil nog niet zeggen dat ik het niet raar mag vinden om vies te zijn van elkaars geslachtsdeel of lichaamssappen. Ik zie dat niet als een goed en ongeremd seksleven. Dat jullie daar anders over denken doet niets af aan mijn mening. Jij mag die van jou hebben, ik die van mij.Je beredenatie klopt gewoon niet, als ik iets vies vind om te doen wil dat niet zeggen dat ik die gene vies vind, als dit wel het geval zou zijn dan had ik bij mijn andere partners wel gepijpt en dat is niet het geval. Dus iets vies vinden is absoluut niet het zelfde als mijn man vies vinden. Wij geven ons helemaal aan elkaar we doen alleen geen pijpen en beffen, het sexleven bestaat niet alleen uit beffen en pijpen hoor, of komen jullie nooit verder?
quote:Chantalo1984 schreef op 18 juni 2011 @ 18:17:

[...]

Je beredenatie klopt gewoon niet, als ik iets vies vind om te doen wil dat niet zeggen dat ik die gene vies vind, als dit wel het geval zou zijn dan had ik bij mijn andere partners wel gepijpt en dat is niet het geval. Dus iets vies vinden is absoluut niet het zelfde als mijn man vies vinden. Wij geven ons helemaal aan elkaar we doen alleen geen pijpen en beffen, het sexleven bestaat niet alleen uit beffen en pijpen hoor, of komen jullie nooit verder?Dit soort redenaties zijn gebaseerd op de aanname dat pijpen an sich niet vies is. Ik ben het het daarmee eens. De centrale vraag is dus: wat is er vies aan orale seks als iemand wel schoon is?
Jeetje wat heb jij een engelengeduld Chantalo, petje af. Je vindt pijpen vies, big deal. Je bent echt de enige niet (al doet dit topic misschien anders overkomen).
quote:maaartje schreef op 18 juni 2011 @ 18:21:

[...]

Dit soort redenaties zijn gebaseerd op de aanname dat pijpen an sich niet vies is. Ik ben het het daarmee eens. De centrale vraag is dus: wat is er vies aan orale seks als iemand wel schoon is?

nee na 12 pagina's ga ik weer antwoord geven hahahaha

accepteer er respecteer gewoon het feit dat ik niet van pijpen houd en jij wel ( en ieder ander die dit zo vreemd vind )

niet ieder mens is het zelfde en doet het zelfde ....
quote:iris1969 schreef op 18 juni 2011 @ 18:23:

Jeetje wat heb jij een engelengeduld Chantalo, petje af. Je vindt pijpen vies, big deal. Je bent echt de enige niet (al doet dit topic misschien anders overkomen).nou die begint nu een beetje op te raken als ik eerlijk ben, als het na 12 pagina's nog niet geaccepteerd en gerespecteerd word dan geef ik het op ...
Haha, ik was al veel eerder gekapt, want je bent heel helder in je uitleg.

Ik zit nog even over "schoon" na te denken, maar een piemel heeft toch gewoon een eigen geur en smaak, ook nadat deze gewassen is en als er voorvocht vrijkomt is die smaak een heel stuk sterker (vies vind ik zelf) en uiteraard is de geur en smaak van sperma nog sterker. En dan zijn er nog de haren die mee je mond in kunnen gaan. Al met al is pijpen ook zeer zeker niet mijn favoriete bezigheid.
Als je ergens zelf geen prettig gevoel bij hebt, moet je het ook niet doen. Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Niet iedereen raakt van hetzelfde opgewonden.......waarom iemand dan zo aanvallen??????
quote:andrew1984 schreef op 18 juni 2011 @ 15:27:

[...]

En dat is jouw vriendin?Ik ben een vrouw en getrouwd. Heb overigens geen hekel aan pijpen.
quote:Chantalo1984 schreef op 18 juni 2011 @ 18:24:

[...]

nee na 12 pagina's ga ik weer antwoord geven hahahaha

accepteer er respecteer gewoon het feit dat ik niet van pijpen houd en jij wel ( en ieder ander die dit zo vreemd vind )

niet ieder mens is het zelfde en doet het zelfde ....Daar heb je gelijk aan. Begrijp het niet, maar heb wel (ook) bewondering voor je geduld. En je hoeft inderdaad ook niet alles te begrijpen.
quote:iris1969 schreef op 18 juni 2011 @ 18:35:

Haha, ik was al veel eerder gekapt, want je bent heel helder in je uitleg.

Ik zit nog even over "schoon" na te denken, maar een piemel heeft toch gewoon een eigen geur en smaak, ook nadat deze gewassen is en als er voorvocht vrijkomt is die smaak een heel stuk sterker (vies vind ik zelf) en uiteraard is de geur en smaak van sperma nog sterker. En dan zijn er nog de haren die mee je mond in kunnen gaan. Al met al is pijpen ook zeer zeker niet mijn favoriete bezigheid.hahahah ach jah ik ga me vanaf nu ook niet meer verdedigen en uitleg geven. ik zal echt niet de enige zijn die dit niet doet ..Zo Lang mijn man en ik een goed sex leven hebben vind ik best
nova tof voor jouw en zeker voor je man
quote:Nova78 schreef op 18 juni 2011 @ 18:41:

[...]

Daar heb je gelijk aan. Begrijp het niet, maar heb wel (ook) bewondering voor je geduld. En je hoeft inderdaad ook niet alles te begrijpen.dankjewel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven