Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
wanneer kwam chooc nou terug nog 150 berichten en we zijn toe aan deel 4
wat een rust hier! Iedereen druk bezig?
HIER BEN IK

Ik was even een broodje eten ,en forummen. Nog 2 hoofdstukken en dan heb ik boek 1 af.En nog 1 heel boek...

Het gaat over language change

Hoe voel je je nu Iebels?

Heb je allemaal mensen lopen bellen met je lamme kop?

Hallo allemaal!

Ik zou graag ook 'meedoen'. Zal eerst even wat over mezelf vertellen, ik voel me al een tijd heel erg slecht. Nadat mijn ex het heeft uitgemaakt, voel ik me alleen maar slechter. Maar ik ben bezig met therapie, en ik wil ook weer gelukkig worden. Alleen heb ik niet zoveel geduld haha.
Ibi ik moest toch wel lachen om jou berichten van vannacht. Ik hoop dat je lekker hebt gezopen en dronken bent geweest. Is wel eens een keertje goed om zo uit de band te springen.

Vanmiddag mijn stiefvader en tante op bezoek gehad, ik had die man echt gemist en heb hem een dikke knuffel gegeven. Sinds dat mijn moeder is overleden en dat gedoe met mijn familie zie ik hem niet zo vaak meer. En ik zie hem toch wel als een vader voor mij. Hij is bij mijn moeder gekomen toen ik 15 jaar was geloof ik. Nu hem beloofd om met zoon hem weer op te zoeken.

Heb de boodschapjes binnen, had gisteren wat geld van zus gekregen dus kon mezelf lekker verwennen met een stuk chocolade (cote d'or) lekkere chips. En vanavond nasi eten met sate. Mjumm

Yellow nog flink aan de studie of ben je aan het lanterfanteren

Hoi venti zie je bericht nu pas, welkom hier in dit gekkenhuis *sorry ben weer sarcastisch vandaag*
En we gaan vandaag dit topic ff volmaken
Ibi was daar vannacht al druk mee bezig en nu gaan wij ons best ook ff doen
quote:mika65 schreef op 18 juni 2011 @ 17:02:

Ibi was daar vannacht al druk mee bezig en nu gaan wij ons best ook ff doenhaha ja dat bedacht ik me ook idd. dat ik het aantal postings zelf verhoogt had.
quote:_yellowlove_ schreef op 18 juni 2011 @ 16:46:

HIER BEN IK

Ik was even een broodje eten ,en forummen. Nog 2 hoofdstukken en dan heb ik boek 1 af.En nog 1 heel boek...

Het gaat over language change

Hoe voel je je nu Iebels?

Heb je allemaal mensen lopen bellen met je lamme kop?

Voel me wel goed beneden was het nog erg netjes heb gisteravond alles opgeruimd. Heb niemand gebeld hoor alleen jullie lastig gevallen.

Goed dat je 1 boek straks af hebt yellow! Ben je in de bieb of thuis aan het studeren?
Daar is iedereen! Ik had allemaal goede voornemens voor vandaag, maar toen ik de trap ging verven heb ik de muur geraakt, dus nu ben ik chaggie. Wel boodschappen gedaan, anders hadden we vanavond niks meer.

Goed zo yellow!!

Fijn dat je nooit katers hebt ibi. Ik eigenlijk ook niet (1 keertje) maar drink ook haast nooit,
Dankje! Ik kan het waarderen ;).

Poeh heb ook wel zin in chocola zeg.. Jammer genoeg niet meer in huis. Och moet ook leren, maandag allerlaatste tentamen, maar het lukt niet :(
Mika, fijn dat het goed ging met je stiefvader en je hebt afgesproken samen met zoon eens af te spreken!

Ow je hebt jezelf verwend met chocolade. Heel verstandig ik ga zo ook nog ff halen. Bedenk me dit al dagen maar vergeet het telkens.
Ben thuis aan het studeren!

hoi venti! Welkom

Ik ga verder hoor kids kusjes voor iedereen hier en knuffels tot later vanavond!
quote:SanneK schreef op 18 juni 2011 @ 17:06:

Daar is iedereen! Ik had allemaal goede voornemens voor vandaag, maar toen ik de trap ging verven heb ik de muur geraakt, dus nu ben ik chaggie. Wel boodschappen gedaan, anders hadden we vanavond niks meer.

Goed zo yellow!!

Fijn dat je nooit katers hebt ibi. Ik eigenlijk ook niet (1 keertje) maar drink ook haast nooit,

Ow das balen van die muur. Heb je het nu opnieuw geverfd?

Ben zover ik me kan herinneren ook pas 2 keer eerder dronken geweest en vannacht viel het nog wel mee hoor. Weet alles nog wat ik gezegd/geschreven en gedaan heb.

Wat ga jij eten vanavond? Ik heb nog brood en eieren dus dat is wel zo makkelijk.
quote:_yellowlove_ schreef op 18 juni 2011 @ 17:08:

Ben thuis aan het studeren!

hoi venti! Welkom

Ik ga verder hoor kids kusjes voor iedereen hier en knuffels tot later vanavond!Doe je best meissie en dan mag je vanavond hier komen chatten als beloning
quote:venti0 schreef op 18 juni 2011 @ 16:55:

Hallo allemaal!

Ik zou graag ook 'meedoen'. Zal eerst even wat over mezelf vertellen, ik voel me al een tijd heel erg slecht. Nadat mijn ex het heeft uitgemaakt, voel ik me alleen maar slechter. Maar ik ben bezig met therapie, en ik wil ook weer gelukkig worden. Alleen heb ik niet zoveel geduld haha.

welkom! Hoe lang is het geleden dat je ex het uit heeft gemaakt? Ben je toevallig 27 want dan ben je in goed gezelschap hier.

Heb je al meegelezen hier of moet ik me nog ff kort voorstellen?
Sanne heb je de verf wel gelijk van de muur gehaald? Hoe langer je het laat zitten hoe moeilijker je het eraf krijgt
Het is nu anderhalve maand uit. Had in het begin nog contact, maar ik ben van plan om dat geheel te gaan verbreken. Hij behandelt mij niet zoals ik dat zou willen ( hij wilde vrienden blijven, goed maar dan wel op mijn manier..).

Heb een gedeelte gelezen, ben zelf 21
Krijg de verf er niet af . zit nog een veegje grijs op een lichte muur. Heb t met water geprobeerd.

Welkom Venti!

Wat heb jij vandaag allemaal gedaan Mika?
Heb ik al geschreven Sanne staat een blz terug

Je kunt de verf er het beste af halen met een beetje terpentine
Oeps Mika! Fijn dat je een goede dag hebt gehad.

Tja, niet meer in huis (terpentine) en eerder gehad dat dat de muur ook beschadigde. Denk dat dat stukje overgeschildert moet worden, maar geloof dat ik die kleur niet meer heb. Balen, maar ja...
Ga ff stukje eten, tot vanavond
een stukje eten mika? Wat een grappige uitdrukking. Eet smakelijk!
HALLO IK HEB BOEK 1 AF!!

Nu ga ik naar de supermarkt.
GOED ZO YELLOW!!!

Ik ben net terug van de supermarkt heb chocola gehaald. Zit nu te bedenken wat ik morgen zal doen. Ik zit me te bedenken hoe ik 2 jaar geleden mij gevoeld heb. Spanning voor de volgende dag. Samen met mijn zussen in ons ouderlijk huis slapen. Veel bellen met Patrick die samen met de mannen van mijn zussen in het huis van mijn zus sliep en KFC aten.

En nu 2 jaar later zit ik alleen op de bank in een huis wat ik niet wilde hebben zonder man zonder toekomstdroom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven