Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan trouwens volgende maand een weekend met z'n zessen naar Zeeland en daar heb ik zo verschrikkelijk veel zin in!!!!

Al mijn internet-geshop werpt zijn vruchten af, want ik spaar al jaren Nex bij de Neckermann en met die punten kan je nu dus vakantie-tjes boeken!!

Eind maart willen Pompel en ik ook nog een weekend met z'n tweetjes weg, oppas hebben we al, nu nog geld. (maar heb al erg veel heel goedkope weekendjes gezien, dus dat lukt wel.)
Meid wat straal je!

(En jij hebt altijd bloos-smileys in je postings. Terwijl je eigenlijk gewoonweg schaamteloos bent.)

Ik las

Wij gaan trouwens volgende maand...

al

Wij gaan trouwen volgende maand.

Ach ja. Waar het hart van vol is.

(Ik gebruik veel bovendiens, eigenlijken en trouwensen, zie ik altijd zelf. Maar ik heb er geen woorden voor.)
Madootje

gefeliciteerd met je verjaardag!!

Ik probeer hier vanmorgen bij te lezen, maar moet nu echt naar het werk

daar maar verder dan

tot straks!
Later is nu

Hieperdepiephoera voor Madootje!!!!!
Haihai

ben ik alweer

Ik begin best wel zat te worden van al die regen, eigenlijk.

Blegh

Ik las vrolijke weekend verhalen en een triest bericht van Pebbles' moeder

Hier een goed en leuk weekend gehad. Ik heb echt een leuke zus, jammer dat we ons zo weinig zien. Dat mens is ook bijna elke vakantie weg! (ja, zij wel dus ) En die meiden van haar zijn al grooot zeg! Oudste dus 16. Ze zijn nu allebei groter dan ik ben (is niet zo moeilijk, weet ik wel)

Bloes, moeilijk van die verjaardag van jongste Ik weet dat moeder van vriendinnetje dit vast heeft laten leggen in omgangsregeling, dat zij de kinderen met verjaardagen heeft.

(kwam goed uit dat ze er net voor het tekenen van de omgangsregeling achter kwam, dat hij al 3 jaar een verhouding had.. werd ze boos en zakelijk van) (en heel verdrietig, natuurlijk)

tot later weer

Later is nu
Bedankt voor de felicitaties. Taart staat op de bar.

Tast toe.

Nee Pim, nooit gemerkt dat ik telkens vrees ik zeg. Wel dat ik erg baak idd gebruik. wat fijn trouwens dat de huisarts het met je eens was.

Ik ben vandaag 29 geworden.

En dan nu snel douchen voordat mijn schoonouders op de stoep staan.
Van harte gefeliciteerd met je 29e verjaardag!!!! Jonge Blom!

Ik zal het niet snel zeggen, maar: ik ben de regen óók zat!

Zoals gisteren dat plassen stampen enzo dat vind ik superleuk, maar dat het zakje in de maxi-cosi in de fietskar kletsnat is, dat mijn make-up nu alweer op mijn kin zit en mijn haar eruit ziet alsof er in weken nix aan is gedaan dat vind ik allemaal niet leuk!

Bloes, wat ontzettend moeilijk zeg van die verjaardagen!!!

Hoe moeilijk ook, is het niet het eerlijkst als jullie ze om en om op hun verjaardagen hebben?
Ikke schaamteloos???

Hoest met ons lieve Hertje eigenlijk?
quote:Toet schreef op 21 januari 2008 @ 07:18:

[afbeelding]

Hieperdepiephoera voor Madootje!!!!!HUH? vanochtend had ik bij dit bericht slingers opgehangen en die zie ik nu opeens niet meer. Vanochtend nog wel. vaag....
Tss, zie je, dia afbeelding staat er gewoon...

Nou ja, irl zit ik in ieder geval ballonnen op te blazen. Lief is morgen jarig. Ietsie ouder dan Madootje, hij wordt 39
Madootje, jij jonge blom; gefeliciteerd!!

Sjonge, 29 en al getrouwd en 2 koters, toen woonde ik wel samen met Ex maar moest hij met me afspreken om af en toe een avond samen thuis te zijn, omdat ik altijd overal was (werkwerk, buitenland, vrienden, kroegkroeg) behálve thuis... Hm, leven is tikje anders nu. En ook leuk, zo zie je maar weer.

Maar er zijn er best veel hier die jong geworpen hebben, volgens mij, toch?

Zo, vliegende start van de dag met Zoon & GG vroeg de deur uit, Dot meteen wakker (nu dus alweer in bed), mails en lekker Bloes aan de telefoon .

Nu even administratiedingen en werkdingen en de kaart die hier al sinds zaterdag ligt voor ons aller hert eindelijk eens posten, en dan de riedel van huishouden en zwemles en brengenhalen en zo weer afdraaien. Het is weer maandag!

Nog iemand koffie?
Hiephiephoera voor Madootje!!!! En jeetje.... 29 nog maar! Poe, wou dat ik dat kon zeggen!! Taart ziet er schitterend uit, maar moet maar niet. Zag mezelf gisteren in badpak en moest enigszins huilen, zeg maar.... Dus zijn we maar gaan schaatsen . Koffie wel, trouwens! Thanx, Dream!

Arme Pebbles... vreselijk om je moeder jong te verliezen. Mijn moeder is gedurende haar leven meerdere malen bijna zover geweest, dus ik ben al vele malen bang geweest haar te verliezen. Gelukkig is ze er nog, en nog steeds moet ik er niet aan denken haar kwijt te raken!

Hm... dit venster staat al een uurtje of twee open. Eerst eens kijken wat er nog meer gebeurd is vandaag, alhier .
Ah, koffie van Lil is ook lekker!
Ik heb gisteren wel gezwommen Xop. Gewoon nergens in een spiegel gekeken. Dus dat ging goed Totdat ik een beetje ging aquajoggen in kader van beweging en gezond enzo. Toen voelde ik echt overal alles "lubberen" en bewegen. Tjesus. Dat was schrikken zeg. Al het overtollige vet dat alle kanten op bewoog. Bijna een horrormoment! Gelukkig ga ik al een paar dagen redelijk qua niet te veel eten en snaaien. Dus wie weet, sluit ik 2008 eens een keer echt slanker af dan ik het begonnen ben.

Zwemmen is natuurlijk op zich wel goed. Keertje samen doen?
Xop, ik vind je prachtig (Toet ook, trouwens), moest wel even heel hard lachen om de switch van zwemmen naar schaatsen, vanwege mental picture van schaatspak. Je weet wel, van die zowat op het lichaam geplakte pakken die die zoefzoef schaatsers van de Echte Westrijden altijd dragen, ook weinig verhullend, zeg maar . Maar ik neem aan dat je wat, eh, recreatiever gekleed ging, daar op het ijs? Leuk trouwens, schaatsen, ik mis de mooie baan van mijn ouderlijke hometown (exToettown) wel eens.

Toet, hoe doe je je werk nu zonder gastouder, dus met veel BJ? Lukt dat een beetje?

Ik moet wat Doen! Kan iemand mij vriendelijk doch dringend een zetje in de goede richting geven? Dank.
mado, gefeliciteerd!!!!

Weirddd, gisterenavond postte ik die twee regels over alex en stond er verder echt niets. Kijk ik nu staat er van alles tussen?!

GG is naar school en ik ben nog niet gebeld, blijkbaar gaat het wel. Vanmorgen was de knul in tranen, ik wil niet meer naar school, daar is het stom. Het is allemaal zo makkelijk en het gaat zo langzaam.... Ik vreesde daar al een beetje voor, maar laatst met rapportbespreking zei hij nog letterlijk dat het soms wel langzamer ging dan hij nodig vond, maar dat dat nou eenmaal voor anderen nodig was (waarop de juf zei dat hij best iets meer voor zichzelf op mocht komen). Nu breekt hem dat dus toch was op blijkbaar.Toevallig zijn de kinderen in zijn klas getest door de RT-er in de dagen dat hij ziek was en gaan ze dat nog bij hem doen. Ik ben benieuwd of hij zich nu vooral laat leiden door nog niet helemaal fit zijn, of dat het hem echt zo dwars zit. Moeilijk in te schatten vind ik, omdat hij het nu zomaar vanuit het niets vertelde. In elk geval heb ik vanmorgen al even met de juf gesproken en zij vertelde dat ze toevallig (ivm die gestestte kinderen van voor het weekend) wat moeilijkere werkbladen had liggen. Die mag hij dus gaan proberen.

Ik ga niet mee kjong, wil even rust in de tent hebben voor GG, dus gewoon thusi zzijn vanmiddag. Ga mevroi zo maar weer eens bellen, zien of ze me dit keer spreken wil/kan
sorry lil, zie geen plaatjes van vriendleijke duwtjes, dus even zonder beeld:* duw*
quote:lilian02 schreef op 21 januari 2008 @ 10:29:

.

Toet, hoe doe je je werk nu zonder gastouder, dus met veel BJ? Lukt dat een beetje?

.

Nou, door verloren uren in te halen door vanavond hele avond naar bijeenkomst in enschede te gaan bijvoorbeeld.

En de kinderopvang dan zo te regelen dat ik op trein stap met kinderen en halvewege reis Lief ,die dan eerder van zijn werk is gegaan, ontmoet op een treinstation en dan de kinderen aan hem mee geef. Die kinderen reizen dus op en neer zonder echt ergens heen te gaan. Zeer vaag, maar goed. Kan allemaal psies.
(dubbelpost)
Ah... Nou, als je uren zo in te vullen zijn is dat op zich wel handig (misschien is 'handig' niet het meest treffende woord...).

Zo, wat mail verstuurd en telefoon gepleegd; nu nog was doen en als Dot wakker is boodschappen en andere klusjes buitenshuis. Ladieda, lekker wezenlijk... En er ligt eigenlijk nog veel meer mail, maar dat vereist allemaal Veel Tijd en ik ben bang dat het nu niet zo zinvol is, ze kan zich ieder moment weer melden.
O, ik weet nu waarom ik zo hondsmoe was gisteren en koppijn had n heel heel ongeduldig was; ik ben ongesteld geworden! Joepiejoepie, een hele maand pilloos en condoomloos geneukt (wel met afgebnden man natuurlijk) en gewoon braaf ongesteld, he, toch wel een opluchting
Eh, Toet? Die stond er al?
quote:pimpel schreef op 21 januari 2008 @ 10:01:

Bloes, wat ontzettend moeilijk zeg van die verjaardagen!!!

Hoe moeilijk ook, is het niet het eerlijkst als jullie ze om en om op hun verjaardagen hebben?

Tuurlijk zou dat eerlijk zijn. Maar waarom zou ik eerlijk gaan delen met de Aso, die zijn naam te danken heeft aan zijn gedrag richting mij. En het lijkt me voor de Bloesjes ook erg gek dat ze mij niet zien op hun verjaardag. En mijn vader en Zus enzo.

Enfin, het IS zo en ik ga haar verjaardag een dag eerder vieren met kadootjes en taart. Merkt het mokkeltje vast niets van.

Komt niet vaak voor, Pim die de regen niet meer leuk vindt.
Happy birthday to you, Madootje! (jonge blom!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven