Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren

[

Welke wil je Bentetje? Of toch maar gewoon een ouderwetse nachtzuster naar je toe sturen? Beterschap
Sjonge, wat wordt er toch veel geschreven op deze pijler, dat we met een laatste posting van tegen 10en vanmorgen al helemaal wegzakken .

Bentetje, hoe gaat het vandaag? En kan Bentos niet zo'n pakje aan en lieftroostend zijn? Of is die heel drukkerdedruk?
C/P uit Kasteel.

Afscheid was verdrietig. Ik zat alleen op een hoekje, het gangpad naast me aan de linkerkant, aan de rechterkant een hele lege rij met stoelen. Want de rest van de mensen die ik ken, liepen naast en achter de kist. We zo ver mogelijk vooraan, niet op de eerste rij, daar durft volgens mij nooit iemand te zitten. En dat vind ik stom: je toont betrokkenheid of je doet het niet.

Toen de kist binnenkwam en ik de aangedane gezichten zag van Beste Vriendin en haar zussen, brak ik al. Dan heb je nog een hele mis te gaan. Weer realiseer ik me dat deze mensen, na minstens 30 jaar lief en leed, er écht toe doen. En het dappere, sterke, lieve gezicht van haar moeder herinnert mij aan hoe ik wil worden, als ik later groot ben.

Er werden mooie verhalen verteld door een keur aan neven en nichten, groot en klein. Twee neefjes van 7 en 8 zeiden een allerliefst gedichtje op. "Oma Koosnaampje is nu stil, geen grapjes meer. Oma Koosnaampje's ogen zijn dicht, geen pretogen meer. Oma Koosnaampje's handen zijn koud, geen dikke knuffel meer" Errug lief en mooi.

BV vertelde nog wat anekdotes, waarbij je bijna in lachen wil uitbarsten, kerk of geen kerk. "Ze kwam er pas achter dat ik naar haar vernoemd was, toen ik 21 werd" (Naam is nagenoeg hetzelfde )

Mooie herinneringen zweefden door de kerk, van hoofd tot hoofd. Het was druk en dat is niet raar. Er is weer een fantastisch mens van ons heengegaan.

(ik misbruik jullie even in de plaats van de koffie met cake. Moet weer aan het werk, zometeen)
Gossie, Bentetje.... Nu zouden we in een Viva-commune moeten wonen.

~Legt Bentetje met een stapel tijdschriften in bed, pot thee ernaast, glas verse sap, lekker broodje (en een kotsemmer ) ~
Ach Bloes, dat was een verdrietige ochtend.
a gats bloes, wat naar...

Kotsemmer mag je meenemen gelukkig,. dikke deken en pot thee graag laten staan. Net als een bed met donzen dekbed....
Oei... beterschap, Bent!

Bloes... mooi maar wel verdrietig...

Vanochtend om 7:00 u ging de telefoon; oppas ziek. Gatverdegatver, net nu ik een superdrukke dag gepland had. Jeeee, wat een geregel. Kon Sophie bij oma droppen (oma kan echt niet meer op 2 kindjes passen, is onverantwoord), en heb Lieke meegenomen naar het werk. Om 12:00 u maar weer terug gegaan (erg effectief is het niet werken met een ondernemende kleuter in een lab.... Alles blijkt dan wel echt levenslink....). Ga nu vanavond nog even. Morgen is normaal gesproken mijn vrije dag, maar die kan ik ook half doorbrengen op 't werk. Pfff... Hopelijk heb ik dan de schade weer ingehaald.

Zo zie je maar weer; veel werken kan prima maar dan moet het qua oppas allemaal gladjes verlopen.
Helleu! Ben weer thuis! Later meer, gebak aan het eten met mijn lieverds hier.
Heee, Welkom Terug Bambi!!

Sorry dat er geen koffie stond, vanmorgen. Ik moest werken op het werk. Het moet toch niet gekker worden

En nu moet ik zo weer weg

Bloes
Later is nu
JOEPIE!!!Bambi is weer thuis!! (en in staat tot gebak eten),gaat het weer meid?
Heej, mocht je een dag eerder weg, Bam? Fijn!!

Oh Bloes, wat klinkt dat verdrietig, zeg

Bent, beterschap meis!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Hee Bam, welkom thuis! Wijntje?

Bloes, dat klinkt als een goed afscheid van een mooi mens. Verdrietig, maar goed.
Heeee Bam! Wat fijn dat je weer thuis bent! Vertel. Want je zult je vast nog niet zo top voelen........

(Ben benieuwd wat mijn kaartje gaat doen; had wel adres zh, maar wist alleen je voornaam..... Als kamernr. klopt, dan zullen ze 't je wel nasturen, toch?!)

Dream werken op werk...tssss! (Ik vind mezelf een top-ambtenaar. Ik zit geheel vrijwillig NU te werken!!!)
Hé Bam, welkom terug. Wat goed dat je weer thuis bent.

Wat verdrietig Bloes

Bentetje, beterschap meid. Ik heb hier wel een bed met donzen dekbed voor je. Maar ik denk niet dat je de autorit ervoor over zult hebben.
Jaaaaaa, wijn! Doe mij wijn!

He get, Bent, we gaan geen estafette houden, hoor. Beterschap, schat. Rustig aan, chill, sinaasappeltjes, dekentje, paar van die goeie roze pillen erbij.. vervelend voor je.

Vond het zo lief, die kaartjes. Thanks. Xop, leuk van je. Denk dat dat wel nagestuurd wordt. Was gek genoeg de enige op de afdeling met deze voornaam.. snap 't ook nie.

Nierbekken-ontsteking (officieel 'pyelonefritis'.. klinkt als een heeeeeule nare besmettelijke ziekte..) doe je niet voor je lol. Dus doe die maar skippen jongens, als het een keertje voorbij komt ofzo. Nog 10 dagen antibiotica, pijnstillers en iets tegen de misselijkheid. Bleek nog allergisch te zijn voor 2 soorten antibiotica. Wat wel beetje jammer is, normaal gesproken krijg je niet zo snel een nierbekken-ontsteking, moet je al tijden met een blaasontsteking hebben gelopen. Nou, echt niet hoor. Had ik dat toch moeten merken met zulke hoge ontstekingswaarden. Maar aangezien ik al niet de gezondste ben *kuch* schijnt lichaam zwakker te zijn en sneller vatbaar voor dit soort grappen. Tssssk.. IK zwák. Tssssk, je bent zelf zwak. (had ik willen zeggen tegen arts maar dacht dat ze dat misschien niet zo leuk zou vinden, dus dan zeg ik het maar hier.)

Struisvogel-gewijs ben ik zéér content weer in het Hertenkamp te zijn! Man oh man, wat heb je daar akelig veel tijd om na te denken. Was best heel moeilijk.

Lekker wijntje, kan ik nog iemand bijschenken?
Ik ben gewoon gedist en gewist door mijn broeder, op daar waar je vriendjes kan zijn. Ik ben nl niet neukbaar. En heb kindertjes op mijn avater.

Dus nu heb ik bij hem gepost

Dag fans van Broeder.

Ik zal me even veurstellen:

Ik ben zijn saaie heeele ouwe zus. Die van die twee bloedjes van kinderen.

Dus niet denken dat hij kinderen heeft als je een plaatje van grut eaunder de 10 jaar ziet, heur! Die ene lijkt gewoon wat veul eaup hem. Sterke genen hè.

Veur de rest van de tijd zal ik jullie hersenen niet in verwarring brengen eaup hyves en het keurig bij niet mee te lezen smsen houden als het om iets te burgelijke familiezaken gaat.

Toedels!

(Of is dat niet vetcool?)

Ben benieuwd hoe lang het er op staat.

Ken je dat? Dat je je eigen familie te kinderachtig voor woorden vind? En je dan maar mee gaat doen?
En Bloes vergeet ik nog te zoenen.. heftig. Kus.
Nope. Dat herken ik niet, Kjong. Mijn familie is volkomen normaal. *proest*

~ vliegt naar daar-waar-je-vriendjes-kan-hebben ~
Bluesbloes, un brasa baby.
BankbedBent, un brasa tambien baby
Heck, gewoon iedereen een brasa.

Bam is terug!

hug:

Zo.

En dan u...

een bacardi cloaca.
Fawaka, Kjong? :-)

Ik las net even terug, wat ik allemaal gemist heb.

Bent, Loods 5 is dus voortaan een no go area!
Met de muziek hard

Dr Ron walking down the street with my nikes on
Bong Bam bong.

Nog een nummertje in de aanbieding?

Hard nodig.

Heb mijn boekenkast gesopt en gevolgordeerd.
Hai lieve Bam, fijn dat je er weer bent!

Hmpf. Aangezien wij binnen zes stappen de hele wereld kennen ofzo... Kent iemand hier een leuke slimme marketing- of marketingcommunicatiepersoon binnen de non-profit waar ik eens even mee kan babbelen? Dat kloteplan voor cursus komt me mijn neus uit inmiddels. Allemaal commerciële bla bla theorie, die ik in non-profit verpakking moet zien te persen. Blegh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven