Dekbedovertrek PIP Studio

20-06-2011 14:43 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een dekbedovertrek van PIP Studio, deze om precies te zijn:

Maar deze is duur, ik heb al verschillende webshops bekeken, maar overal dezelfde prijs. Het enige verschil is dat je bij sommige webshops dan wel een gratis shopper er bij krijgt.

Heeft misschien iemand een tip waar deze wel goedkoper/in de aanbieding is? Mag ook een echte winkel zijn.

Of moet ik er bij neerleggen dat ik er echt ¤ 139,95 voor moet betalen als ik deze wil hebben?
Wil je per se déze of mag het ook iets zijn wat erop lijkt?

Ik zou trouwens nooit zo'n bedrag neertellen voor een dekbedovertrek. Heb ook nog ns mijn ogen dicht als ik eronder lig.
Hij mag er ook wel op lijken natuurlijk al ben ik inmiddels wel erg verliefd op deze, dus concurrentie krijgt het zwaar.
Kijk hier eens tussen?

klik
Want daar vond ik:

pip dekbedovertrek
Hoppa:

Chinoise
Weet alleen niet welke maat je wilt
Ja, daar is hij ook ¤ 139,95 helaas, ik zoek dus maat 240x200
Ik vrees dat er vanuit PIP harde regels zijn voor de webshops.
Ik heb zo'n soortgelijke in de Bijenkorf gekocht, tijdens de Drie Dwaze Dagen. Scheelde echt. Misschien daarop wachten?
En deze:

klik
Ah... nee, in die maat heb ik em nog niet goedkoper gevonden. Wachten tot de uitverkoop dan maar?
Ik zal marktplaats nog in de gaten houden, daar had ik zelf nog niet aan gedacht. Al zou ik een gebruikt dekbedovertrek niet zo snel kopen, maar misschien komt er een keer een nieuwe op.

Tja, uitverkoop, maar dat duurt vast nog heel lang

Maar bedankt voor het meezoeken, Chrissiy!
Misschien staan er in dit topic nog tips.
Pip is bijna nooit in de uitverkoop, tenzij ze uit het assortiment gaan. Toen ik zelf 2 jaar geleden opzoek was, waren er bij de Bijenkorf een aantal lits-jumeaux hoezen afgeprijsd.

Ze zijn trouwens hun geld driedubbeldwars waard LadyPhoxy. Ze voelen heerlijk aan, slapen hemels en in de was blijven ze ook erg mooi. Die van mij zien er na 2 en 1 jaar nog als nieuw uit. Ze kunnen zelfs tegen de droger.
Nou daar kunnen die van de Ikea ook tegen.

Ik zou persoonlijk nooit zoveel geld aan een dekbed uitgeven Prijssmaken verschillen gelukkig
Het Viva forum is papaja.
Daar was ik al bang voor, dat ze niet zo snel in de uitverkoop terecht zouden komen.

Maar ik dacht heeft iemand de gouden tip van een webshop die net wat lagere prijzen hanteert of een winkel met een actie, maar ik denk dat ik pech heb en gewoon het hele bedrag zal moeten betalen.

Fijn om te horen dat je er wel heel tevreden over bent, Plops.

Mijn andere overtrekken zijn van Ikea en dus helemaal niet duur, dus dan moet ik mezelf maar een keer trakteren, op iets duurders.
quote:NymphadoraTonks schreef op 20 juni 2011 @ 15:44:

Nou daar kunnen die van de Ikea ook tegen.

Ik zou persoonlijk nooit zoveel geld aan een dekbed uitgeven Prijssmaken verschillen gelukkigIk ben ook tevreden over mijn Ikea overtrekken, maar ik vind deze wel veel mooier dan ik tot nu toe bij Ikea heb ontdekt.
Ik bedoelde ook niet dat anderen er niet tegen kunnen Ik doelde meer op het feit dat bepaalde stoffen niet in de droger kunnen en dat je dat van Pip ook zou verwachten, maar dat het dus wel kan.

Ach, ik heb liever 2 echt mooie dekbedovertrekken dan 4 die het net niet halen bij wat ik echt mooi vind. Al die nep-pipdingen vind ik bijvoorbeeld foeilelijk en echt een slap aftreksel van de echte.
quote:LadyPhoxy schreef op 20 juni 2011 @ 15:45:

Daar was ik al bang voor, dat ze niet zo snel in de uitverkoop terecht zouden komen.

Maar ik dacht heeft iemand de gouden tip van een webshop die net wat lagere prijzen hanteert of een winkel met een actie, maar ik denk dat ik pech heb en gewoon het hele bedrag zal moeten betalen.

Fijn om te horen dat je er wel heel tevreden over bent, Plops.

Mijn andere overtrekken zijn van Ikea en dus helemaal niet duur, dus dan moet ik mezelf maar een keer trakteren, op iets duurders.

Ik heb het vermoeden dat ze niet goedkoper verkocht mogen worden van Pip. Net zoals dat bijvoorbeeld parfum van Victor & Rolf ook altijd dezelfde prijs heeft en niet mee mag doen aan algemene acties van de Douglas.

Af en toe moet je jezelf gewoon verwennen Ik heb er een voor mijn verjaardag gekregen en een zelf gekocht na een periode heel erg hard werken.
Nou dan ga ik maar op zoek naar de webwinkel met het leukste extraatje!

Tot nu toe gevonden: gratis shopper en gratis gastendoekje
Die shoppers zijn trouwens erg leuk en ook erg handig! Ik gebruik die van mij erg vaak.
Haha Plops, je bent nu net het duiveltje op mijn ene schouder dat me alle redenen in fluisters om hem te kopen.

En ik hoor mijn moeder als engeltje op mijn andere schouder dingen roepen als:

- je hebt toch al genoeg overtrekken, die nog goed zijn

- dat is toch veel te veel geld voor een overtrek
Hahahaha

Ach weet je, ik vind gewoon dat dit soort dingen af en toe moeten kunnen. Als je het geld ervoor hebt en je bent er helemaal verliefd op. Waarom niet dan?
Jij hebt ook helemaal gelijk. Ik ga nog heel even wachten. Misschien komt er nog iemand met de gouden tip van (web)winkel waar dit overtrek op wonderbaarlijke wijze opeens toch goedkoper is.

Maar dan ga ik hem toch wel echt bestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven