Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Juud_ schreef op 20 juni 2011 @ 21:04:

Mal hoe werkt een spraakcomputer? Naar voor jullie dat hij van die buien heeft. Misschien moet hij een beetje aan de nieuwe thuissituatie wennen?

Ik heb hem nog niet gezien, maar een ander jongetje uit zijn klas heeft er 1 en daar maakt Mr J soms succesvol gebruik van. Dat slaan en schoppen doet hij al langer dan V er is. Het wordt alleen steeds erger (hij wordt ook steeds sterker natuurlijk).
Stressed is just desserts spelled backwards
Jin ik typ 'm morgen even voor je over.

Hel met topping ja
Juud, haha. Je komt met 0 taarten thuis. Je koopt daar een stukje en dat eet je daar en de opbrengst is voor de kita.

Mal, dat klinkt heel nuttig die spraakcomputer. Zijn er verschillende soorten computers?

Star, dat is lief van je. Dank je wel! Een link oid mag ook hoor, het gaat om het recept .
Ik heb geen link, alleen versie in mijn kookknipselmappiegereceptendinges
Wat moet ik voor nieuws hebben dan? Dat bikini weer past? Of dat ik een andere heb?

Inderdaad te groot. Vorig jaar gaf ik nog bv.... Kan echt niet meer. Morgen vrij, met Meetje naar de grote stad want hunkemoller was al geen succes.

En verder heb ik ook al geen nieuws. Of toch wel. Dat schoonpa test gedaan heeft en dat we nu 8 weken moeten wachten op de uitslag. Hijs fijn. Na ja, ik ga 1 juli op vakantie. Ha. Drie weken. Nog meer Ha

Nu slapen want kinderen vannacht allebei in ons bed, krapjes wel

Als de bikini-hunt morgen beetje snel succes heeft ben ik morgen middag present! Slaap lekker meissies
Goh Suus, duurt lang dat wachten.

Maar je vakantie schiet lekker op gelukkig. Heb je je bestemming al geplaatst op de groep?

Succes met bikini-jacht!

Ben aan het bieden op een badstof slaapzak (Koeka, Isi Mini..). Heeft iemand van jullie nog zo eentje?
Juud, bedankt voor je peptalk. Logo al gesproken?

Hel, die heb ik wel hoor. Maar dan nog. Er moet bij henzelf een kwartje vallen, ben benieuwd of ze tot die wijsheid komen.

Hoe is het bij jou in de schoonfam.? Wat rustiger of niet?
isi mini is toch niet duur Compu. Wat bied je dan? Ik had een slaapzakje voor Aatje gekocht maar die heeft ze nooit aangehad omdat ik haar inbakerde Kostte 9 euro ofzo.

Dank voor de felicitaties! Zat alleen thuis hoor, o zo romantisch
Achterlijke schoonouders zeg compu

Foto's op de groep gezet van de verjaardag.
25 Euro nieuw, 2e Hands kan ik 100 cm niet vinden.

Schattig jurkje heeft ze aan!! En dat speldje.

Loopt ze eigenlijk?
Compu, fijn zo'n schoonfamilie. Zegt CV er wel eens wat van, f gaat het langs hem heen?

Juud, Mini moet donderdag voor het eerst vanwege z'n slappe mondmotoriek naar logopedie. Hij zat er natuurlijk al vanwege z'n spraak, dat heeft hij heel snel opgepikt, dus zij stelde voor meteen met de motoriek door te gaan.

Suus, een nieuwe Freya geen optie? Zo te zien valt de jacht niet mee, ik heb je nog niet gezien vandaag.

Amaal, ik ga zo kijken op de groep, ben benieuwd!

Zaterdag op kraamvisite, nichtje is bevallen van een jongetje, Stan. Leuke naam wel.
Helloooooo!

Zo, ik heb bikini's. Weer gelukt bij Sandra. Mooi man.

Fantasia geloof ik. En ik ga er nog 1 bestellen van Rosa huppeldepup. Ik zal straks wel even plaatjes zoeken.

Computer, ik heb een paarse Isi mini maar moet ik even de maat opzoeken. Volgens mij te klein voor de grote man. Ik heb er wel echt neerwerp veel plezier van gehad dus vond het de centen wel waard. Ik ga zo even naar zolder.

En je schoonouders zijn domme mensen. Dus.

Mal, hopelijk snel beter met Mr J. En ik ben benieuwd of die spraakcomputer inderdaad wat voor hem is!

Nu naar AH... Later dames.
Hihi Suus, weer leuke termen in je berichtje. Ik hoor het nog wel, heb nu een alternatief gevonden (ander merk, zelfde stof).

Is je huis eigenlijk mooi geworden?

Mamax, hij leert voor zichzelf en mij op te komen, maar hij worstelt er erg mee. Het begin is er, dat wel.

Kwijlen jullie kids (met verslapte mondmotoriek) ook? Ik blijf vegen bij CG. Kan ook aan de tanden/kiezen liggen wellicht.
Oeh hoe hoe! Nog iemand licht roze Shabbies? NU zwaar in de sale bij Van Assem. Flash Sale!
quote:Suze02 schreef op 21 juni 2011 @ 19:53:

Oeh hoe hoe! Nog iemand licht roze Shabbies? NU zwaar in de sale bij Van Assem. Flash Sale!Dat zijn nou net niet de Shabbies die ik zou willen, damn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ons huis is super geworden Compu. We zijn er echt heel erg blij mee. Speelkamer is alleen nog niet af want daar moet nog een gietvloer in. Maar dat komt snel na de vakantie.

Wel goed dat begin er is! Hard werken voor hem denk ik?
Ik vind ze (voor Shabbies ) wel leuk.

Compu, Isi mini is echt mini, 70 cm
Ze liep vorige week op de camping 3 stappen los Compu. Toen ik net even weg was . Man en een paar vrienden zagen het wel, grrrr.

En zondag vierden we haar verjaardag. Toen heeft ze echt stukken los gelopen. Iedereen enthousiast natuurlijk. Maar mevroi doet het kennelijk alleen voor publiek want nu vertikt ze het alweer 2 dagen

Shabbies in licht roze? Hmmm, ik spaar even door voor 2 paar Lisedora's Suze.

En bedankt.. Vind er wel 5 leuk! Moet ook nodig maar eens richting Den Haag.
Moet je ook nog inschrijven op nieuwsbrief. Sturen ze de nieuwe modellen in je maat iedere week door ...
Gek is dat he, dat ze het dan weer even laten varen Amalia..

Wel gaaf dat ze het precies op haar eerste verjaardag liet zien.

Suus, bedankt voor het kijken! Ik bestel het alternatiefje.

Goed zeg, van je huis! Straks is het lekker 'af'.

Mal, kijk jij Babyboom? Bijzonder verhaal van het jongetje met de spierziekte. Hij krijgt vast een broertje of zusje.
Wat zijn Lisedora's?

Las nog over die Kiboots laarzen, vreselijk zijn die!
quote:Suze02 schreef op 21 juni 2011 @ 19:53:

Oeh hoe hoe! Nog iemand licht roze Shabbies? NU zwaar in de sale bij Van Assem. Flash Sale!Nog mooie dingen van Fred ook in de aanbieding?
Zo jongste mopje weer goedgekeurd op CB. Begint nu eindelijk een beetje te groeien, 82.5 cm en 11 kilo. Het wordt nog wel wat
Fijn Star, ze is langer dan Ceetje op die leeftijd was toch?

Compu, fijn dat CV eraan werkt! Ik kijk Babyboom wel, vreselijk verhaal. Vorige week zag je dat ze zwanger is van een gezond kindje.

Amaal, wat flauw dat ze dan net wacht tot jij weg bent! Denk je niks te hoeven missen als je fulltime thuis bent

Suus, kom je huis eens showen dan op de groep! Ben wel erg benieuwd!

Ons huis heeft een begane grond vloer en ze zijn nu de kozijnen aan het stellen, volgende week metselen hoop ik. Beetje jammer dat het huis gekrompen is sinds de vloer ligt
quote:Suze02 schreef op 21 juni 2011 @ 20:47:

Moet je ook nog inschrijven op nieuwsbrief. Sturen ze de nieuwe modellen in je maat iedere week door ... Heb ik al gedaan anders kon in de schoenen niet goed zien in grote plaatjes....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven