date en onzekerheid....

20-06-2011 20:47 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb vorige week een date gehad via internet, ben al een tijdje aan t internetdaten maar zonder succes....

Vorige week met leuke jongen afgesproken, was erg gezellig en hij stelde zelf voor a.s vrijdag een nieuwe date voor..

Erg leuk, maar merk dat ik een beetje afwachtend word, bang om misschien weer gekwetst te worden...kennen jullie dit?

Nu belde hij mij net en vertelde dat de date niet door kan gaan, een collega van hem is overleden en word vrijdag begraven...

Heel erg en natuurlijk begrijp ik dat...

Nu zei hij; ik bel je van de week wel weer even...zal ik dat ff afwachten of kort sms-je sturen dat ik t lief vind dat hij mij ondanks vreselijke bericht toch nog even belde en sterkte met alles....of hem even met rust laten?

Ben normaal nooit zo onzeker, maar merk met dit soort dingen (mannen) wel....

Ga dan ook denken of ik niks raars gezegd heb,,,,,

Moet dan denken aan wat iemand hier op t forum zei; als hij je echt leuk vindt maakt t niet uit wat je stuurt of zegt dan word t altijd gewaardeerd....

Groetjes Nemo
Als je hem net gesproken hebt zou ik even afwachten. Mocht hij in de tussentijd niks hebben laten horen zou ik vrijdag een smsje sturen met 'Sterkte vandaag', Liefs...Nemo.

Dan zal het allemaal wel goedkomen..
Ga het denk ik idd maar even afwachten, hij heeft nu wel even wat anders aan zijn hoofd denk ik....

Soms dan gewoon lastig wat "wijsheid" is, ff laten rusten of geintreseerd een sms-je sturen....maar kan dan misschien weer claimerig ofzo overkomen....

gr nemooo
Ik zou niks sturen, zie het nut niet in van die tekst en komt bij mij juist irritant over. (om hier een topic over te openen )
Als het allemaal nog heel vers is zou ik volstaan met een sms op die dag, iets van sterkte ofzo

Of mail de avond ervoor
Je bent zelf een theepot
Ja dat is waar, laat het rusten en stuur anders vrijdag een sms met sterkte!

Wil ook niet ongeintreseerd overkomen door niks te laten horen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven