Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Wat een herkenning altijd hier, ik snap altijd helemaal wat jullie bedoelen. Phil, het maakt niet uit hoe het afloopt, ik denk écht dat het een goede keuze is om erheen te gaan. Ga je voor een week, of langer? Ik denk dat het goed is dat jullie niet opeens meer contact hebben, want ik weet zeker dat je dan meer hoop gaat kweken. En nu weet je dat het nog alle kanten op kan gaan, en ga je er gewoon zonder teveel verwachtingen heen.

Viva, die brief is op zich een goed idee, maar bij ons in huis zou zoiets niet werken. Ik zou denk ik eerst proberen te praten met hem, en als hij niet luistert kun je het altijd nog schriftelijk proberen.

Verder heb je helemaal gelijk met hoe je de situatie met mijn ex beschrijft, ik snap het niet en ik zou hem willen haten, maar ik kan het niet. Ik heb net ook weer even uitgehuild bij mijn moeder.

Ik ben in ieder geval benieuwd hoe het af gaat lopen met jullie, Phil! :-) Ik duim voor je!!

Sahara, hoe gaat het met jou? Ben je al verhuisd?

Nichiran, nog nieuws bij jou? Gewoon aan het werk?

Pino, heb jij nog iets leuks meegemaakt?

MajMaj, hoe gaat het met je voet?

MZ, hoe voel jij je vandaag?

Trouwens, ik kopieer mijn bericht altijd voordat ik op 'verstuur bericht' druk, dit forum spoort inderdaad af en toe niet.
Looola, hoi! Ja, wat fijn he, ik denk ook altijd iedereen te snappen hier Is toch best bijzonder. En ik hoef me ook nergens voor te schamen als ik hier schrijf, jullie oordelen nooit, maar komen altijd met reeele feedback.

Een persoonlijk gesprek zou denk ik ook effectiever zijn VG, maar dan moet je 'm maar net treffen ook. Zou dat lukken denk je?

Looo, ik snap ook echt niets van die ex van jou, zo hard om ineens alles af te laten weten. Ik had ergens nog wel het idee dat wanneer ie tot bedaren zou zijn gekomen, je wel weer wat zou horen, maar dit duurt al belachelijk lang. Heel erg jammer dit allemaal. Ik vind het vooral zo zielig en hard voor jou. Ongelooflijk allemaal, echt geen woorden voor.

En tja, je duimt voor me, maar voor wat dan precies? Ik weet niet eens wat ik zelf verwacht, niets volgens mij.

Ben benieuwd of Flamenco nog meeleest en ze nu dus weet dat ik toch naar mijn ex ga. Hoe gaat het met jou Flamenco?

En MZ, houd je ons op de hoogte?

SD, hebben jullie het huisje genomen inderdaad of toch niet?

Maj, hoe is het met je voet?

Pino, trek je je job nog een beetje?

Pff, ik vreg me ineens net af hoe ik in L. het vliegtuig uit zal stappen, de geur en de hitte opsnuivend. Ik kom midden in de nacht aan. Dan ga ik gezeik krijgen bij de controles (zoals altijd) en dan staat daar buiten mijn ex! Hoe veel heb ik er wel niet naar verlangd om zijn geur weer te kunnen opsnuiven, gewoon even te knuffelen, in elkaars armen te zijn. Dit wordt echt héél erg raar. (hoe vaak heb ik dat nu al gezegd?!)

*Oh en ook ik kopieer mijn bericht altijd voordat ik op verzenden druk. VG, de tip van de dag!
Oke, tip van de dag: control C.

Ik doe het soms ook, maar meestal vergeet ik het en dan gaat het dus mis.

Ik ga zo met een vriendin lunchen, gezellig!!!!!

Phil, je gaat met goeie verwachten heen denk ik.

Je doet een beetje aan zelfbescherming, zodat je niet gekwetst zal worden. Heel goed.

En ja, op het moment dat je daar weer op het vliegveld staat......vooral geuren brengen zoveel herinneringen terug!

En staat hij daar! En dan? Knuffel, kussen?

Ik weet nog dat ik voor het eerst weer naar V ging. Had ik hem 7 maanden niet gezien! Op zich wist ik wel dat het goed tussen ons zat, maar toch...... Maar was super, gelijk weer helemaal normaal.

Looola voor jou.

Wat een ontzettende eikel.

Ik zou de drang hebben om hem een hele boze email te schrijven, maar ja, wat los je daar mee op?

Maar ik zou hem wel duidelijk willen maken dat dit van weinig respect betuigd en dat je dit nooit van hem had verwacht. Zo ga je niet met je vriendin om!

Ja, zou Flamenco nog meelezen?

Of Avianflu! Vanuit Peru! Die ging toen naar Nederland op vakantie/familie bezoek, maar daarna nooit weer terug gekomen. Jammer.

En hoe zou Heidel het hebben in NL? Zouden ze weg drijven?

Mijn ouders zijn aan het kamperen......... in een caravan gelukkig. Zitten nu in OOst Duitsland. En van de week hebben ze behoorlijk wat wateroverlast gehad, dat ze maar op blote voeten buiten zijn gaan lopen, want schoenen hielpen toch niet.

En als jullie nog even willen lachen......mijn zus heeft een pup, sinds 2 maanden ongeveer. Lekker wild beestje, lekker onbezorgd. Luister wel redelijk, dus bij de drukke weg vandaag laat ze hem los lopen. Hij is zo druk aan het rennen, dat hij niet kijkt waar hij loopt en zo in de sloot valt, kopje onder!!!

Kwam er ook gelijk weer uit hoor, en rende vrolijk verder. Maar dat was wel grappig, ha ha.

Oke, control C voor ik verstuur.
Oh wat spannend inderdaad, het moment dat je daar aankomt op het vliegveld... Ik duim voor je dat het gewoon goed gaat, op welke manier het dan ook eindigt. Maar ik weet zeker dat je nu de goede keuze maakt, anders vraag je je altijd nog af hoe het had kunnen zijn. Als het nu nog niet gaat werken, dan kun je het waarschijnlijk beter naast je neerleggen en beseffen dat het niet gaat werken. En misschien beseffen jullie juist wel dat er iets moet veranderen, om ervoor te zorgen dat het werkt. Dit worden een paar spannende weken in ieder geval. Ik leef met je mee.

En ja, ik vind het ook erg hard voor mij. Ik kan er eigenlijk niet meer goed over praten de laatste tijd, het doet gewoon zo veel pijn. Ik probeer mijn zinnen te verzetten en hopelijk zo op een dag te beseffen dat ik hem vergeten ben. Maar ik zou niet weten hoe je iemand waar je met heel je hart van houdt van de één op de andere dag moet vergeten. Ach, het leven gaat door, en ik kan mezelf gelukkig ook heel goed vermaken :-) Het is gewoon een stukje mooier als je een bijzonder iemand hebt waar je het mee kan delen, dat weten we allemaal.

Vandaag zijn mijn ouders 26 jaar (heel gelukkig) getrouwd, dus voor sommige mensen werkt het wel! :-)

Haha, die puppy, ik zie het al voor me! Ik vind honden zo geweldig, ik kan niet wachten tot de dag dat ik er één kan nemen. Veel werk, maar je krijgt er zo veel liefde voor terug... Een hond is je beste vriend, en maakt je iedere dag aan het lachen :-)
Heb de brief bij de buurman onder de deur gedaan.

Ik kwam thuis en kon ruiken dat hij weer op het toilet had zitten roken en op de grond lag dat zilver papier en plastic omhulsen wat je van een pakje af haalt als je een nieuw pakje open maakt! Ongelovelijk!

Als ik geen reactie op de brief krijg en geen verbetering zie, dan ga ik hem aanspreken.

Dit is toch gewoon asociaal!

Looola, ik wil het ook niet steeds weer oprakelen en je verdrietig maken. Maar je kunt hier je verhaal kwijt, dat weet je he?

Gefeliciteerd met je ouders. Mijn ouders zijn al 38 jaar heel gelukkig getrouwd!

Huisdieren zijn leuk. Ik ben iets meer een kattenmens, maar ik vind honden ook heel leuk. Wij hadden vroeger ook een hond, echt een lieve schat. Hoorde ook echt bij de familie.

Wat een verdriet als z'on beestje dood gaat.
Hallo forumvriendinnetjes,

VG, hoe was de lunch vanmiddag?

Wat schattig altijd hè, zo'n puppy! Is het een rashond of niet? Ik ben ook gek op dieren, maar dat wisten jullie wel denk ik.

Heel goed dat je de brief hebt 'gestuurd', maar waarom niet persoonlijk dan? Is het niet beter om de confrontatie face to face aan te gaan? Want nu weet je ook niet hoe ie reageert op die brief en zit je te wachten ofzo..nou ja, kan ook wel natuurlijk.

En wat een aso inderdaad, dat ie dat plasticje gewoon achterlaat. Ik snap daar ook niks van hoor!

Looola, hoe zuur de situatie ook is, ik vind ook dart je je er kranig doorheen slaat. En echt hoor, blijf vooral spuien hier, kan heel erg opluchten en we leven allemaal met je mee.

Ik lig lekker op de bank, ben moe. Skype een beetje met ex, leuk. Het blijft zo vertrouwd voelen, dat is zo vreemd soms als ik me realiseer dat we elkaar al zo lang niet hebben gezien.

Ik wilde nog iets zeggen, maar ik weet het even niet meer. Misschien later!
Even nog over het skype gesprek: ik vind het lastig wat er allemaal gezegd werd. Goed gesproken over intenties van het elkaar weer zien enzo. Ik heb uitgelegd hoe ik het precies zie, hij snapt het niet. Zegt ook: hoe kun je komen als je er vanuit gaat dat het een afscheid is van alles, daar ga ik me alleen maar slechter door voelen. Ik heb gezegd dat ik niet denk dat het erger kan dan hoe het is geweest voor me en dat ik voor mijn gevoel niets te verliezen heb.

Hij denkt dat het vooral weer moeilijker kan worden, omdat ie weet hoe hij zelf is: als ik er ben zal ie me weer op handen dragen, hij houdt van me en dat verandert niet, maar daarna kan hij het wel weer relativeren en z'n leven leiden. Hij is een stuk rationeler dan de gemiddelde mens geloof ik hoor

Nou ja, dit dus. Het maakt me bijna weer aan het twijfelen, maar dat moet ik niet doen. Ik ga dit aan, al zo vaak over gedroomd en over gehad, ik moet dit gewoon ondergaan. Toch?

Slaap lekker en sorry voor mijn gezeur
Bah Viva, wat belachelijk en asociaal zeg. Ik hoop dat hij naar je luistert, en anders moeten we je helpen een creatieve oplossing te zoeken waardoor hij wél gaat luisteren. Ik heb je verhaal op de website trouwens gelezen, erg leuk weer :-) Oh en maak je maar niet druk over het oprakelen, het is goed voor me. En wow, jouw ouders al 38 jaar getrouwd! Super.

Phil, bedankt voor het meeleven. Wat betreft jouw ex, wat ziet hij zelf dan als de hoofdreden van jouw bezoek? Afsluiten, nieuw begin, gewoon zien hoe het loopt? Zien wat er nog is? Hij snapt dus niet hoe erg het voor jou allemaal geweest is. Wil hij een aan/uit relatie op het moment dat jullie tijd hebben om elkaar te zien? Raar. In ieder geval, laat je niet aan het twijfelen brengen. Dit alles is niets nieuws. Het is goed dat je gaat, en dan zie je vanzelf wel hoe het verder moet.
Looola, nog gefeliciteerd met je ouders, sorry, beetje laat!

En VG, jouw ouders breken het record! Lang hè.

Hebben jullie plannen voor vandaag, behalve werken dan natuurlijk voor o.a VG? Looola, ben je aan het relaxen bij je ouders?

Mijn ex zei dat ie me laat komen omdat ík dat wil, hij wilt me natuurlijk ook graag zien, maar denkt dat het niet goed is voor mij, juist omdat hij weet hoe ik me de afgelopen periode heb gevoeld. Hij kan de dingen veel beter scheiden denk ik, weet wel dat als ik er ben het weer helemaal geweldig zal zijn, maar kan dat dan wel plaatsen ofzo.

Ach, ik weet het ook allemaal niet..wil er ook niet teveel over nadenken, want dat levert ook alleen maar weer twijfel en stress op.
Goeiemorgen

He Phil, lijkt inderdaad alsof jullie beide hele verschillende gedachtes hebben over je bezoek.

Hij denkt inderdaad wel heel rationeel, niks mis mee, ik doe dat soms ook, maar gevoelsmatig lukt me dat niet altijd

Maar hoe ziet ex het bezoek dan?

Gewoon fijn samen zijn en dan beide je eigen weg weer gaan?

Op zich vind ik dat best realistisch. Een andere mogelijkheid is er eigenlijk ook niet.

Maar dat betekend niet dat het voor jou geen afscheids bezoek kan zijn.

Ik heb reactie op mijn brief gehad. Heel leuk. Iemand die het er helemaal mee eens was en mee gaat helpen schoonmaken.

En ze zegt dat ze hier sinds 2 dagen woont. Onder mij......

Maar waar is die vent dan?

Ik begrijp er niks meer van. Weet niet eens wie er in mijn huis woont!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu snel rennen naar het werk, ben laat.
Haha, wat raar VG, misschien is de toiletvervuiler wel een vrouw?? Dat zou wel grappig zijn. Heb je er uberhaupt al eens een man gezien dan? Ik snap het ook niet... wel fijn dat er goed op is gereageerd!

Ik zie mijn bezoek ook als fijn samenzijn en dan de draad weer oppakken. Alsof er een andere optie is?! Er is toch helemaal niks veranderd in onze situaties de afgelopen tijd. Dus, so be it. Maar hij maakt zich gewoon zorgen ofzo.
We possten tegelijk.

Ik lees jouw post nu pas (ja, ik ben op het werk......)

Je zegt dat je je bezoek ziet als fijn samen zijn en dan de draad weer oppakken.

Samen oppakken of bedoel je als je weer terug gaat naar Nederland, weer de draad oppakken?

Wel lief dat hij zich zorgen om je maakt en ik snap wel dat hij dat doet. Toen je het eerst noemde, maakte ik me ook even zorgen. Maar ik verwachtte ook dat hij zich voor de zoveelste keer terug zou trekken.

Ik denk wel dat deze trip heel goed voor je zal zijn, maar dat je ook heel veel verdriet zal hebben. Als je hem weer ziet zal je weer helemaal verliefd zijn en nog meer van hem gaan houden en dan moet je weer afscheid nemen. Maar ik denk juist doordat je afscheid kan nemen dit keer, dat je thuis de draad weer op kan pakken.

Maar mischien gaat het ook wel helemaal anders. Mischien knap je ook wel helemaal op hem af (denk het niet hoor) en zie je weer heel duidelijk waarom je er toen niet wilde blijven.

Hoe dan ook, er moet iets gebeuren, want je hebt alles geprobeerd om over hem heen te komen en het lukt dus niet.

Ha ha, wie is de toiletvervuiler inderdaad wel een vrouw, maar dat denk ik niet.

En ik heb er 1x een man gezien, heel snel. Maar mijn huisgast heeft die man meerdere keren gezien, met heel veel tattoos.

Ik heb deze vrouw van het weekend wel gezien, maar ik dacht dat de man een vrouwelijke bezoeker had. Maar niet dus.

Maar mijn andere buren zijn op vakantie....

Dan woont er nog een man beneden, maar die maakt geen gebruik van het toilet of badkamer.

Toch is het al gebeurd sinds die vrouw hier woont.

Er woont ook nog een stel beneden, maar die hebben hun eigen badkamer.

Wat een mysterie.

Ik heb ook wel zin om de landlord op te belllen, maar die zijn er niet om mee te helpen aan een schoonmaak schema......ha ha
Goeiemorgen!

Dankjewel Phil! Heb geen bijzondere plannen voor vandaag, misschien beginnen met het opruimen van mijn spullen, en misschien nog met een vriendin afspreken.

Hmz, toch is dat jammer dat je ex het zo rationeel kan bekijken. Maar ja, de knoop is toch al doorgehakt, je gaat gewoon. En dan zie je daar wel hoe je erover denkt allemaal. Ik had nog wel hoop dat hij een beetje het licht had gezien en dat hij je graag wil zien om te kijken hoe het verder moet met jullie, maar hij ziet nog steeds geen toekomst samen zoals het er nu voor staat. Het is natuurlijk ook wel zo dat er niets is veranderd in jullie situatie. Maar misschien verandert jouw gevoel wel, we wachten af :-) Het zal inderdaad niet makkelijk zijn, denk ik.

Viva, het schoonmaakmysterie wordt alsmaar interessanter! Haha! Misschien heeft die nieuwe buurvrouw wel gewoon de stoere vriend met tatoeages die rookt op bezoek gehad, en weet ze zelf niet wat voor een aso het is. Of ze schaamt zich en wil niet toegeven dat het van haar afkomt. Mensen geven zelden toe dat ze niet poetsen, het zijn altijd de kaboutertjes die het huis vies maken. Hopelijk gaat het lukken met een schoonmaakrooster, ik denk inderdaad niet dat je de huisbaas zover krijgt om te helpen bij het opstellen van het rooster haha.

Ik heb nu al drie nachten achter elkaar over mijn ex gedroomd, twee nachten was het stom en afgelopen nacht was het juist leuk als vanouds. En zo realistisch allemaal. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Haha, VG, zou het niet zo kunnen zijn dat de vrouw een getattoeërde scharrel heeft die zo nu en dan jullie plee bevuilt? (ik deel Looola's theorie dus grotendeels!) Het is vreemd, maar wel fijn dat er in elk geval gereageerd is op je brief! Op naar een schoon huis!

Oh en wat je hier zegt, zo voelt het echt voor mij ook, hoe raar het ook mag klinken:

quote:Maar ik denk juist doordat je afscheid kan nemen dit keer, dat je thuis de draad weer op kan pakken.

Ik kan het niet uitleggen, maar ik weet zéker dat ik alles beteken voor mijn ex. Hij zei gister: niemand geeft zoveel om je als ik doe. Maar hij kan het niet waarmaken een relatie te onderhouden, omdat hij nu te druk is met andere dingen die maken dat hij me helemaal niks kan bieden. Zo ziet hij het, en ergens snap ik het. Hij kan zo weinig, behalve alles achter zich laten en bij mij komen wonen, maar ja..daarvoor is hij inderdaad te rationeel en weet ie wat ie te verliezen heeft (bedrijven, veel geld, dus een 'zekere' toekomst, zoals hij dat noemt).

Looola, dat dromen kan zo echt voelen he, bah. Ik hoop dat je vandaag je zinnen weer wat kunt verzetten.
Hoi,

Een aantal mensen hadden me al eens op dit topic gewezen en ik heb besloten om toch maar eens mee te schrijven. :-D

Ik zal me even voorstellen. Ik ben 27 jaar, woon sinds 9.5 jaar in Barcelona. Zijn er meer mensen die in BCN wonen?
Hoi Lucifer! Wat leuk dat je ons gevonden hebt, welkom! Voor mijn nieuwsgierigheid: door wie/waar ben je op ons topic gewezen?

Er zijn hier geen Spanjaarden aanwezig, maar dat maakt het wel lekker divers weer. Wat doe je daar?
Haai dames...wat hebben jullie veel geschreven! Oef...k heb er ff snel overheen gelezen....sorry...

VG raadselachtig dat toilet verhaal van je...maarrre knap irri, dat schoonmaak [ vervuil!] verhaal gatver. Iedereen moet z'n verantwoording nemen! Viespeuken

Loola, jouw kerel flikt echt hetzelfde als de mijne heeft gedaan , en dat doet zeer....Voel echt met je mee

Phil je gedachten vallen niet mee he..? Je wordt echt heen en weer geslingerd volgens mij....blijf van je af schrijven hoor..!

Keb gisteren een heeeeerlijke dag gehad in de sauna,wauw dat was echt veul te lang geleden! Zalig gewoon...

Maarrrr....gisteravond zat ik weer in tranen op mijn bed, ga weer door een dalletje....dan heb ik zo verschrikkelijk de behoefte om ex te bellen....niet normaal. Maar dan bedenk ik me op tijd! wat ie me heeft aangedaan en denk ik ,fuck it, maar o wat kan dat moeilijk zijn...

Zit niet [nee, nog steeds niet....] goed in mijn vel bah.. Ga zo werken,vandaag en morgen weer late diensten..
Come fly with me on a jetplane
Pino, wat heerlijk lijkt die saunaboot me! Ging ie ook varen eigenlijk?

Oh en wat moeilijk zeg, dat je je zo rot voelt...ik snap het zo goed Het klinkt misschien raar, maar heb je veel te verliezen voor je gevoel, als je hem toch belt? Ik weet dat ik zelf ongeveer 300 keer steeds weer die afweging maakte en soms gewoon concludeerde dat even bellen goed was, omdat het rotgevoel toch aanhield. Misschien niet het allerbeste advies, maar wil er alleen maar mee zeggen dat geen zelfkwelling moet worden. Bellen kan opluchten, als je maar onthoudt dat hij niet zo fair is geweest naar je.

Ik vind het zo naar om te lezen dat je zo verdrietig bent en dan op je bed zit als een hoopje ellende..kan het me helemaal voorstellen. Niets erger dan dat. Hopelijk geeft je werk je wat afleiding. Heb je het er naar je zin?

Ik ga weer even, zou willen dat het al 17:00 was trouwens, heb het wel gehad nu.
Lucifer, welkom!

Nee, geen mensen in Spanje hier. Niemand van ons zit eigenlijk in hetzelfde land, behalve sommigen die (tijdelijk?) terug zijn in Nederland.

We hadden wel ooit Lauuura hier, en zij zat in Spanje, maar ze schrijft hier niet meer.

We kletsen hier over van alles en nog wat.

( Ik woon in London trouwens).

Pino, die sauna boot klinkt echt heerlijk.

Ik heb ook wel eens een beauty dagje met mijn moeder en zus gedaan, altijd gezellig.

Ik vind het idee van Phil wel goed. Wat heb je te verliezen als je je ex wel een keer belt? Of denk je dat je je daarna nog rottiger voelt? Dan moet je het niet doen natuurlijk.

Phil, heb je al geboekt trouwens? Want dan kun je echt niet meer terug!

Maar ik vind ook dat je gewoon echt moet gaan. Het moet gewoon. Je moet daar heen. Het blijft trekken, al is dat mischien voor verkeerde redenen. Maar je moet er heen om te voelen hoe het is. En mischien zul je niet op al je vragen antwoorden krijgen, maar mischien is dat een antwoord op zich! Dat je dus nooit antwoorden zult vinden. Jee, wat ben ik psychologisch bezig zo op de woensdagmiddag.

Nog 2 uurtjes en dan ben ik weer vrij. Eens kijken hoe het toilet mysterie zich verder ontwikkeld.

En ik ga nog even weer zwijmelen over mijn vriendje.

Vanochtend werd ik wakker en ik had een lief berichtje op mijn Skype. Ik had verteld dat ik het zo druk had op mijn werk (*zegt ze, terwijl ze tijdens het werk zit te forummen*) en zegt hij zo dat als ik daar ben dat ik kan relaxen en gewoon op mijn rug moet gaan liggen en dan doet hij al het werk wel...........X-D

En hij belt me net en vraagt naar 7 nummers tussen 1 en 34.

Dus ik ratel wat op, maar hij wil me niet zeggen waarvoor het is.

Ik denk de lotterij...........

Oke, nu weer aan het werk.
Hahaha, VG, ik moet hard lachen om de opmerking van je vriend. Daar hou ik wel van!

En ik vind je heel lief hoe je met me meedenkt en me snapt mbt het naar L. gaan. Echt super fijn!

Ticket heeft hij trouwens geboekt, hoef ik niks mee.

Zo, ik ga nu naar huis!
Ticket heeft hij voor je geboekt? Das fijn!

Ja, mijn vriend heeft wel humor.....soms.....

Ik ga ook zo naar huis. Wat ga ik nu weer eens eten?
Voor mij weer een lekkere kant en klare maaltijdsalade met geitenkaas, heerlijk!
O dat klinkt lekker.

Ik heb brocolli met vissticks gehad. Ook lekker.
En het mysterie breidt zich verder uit........

Ik kom net een vrouw tegen, ik heb haar vaker gezien sinds een paar dagen. Ik zag haar een keer de kamer in gaan beneden mij, ik dacht dat zij de brief had geschreven.

Niet dus. Dat was haar zoon. Zoon heb ik nog nooit gezien, tenzij dat wel die man is met de tattoo's, maar hij zegt dat hij er net 2 dagen woont (in de brief). Moeder spreekt geen woord engels, maar kon me wel duidelijk maken dat ze niet rookt.

Ik vraag me af of moeder en zoon samen wonen.

Phil, dat is precies dezelfde ruimte als die ik heb.......

Ik begin er heel erg zat van te worden hier.............

Zit er toch over te denken om wat groters te zoeken.

Is wel te vinden, maar ik wilde toen ik dit zocht echt een 2 persoonsbed. Vind ik nu niet zo belangrijk meer. Als ik maar een ruimte voor mezelf heb. En dan volgend jaar als mijn vriend hier komt, zoeken we samen wat groters.

Maar ik woon hier fijn, het is echt dat er nu 1 persoon is die de boel zit te verpesten, maar ik weet gewoon niet wie.

Mischien kan ik wel een verborgen camera plaatsen! Ha ha!
De verborgen camera is een kei van een plan, doen!

Het is vreemd allemaal, maar ze zijn dus niet Engels? Misschien zitten ze wel inderdaad samen in dat hok, geldgebrek, weet ik veel?! Kun je niet ietsje directer zijn en nu gewoon vragen hoe het zit? Ik zou er helemaal het geduld niet voor hebben om alles zelf te moeten uitzoeken, laat ze maar wat duidelijkere uitleg geven.

Ga even een CM'tje kijken

Hoe was je brocolli en vis? Lekker ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven