Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

WOOOOOOW je gaat naar hem toe, HOE SPANNEND!!! Oh ik ben echt super benieuwd hoe dit verder gaat :-) En deze maand nog misschien... Wauw! Waarom denkt hij er nu anders over?
Phil! Ga je echt naar hem toe...?! Wow...dat had ik niet verwacht... Maar ik hoop dat jullie er samen uit komen...Laat je niet pijn doen meisje...Be strong

Ben net thuis....ga ff met een wijntje chillen...

Fijne zondag allemaal X
Come fly with me on a jetplane
---
Goedemorgen. Ik ben al wakker, wat raar he? Mijn wekker gaat pas over een uur.

Maj, wat balen! Dan ben je echt naar terecht gekomen zeg. En au au au, zo'n gescheurde band kan zoveel pijn doen! Doe het rustig aan, maar dat zul jij als geen ander weten. Jammer dat je weekendplannen erdoor in duigen vallen, hopelijk knap je snel weer op. Enne...laat je vooral ook goed verwennen door je vriend!

Looola, hoe was je kleurenbandjes-feestje? Was het kansloos of viel het allemaal mee? En vandaag dan echt je spullen inpakken..gaan er veel koffers mee of heb je niet zoveel verzameld. Ik vind je super stoer dat je nu weer een nieuw avontuur aangaat en vind het ook heel erg leuk dat wij dat allemaal mogen volgen!

Pino, hoe was je werk? Red je je wel een beetje? Schrijf vooral he, we zijn er voor je! (ik zeg bewust 'we', want weet zeker dat we er allemaal zo over denken!)

VG, hoe is jouw weekend?

Ik had het ook niet verwacht dat situatie met ex nog zo'n wending zou krijgen. Waarom ie zo stellig is weet ik niet, ik kreeg net nog wel een smsje met dat ie van me houdt. Ik vind het lief, maar merk ook dat ik er voor hem wil zijn. Hij heeft het niet makkelijk. Om die reden houd ik ook een slag om de arm door me er nu niet volledig in te storten, maar een bezoek kan geen kwaad, denk ik. Ik ga naar mijn oude land, L. Daar is hij namelijk.

Pfff.....eigenlijk voel ik me best een beetje hyper hierom!
Goeiemorgen!

Phil, wat een wending!

Dat had ik inderdaad ook niet verwacht.

Ik hoop niet dat hij zich weer terug trekt, maar ik krijg het gevoel dat het nu anders is.

Heb je verwachtingen?

Of ga je er met een open mind heen?

Kan me voorstellen als je stiekem toch hoop hebt dat jullie weer samen komen.

Maar dan? Ga je stoppen met school en daar weer heen?

Of geeft hij daar zijn baan op en komt naar Nederland?

Ik weet dat ik behoorlijk moeilijke vragen zijn, maar daar komt het straks wel op neer.

Of je gaat long distance doen!

Het is te doen hoor, het is niet makkelijk, maar het kan goed gaan.

Succes.

Majmaj, AU!!!! Dat klinkt erg pijnlijk.

Lekker rusten op bed en kom lekker veel forummen.

Looola, ja, ik wil ook weten hoe je feestje was!!!!

Ben je zonder bandje de avond door gekomen?

Of heb je toch een bandje om moeten doen?

Pino, hoe gaat het op het werk?

Weet je al hoe strict ze zijn met de regels?

Ik hoop dat Heidel het naar het zin heeft in Nederland.

Mevr. Zon, hoe gaat het daar?

SD, je leest toch gewoon mee? Hoi vanuit London.

Ik sport 3x in de week.

Dat is toch oke? Niet te veel, maar wel genoeg om effect te hebben.

Ik ben nog niet echt gevallen, maar ik voel me wel beter.

Meer energie, ook wat happier geloof, betere houding, gewoon lekker.

Vandaag ga ik hier in huis opruimen. Echt goed opruimen!

Mijn huisgast is vertrokken, en ik heb eigenlijk weinig op kunnen ruimen toen hij hier was. Ik woon zo klein, en dan met een extra persoon erbij en extra spullen.....wordt al snel een zootje. DUs dat is mijn zondag!
Phil, Thanx...lief van je...

K snap dat je je hyper voelt! Ben wel heel benieuwd hoe dit verder zal lopen...maar hoop uit de grond van mijn hart dat jullie er samen uitkomen..Wat de oplossing ook moge zijn,samen een toekomst daar, toekomst hier...? Oh, k zou ook heeeeeel zenuwachtig zijn...

Ga je vandaag nog wat leuks doen? Tis een beetje raar weer he? Ik heb net hardgelopen,tussen de buitjes door, is toch wel lekker.Nu schijnt het zonnetje weer. Ik was ook vroeg wakker,lag er pas om half 3 in, maar mijn biologische klok blijft om 6-7 uur staan! Nou ja ben ik in ieder geval weer fit...

Maj! Au das pijnlijk! Suffie....! Goed koelen he? Die enkel,veel meer kun je niet doen...en lekker rusten...!

Loo, al ingepakt? Schiet s op! Spannend hoor,ik vind het ook superleuk om je avonturen te blijven volgen,als je tenminste tijd daarvoor hebt .

VG gaat goed he,met sporten?! Keep up the good work.

Ik heb straks een late dienst, de weekenden zijn behoorlijk druk, en das dan best ff aanpoten, want de laatste 2 uur van de avond moet je nog even 100-150 mensen afrekenen...oef.Ze willen allemaal tegelijk naar huis! Maar als ik dan uitleg dat het mijn eerste week in mijn eentje is, hebben ze wel begrip hoor...

En ik kan wel iemand bellen, uit het horeca-gedeelte, maar alleen als het echt nodig is....Ik probeer het zelf...

Ach,en die regeltjes....alles went zullen we maar zeggen.

Aanstaande dinsdag ga ik eens,voor het eerst in jaaaren, met mijn moeder naar de sauna! Zij 'mag' nu weer, al die tijd mocht ze niet, vanwege de verwijderde nier enz. maar nu YES! En we gaan het ervan nemen! Het is een sauna -boot,een wellness-boot,ben heeeel benieuwd!

Fijne zondag nog!
Come fly with me on a jetplane
VG, drie keer per week sporten is supergoed! Reken er alleen niet op dat je direct afvalt, want vet wordt omgezet in spieren en die wegen ook wat.. Vond ik altijd frustrerend om niet op de weegschaal te zien dat het effect heeft, maar daarentegen ga je het wel echt aan je lijf zien, strakker! Be patient!

Pino, klinkt alsof je je draai aardig vindt op je werk. Al helemaal alleen aan de balie, best pittig, maar lukt je dus goed! Heb je ook wel een beetje plezier in je werk?

En wat heerlijk dat je naar de sauna gaat! Een boot? Welke/waar is dat dan? Ben benieuwd!

Weet je lieve meiden, ik heb eigenlijk geen verwachtingen, raar klinkt dat hè, maar misschien ook direct zelfbescherming. Natuurlijk ga ik mijn studie niet opzeggen en ik verwacht ook niet dat hij de deuren van zijn bedrijven sluit. Daar gaat het me nu ook niet om. Het was al duidelijk dat onze combinatie een gevalletje wrong time, wrong place was, dat wordt niet ineens anders. Maar elkaar zien, gewoon even 'thuis' zijn, dat alleen al lijkt me fijn. Bovendien zal het heel anders voelen dan tijdens mijn vertrek en dat kan ook weer goed zijn voor evt. verwerking, denk ik dan.. maar ja!

Het regent hier, maar het laatste uitje is toch binnen en daar gaan we zo heen. Lekker uitgebreid brunchen! Daarna vertrekt mijn vriendin weer.

Oh, ze is klaar met douchen, we gaan! Doei!
Ja, ik doe mijn best met sporten.

3 x in de week is dus goed?

Ik sta eigenlijk nooit op de weegschaal, dus met het echte gewicht ben ik niet zo bezig en ik weet dat spieren zwaar zijn, dus ik zal niet zo letten op het nummertje van de weegschaal.

Maar ik ga dus hopelijk strakker worden. Na hoeveel tijd zal ik dat kunnen zien/merken?

En val ik daarna uiteindelijk wel af? En hoelang duurt dat dan voordat ik dat merk?

Ik wil gewoon even weten wat ik kan verwachten. Als ik na 2 maanden straks nog geen verschil zie, dan kan de moed me wel eens in de schoenen zakken......

Phil, je gaat met de juiste gedachte heen.

Mischien wil hij straks wel een lange afstands relatie.

Lijkt me ook fijn voor je om daar even weer te zijn.

Pino, die boot klinkt echt super leuk. Heerlijk. Geniet er lekker van.

Ik kan nu jullie advies nog wel even gebruiken.

Ik woon hier in een studiootje, en ik deel de badkamer en apart toilet met 2 andere kamers.

In een kamer wonen een stel, van in de 40/50. En in die andere kamer een jongen, die woont er sinds kort en heb ik nog niet ontmoet.

Maar ik ben dus de enige die schoonmaakt! En ik ben er zat van! En er zit dus steeds iemand op de wc te roken.

En vanochtend zag ik sigaretten as in de wasbak!

Ik ben zo kwaad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze proberen het ook niet netjes te houden ofzo.

Ik ben echt zo kwaad dat ik op het punt sta om ze de huid vol te schelden. Maar dat ga ik niet doen. Maar wat dan?

Ze aanspreken? Die naast mij spreken geen engels. En die beneden woont heb ik nog niet ontmoet.

Brief op de deur plakken?

Ik ben er echt spuugzat, maar ik vind het hier verder erg fijn wonen. Het is zo goedkoop, ik kan echt veel sparen, en woon valkbij het werk.

O, net met de dochter van de buren gepraat en gevraagd of ze het tegen haar ouders wil zeggen. Maar de vader zegt dus dat zij het niet doen. Zijn super aardige mensen............

Dus dan doet die vent het beneden? Als ik hem vraag onkend hij het natuurlijk ook...............

Gezellig!

Nog 1 jaartje en dan komt mijn vriend hier en hebben dubbel salaris en dan gaan we lekker verhuizen!
Ik zou er hoe dan ook wat van zeggen VG. Kijk even hoe je het die nieuwe gozer kunt duidelijk maken, maar waarschijnlijk is hij de roker lijkt me?

Natuurlijk niet accepteren, erop staan dat met elkaar die keet schoon gehouden wordt!

Wat betreft je sporten: dat moet/ga je echt wel merken aan je lijf als je dit consequent volhoudt de komende maanden! Vooral volhouuudeeennnn, dat is het geheim

Ik moet me nu even haasten. Net vriendin uitgezwaaid en nu door naar paard. Tot later!
Ja, ik ga er wat van zeggen als het weer gebeurd. Maar ik sta niet voor mezelf in!

Hele huis is nu schoon, das ook fijn.

De buren gaan een maand op vakantie, dus als er dan dingen naar rook ruiken, dan is het duidelijk wie het doet!

Heb je nog lekker paard gereden?

Ik ga stug door met sporten, ik vind het hoe dan ook fijn en voel me er goed bij.

Maar ik hoop binnenkort toch wel resultaat te zien.
Nou, hartstikke goed dat je er wat van gaat zeggen hoor VG, echt doen! Dit is gewoon asociaal gedrag. Waar meerdere mensen samenwonen, moet er ook een soort schoonmaakplan zijn. Tenminste, zo ken ik het. Lekker gemakzuchtig van je huisgenoten om geen flikker uit te voeren. Zo zit de wereld niet in elkaar.

Ik heb nog gereden ja, niet heel lang, want het regende bijna constant!

Ik moet trouwens erg lachen om al jullie 'likes' op mijn FB. Vanzelfsprekend deel ik het nauwelijks nu in mijn omgeving..ze zien me aankomen..Dus toch fijn dat er wel wat mensen zijn die snappen waar het over gaat. Ik licht natuurlijk een tipje van de sluier op, door het op FB te zetten, maar tot het definitief is zeg ik niet.

Ex net gesproken over data, belt me straks terug..
Lang geskyped en afgerond nu. Morgen mijn manager mijn 'nieuwe' vakantiedata laten bevestigen en dan wordt er geboekt.

Ineens komt het heel dichtbij, onwerkelijk wel.

En plotseling komen er toch ook de gedachten..doe ik hier goed aan? Heel erg spannend allemaal! Pff!
Pino, inderdaad, blijf vooral schrijven. Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad, ondanks dat je moest werken :-) Die wellness boot klinkt wel cool, goed plan!

Ik ben benieuwd hoe Heidel het heeft op vakantie!

MajMaj, wat shit van je voet, gaat het een beetje? Kun je niet lopen op het moment, wordt er goed voor je gezorgd? Lekker dan, al je plannen in duigen voor het weekend. Balen zeg, ik hoop dat je niet teveel pijn hebt.

Viva, goed dat je de toko weer voor jezelf hebt, kan me voorstellen dat het al snel rommelig wordt. Wat betreft die huisgenoten, dat zijn toch altijd lastige situaties, maar je moet er zeker iets van zeggen inderdaad. Ik vind het niet meer dan normaal om achter je reet aan op te ruimen als je gezamenlijk woont, maar dat is niet voor iedereen even logisch, blijkbaar. Wanneer is je volgende reisje? En goed dat je zo consequent aan het sporten bent!

Phil, ik ben echt heel benieuwd hoe het verder gaat lopen met jullie, ik vind dit in ieder geval ontzettend positief klinken. Het maakt niet uit hoe het afloopt, het is gewoon goed dat je teruggaat om te zien hoe het afloopt. Misschien is de situatie toch wel anders, misschien ziet hij long distance toch zitten. Je weet het allemaal niet. Ik sta er in ieder geval helemaal achter en ik geloof dat je er helemaal goed mee omgaat. Ga je deze maand nog?

Ik houd het even kort verder, want ik moet gaan slapen. Morgen vroeg op om naar huis te rijden. Ik heb het grootste gedeelte van mijn spullen ingepakt, waarom blijkt het toch altijd meer te zijn dan verwacht?! Het feestje was trouwens erg gezellig, het viel me heel erg mee en het was gewoon leuk. We liepen rond een uur of 3 's nachts naar huis, en toen was het gewoon alweer licht aan het worden. Het wordt niet eens meer echt donker. Verder heb ik nog veel gezellige sociale activiteiten gehad dit weekend, en weer afscheid genomen van enkele goede vriendinnen waarmee ik maandenlang lief en leed heb gedeeld. En je weet niet wanneer je elkaar terugziet, dat is toch altijd wel vreemd. Vandaag ook nog naar het strand geweest, daar begon het opeens keihard te regenen. Ik was helemaal doorweekt.

Ik vind het toch wel echt leuk dat we hier allemaal komen om vanalles te bespreken, echt gezellig!

Ok, en nu ga ik echt slapen, ik schrijf weer vanuit NL. :-)
Goedmorgen allemaal,

Looola, je zult al wel onderweg zijn, maar alsnog een hele goede reis gewenst!

Fijn dat je feestje toch nog leuk was...en wat een gek idee hè..D. is gewoon voorbij..! Geniet nog even van N.

Ik kon natuurlijk maar heel slecht slapen vannacht. Ben nu al zenuwachtig. Vandaag alles bevestigen.. Pff..
Spannend dat je naar je ex toe gaat! Weet je al wanneer? Ik ken het hele verhaal niet precies, maar kon hij niet met jou mee naar NL komen?

Oh wat smerig dat roken op het toilet. Blaaah :S Vind het ook best raar dat jullie geen schoonmaaklijst hebben ofzo, maar misschien kun je dat proberen te introduceren?

Loola, leuk dat het feestje nog leuk was! En spannend dat er weer nieuwe avonturen voor de deur staan!

Pino, klinkt als een leuke drukke baan! En gezellig om met je moeder op stap te gaan!

Majmaj, wat vervelend dat je je voet verrekt hebt, gaat het denk je lang duren voordat het over is?

Hier gaat het met ups en downs. De laatste tijd veel kleine ruzietjes met mijn vriend. Over vakantie, over hoe ik het hier moet gaanpakken en dergelijke. Verder heb ik definitief bericht gekregen dat ik het niet ben geworden voor die baan, want degene die ze hebben aangenomen heeft meer ervaring... (ja duh, ik kom net van school...). En ik ben aan het overwegen om toch in een ander land te gaan solliciteren, maar ik durf niet zo goed.
Hoi MZ, wat jammer zeg dat je de baan niet hebt gekregen. Lopen er nu nog andere sollicitaties of niet?

Ik snap dat het heel frustrerend voelt, je onafhankelijkheid wordt je zo afgenomen vooral hè? Tenmisnte, dat was destijds mijn sterkste gevoel.

Voor welke landen overweeg je te solliciteren? En heb je enig idee wat dat zou betekenen voor je relatie? Jammer dat jullie wat onenigheid hebben soms, maar ook erg herkenbaar.

Ik vertrek over drie weken al, ongelooflijk hè. Ik voel me echt ontzettend raar erover. Ex kon niet met me mee nee, of nou ja, dat zou officieel wel kunnen, maar hij heeft andere prioriteiten, namelijk het runnen van verschillende opgezette bedrijven in het buitenland. Dat doel houdt hij heel stellig voor ogen en dat geeft hij niet op.
MZ, wat jammer dat je de baan niet hebt gekregen.

En wat voor andere plannen zit je nu te denken?

O, het is ook zo moeilijk.

Liefde alleen maakt niet gelukkig.

Hebben jullie het er ooit over gehad om terug te gaan naar Nederland, samen, als jij daar niet gelukkig bent? Dat hij dus zijn baan op geeft?

Phil, heb je al geboekt?

Nog weer met ex gesproken?

Ik blijf hem nog even ex noemen hoor, mijn vertrouwen in hem is nog lang geen 100%.......

Maar ik ben wel heel erg blij voor je.

Kan me voorstellen dat je het nog niet van de daken schreeuwt en bang bent voor reacties. Maar kun jij de reacties van je familie en vrienden ook een beetje voorstellen?

Ze hebben vast allemaal het beste met je voor.

Maar ik denk wel dat dit het beste is. Je hebt alles geprobeerd om hier gelukkig te worden, zonder hem, maar het lukt niet.

Is daar heen gaan de oplossing? Mischien wel, mischien niet. Daar kun je maar op 1 manier achter komen.

Mischien wordt het wel 1 grote teleurstelling en kun je eindelijk je leven hier gewoon oppakken. Wie weet.

Het is soms best wel moeilijk om terug te gaan naar een plek waar je z'on fantastische tijd hebt gehad, maar er zal veel veranderd zijn, qua mensen dan.

Ik heb een jaar AuPair gedaan in Amerika, en ben een jaar later terug gegaan. En heel veel van mijn vrienden van toen, waren er niet meer. Dat waren ook AuPairs, en exchange students. En ik had mijn toenmalig vriendje mee, die natuurlijk niks begreep van al mijn herinneringen. Was eigenlijk een teleurstelling om daar weer te zijn en die reis hoort nu ook bij mijn herinneringen aan daar, en das toch jammer.

Looola, al thuis?

Geen vreemde mannen onderweg tegen gekomen?

Hier alles goed.

Wat een weer. Alleen maar regen. Ik ben er zo zat van!

Druk op het werk, maar dat vind ik fijn, alhoewel ik vandaag echt geen zin had.

Ben ook niet naar de gym geweest, voelde me zo opgeblazen. Ik denk er nu aan om morgen vroeg te gaan. Voor het werk aan. Is dat een goed idee?

Mijn lieve vriend stuurt me ontzettend lieve berichtjes over hoeveel hij me mist en dat hij niet kan wachten om me weer te zien, en nog wat ondeugende dingetjes. Hij is toch echt een schat.

Ik schrijf weinig hier over hem, omdat veel van ons toch wat pech hebben in de liefde op dit moment en dan wil ik hier niet komen zwijmelen. Maar soms moet het even
VG! Doe eens even normaal en kom eens even heel gauw wat meer zwijmelen! Dat is toch heerlijk en dat moet je gewoon delen hier! Wel doen hoor!

Heel erg lief dat je vriend zulke lieve berichten stuurt. En ondeugend zelfs, toe maar Geniet ervan joh, je ziet hem gelukkig weer heel gauw!

Morgenochtend sporten? Knap als je dat kunt, ik ben niet zo'n ochtendmens Maar als jij dat wel bent, waarom niet, ook gewoon doen dus.

Oh en mijn ex mag je ex blijven noemen hoor. Het klinkt raar, maar heb echt niet het idee dat het ineens allemaal goedkomt. Echt niet. Ik ben er gek genoeg zelfs best nuchter onder, raar he? Heb het mijn moeder verteld trouwens vandaag, die snapt het niet zo goed. Maar ja, dat begrijp ik ook wel weer. Dit valt allemaal ook erg lastig uit te leggen.

Ik ga nu een hete douche nemen, ben moe.

X
Phil, wat goed, je hebt geboekt! Hoelang ga je daarheen? Ik vind het ook fijn om te horen dat je er nuchter onder blijft, maar ik denk echt dat dit een goede keuze is. Gewoon om te zien hoe het is.

MZ, balen dat er ook downs zijn, maar dat hoort er natuurlijk bij... In welke landen zou je willen solliciteren? Jammer dat je de baan niet hebt gekregen, ook al had je het al verwacht. Gelukkig heb je nog tijd om te bedenken wat je wil doen.

Viva, ik vind het hartstikke leuk om je gezwijmel te horen, en om te horen hoe goed het met je gaat :-) Het wordt tijd dat je weer daarheen gaat! Wat je zegt met de herinneringen die één grote herinnering worden, dat is bij mij ook zo. Dan is het soms jammer om de geweldige herinnering van een bepaalde tijd te 'verpesten' door terug te gaan, in de hoop hetzelfde aan te treffen.

Ik ben vandaag geen vreemde mannen tegen gekomen gelukkig, maar ik ben wel bijna van de weg af gereden door één of andere oude sok. Die sukkel pleurt zo zijn vehikel op de linkerbaan, zonder te kijken, terwijl ik in aan het halen ben met 120km/u. Ik ben uitgeweken in het kleine beetje berm dat er was terwijl ik heel hard tuuterde, en de auto achter me was ook flink met de lichten aan het knipperen om die kerel te waarschuwen. Gelukkig niets gebeurd, maar ik was flink geschrokken en ik schrik niet zo snel achter het stuur. Ik zag onderweg drie ongelukken en ben blij dat ik veilig thuis ben :-)

Volgens mij kan ik toch niet naar Spanje, kreeg een mailtje van één of andere kerel dat het toch vol zat of zoiets? Nou ja, ik mail morgen wel terug, nu is het bedtijd.
Goedemorgen allemaal,

Hoe is het met iedereen?

Looola, wat een taferelen op de weg maak jij mee, gelukkig goed afgelopen!

Hey en Spanje gaat ineens toch niet door, wat jammer zeg. Ga je nog kijken of er elders misschien wat anders te doen valt? En wanneer vertrek je precies naar P en B?

Ik heb goed geslapen vannacht, alhoewel ik erg onrustig ben, door de zenuwen natuurlijk. Ik merk dat ik niet echt vorm kan geven aan het idee dat ik naar L ga. Ik kan niet echt blij zijn ofzo en dan ga ik ook weer meteen twijfelen. Het contact met ex is nu niet toegenomen ofzo, wat misschien ook wel die twijfel veroorzaakt, terwijl ik tegelijkertijd ook denk dat het goed is als we allebei nuchter blijven. Rare situatie blijft het!
Wat is dit soms toch een K*T forum. Sorry hoor......

Heel bericht getyped en weg.....

Ik forum op het werk, want internet thuis doet het niet.

Looola, blij dat je veilig thuis bent. Er rijden aardig wat gekken op de weg.

Jammer dat Spanje niet door gaat.

Phil, je houdt goed je koppie erbij. Houden zo.

Mischien kun je straks wel alles aflsuiten en afscheid nemen.

Of wie weet gebeurd er heel wat anders.

Je kunt je wel van alles in je hoofd gaan halen, maar je weet toch niet wat er gaat gebeuren.

Ik ben daar zelf ook heel goed in. Hele scenario's die door mijn kop gaan......en er komt allemaal niks van terecht

Vanochtend naar de gym geweest, voor het werk aan.

Ook lekker.

Ik denk er aan om een brief te schrijven aan mijn huisgenoten.

Vriendelijk, maar dringend verzoek om de boel wat netter te houden, te helpen met schoonmaken en niet te roken op het toilet.

Goed idee? Slecht idee?
VG, wat goed dat je bent gegaan!

Heel goed idee van die brief, maar misschien ook even een meeting ervoor plannen om concrete afspraken te maken? Anders sta jij alsnog altijd die plee te schrobben..

Ik wil trouwens even tegen jullie allemaal zeggen hoe fijn ik het vind dat ik hier alles kwijt kan zonder veroordeeld te worden ofzo. Zeker nu met deze situatie, niet iedereen in mijn omgeving zou zo relaxed reageren, maar vooral: mij snappen. Ik denk dat jullie één van de weinigen zijn die weten hoe de vork in de steel zit en dat maakt ook dat het me meer vertrouwen geeft wat betreft mijn keuze om te gaan. Thanks ladies!!
You're welcome!

Ik snap wel dat je gaat hoor. Je hebt er echt alles aan gedaan om je leven weer op te pakken. En het gaat gewoon niet.

Je moet heen en dan zie je wel verder.

Mischien blijft het ook altijd wel een moeilijk punt. Je zal altijd van hem blijven houden, maar jij kan/wil daar niet wonen (begrijpelijk) en hij wil zijn werk/carriere daar niet opgeven (jammer, maar ook begrijpelijk). Overwint liefde alles? Sometimes love just isn't enough (sommige woorden hebben meer kracht in het Engels vind ik).

Wel vind ik dat hij een beetje meer voor je mag vechten. Hij maakt je vaak de kop weer gek, en wil dat je komt, en dan zegt hij weer af. Dat vind ik niet zo netjes van hem. Ik hoop dat het nu wel echt door gaat.

Er is hier nog wel een hele mooie uitspraak op het forum: If you are not a priority, don't be an option.

Ik weet niet of dit het geval bij hem is, maar zijn carriere gaat dus wel voor. Ik snap ook wel dat een grote droom voor hem is, en dat zou ik ook niet zomaar opgeven. Maar hoe pas jij in zijn leven?

Logeer je bij hem trouwens?

En Looola, nooit meer iets van je ex gehoord?

IK SNAP DAT NIET!

Als hij niet meer van je houdt (wat hij zegt dat niet het geval is), dan kun je dat nog netjes afhandelen. Maar hij houdt nog wel van je, maar hij beweert dat dit beter is zo?

O, om met die vragen rond te lopen, dat lijkt me nog het moeilijkst.

Als hij dan gewoon een anders heeft (dat is ook absoluut niet leuk natuurlijk), dan kun je in ieder geval boos op hem zijn en hem haten. Maar nu.......ach, zoals hij dit doet, zou ik hem ook haten hoor, maar nog altijd met vragen rond lopen.

Alsof je samen in 2 verschillende relaties hebt gezeten.

Ja, ik ga die brief schrijven en zeggen dat ik verandering verwacht en anders een meeting.

Jee man, dat dat zo moet. Dan ben je volwassen. We zijn allemaal boven de 30, de meesten boven de 40!

Zielig.

Nog een jaartje.................
Ja, sneue huisgenoten heb je, maar ik denk dat het in veel huizen met meerdere bewoners zo gaat, helaas. Thank God dat ik hier geen last van heb!

Weet je, het voelt toch dubbel nu. Want wat jij zegt, dat ik mijn leven niet kon oppakken, was inderdaad zo, maar sinds de laatste week iets redelijker. Ach wat lul ik ook, wat is een week?! Precies een week geleden was ik nog ziek thuis, omdat ik me zo giga k*t voelde. Misschien probeer ik het goed te praten voor mezelf, of juist niet. Een heel klein stemmetje zegt: waar begin je aan, wat maakt het weer los. Een iets harder stemmetje zegt dat dit 'goede gevoel' wat een weekje duurde vast weer was omgeslagen in verdriet en somberheid en het dus goed is er heen te gaan, om af te sluiten, of wat dan ook. Wat een gedoe hè, ik weet niet goed op welk stemmetje ik nu moet vertrouwen.

Ik verwacht niet dat hij voor me vecht, en ja hij krabbelde vaker terug, hij checkte mij dit keer vooral ook goed, of ik niet dacht dat het me slecht zou doen. Daaruit maak ik op dat hij er nog steeds hetzelfde tegenaan kijkt als eerder. Dat er geen toekomst is voor ons, maar hij me wel graag wilt zien.
Ja, ik denk dat dit in meer huizen zo gaat, maar dan vooral bij studenten. Wij zijn volwassenen.

En voorheen ergerde ik me ook niet zo, toen viel het wel mee. Maar het is die nieuwe vent die zich niet weet te gedragen. Tenminste, dat denk ik. Ik kan er ook helemaal naast zitten.

Vandaar dat ik ik liever even ,et een brief wil beginnen. Hij ontkent het toch als ik hem er op aan spreek.

Tja, wat gaat er gebeuren als je daar heen gaat.

Niemand weet dat.

Er zullen vast wat traantjes gaan vloeien, maar mischien komt er ook uiteindelijk een rust over je heen, dat je afscheid kan nemen.

Mischien voel je je er zo goed en wil je blijven.

Mischien kom je terug en besef je dat je dit nooit had moeten doen, maar dan weet je dat ook, ipv het je het je altijd af blijft vragen.

Ik vind dat je er goed aan doet en een goeie mind set hebt.

Verwacht niet te veel van je ex, geen huwelijksaanzoek ofzo, ha ha! Dan kan dat in ieder geval geen teleurstelling worden.

En bedenk mischien voor jezelf op welke vragen je een antwoord wil en wat jij wil van hem. Vriendschap, relatie, afscheid?

Ik hoop dat je met een goed gevoel terug komt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven