goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Die dieren maken altijd zo'n lawaai, als ik bij ons naar de "stad" fiets kan ik ze horen
Alle reacties Link kopieren
Monkey! schattig een 9,6 is heel goed! Pinguins, kom op, iedereen kan een werkstuk schrijven over pinguins

Mikhaha, nee ik ben niet boos hoor (NOG NIET MUAHHAHA) vroeg het me gewoon af. Ik heb namelijk wel de neiging om soms overaanwezig te zijn, dus als dat een keer zo is mag je het gewoon zeggen hoor!!
ja ze kunnen hele hoge geluiden maken als roep
Yellow ben je nu eerst uitgestudeerd? Ben je vandaag een beetje tot rust gekomen
ik zat vanavond trouwens weer op tand te bijten. Moet echt ff naar de tandarts om hem te laten trekken voordat hij er uitzichzelf uitvalt
Ja ik heb heel lang geslapen eigenljik van 4 tot 9 ofzo overdag en nu ga ik zo weer slapen hahahaha . Morgen weer de hele dag studeren. Ik ga niet naar de bieb, geen zin in biebhunk :puke:

Ja iebels dan moet je idd naar tandarts! Welke tand is het? Ik heb een tand onderaan vooraan die loszit ik ben te jong voor eenkunstgebit weeeh
Lekker yellow dan was je het vast ook wel nodig

Ibi is die tand niet meer te redden? Mijn tandarts trekt niet zo snel
rechtsonder. Heb er jaren geleden een wortelkanaalbehandeling voor gehad en moest terug komen voor een kroon. Te laat!

Waarom moet je nu weer studeren yellow? Heb je binnenkort weer een toets?
Ik rook nog 1 en dan ga ik naar bedje toe
zeg hadden jullie ook gezien dat Chat de echte Sinterklaas heeft ontmoet?! Ik wist wel dat ze oud was , maar zo oud
IK OOK RECHTSONDER.

allebei 27

allebei lekker dik

allebei rechtsonder tand eruit.

het is geen toeval ibi, het lot wil ons iets vertellen.

ik weet niet wat.

En mika, ik ga ook nog 1 sigaret doen en dan slapen?! Het lot wil ook ons iets vertellen!!!

Donderdag nog 1 tentamen, dan klaar! Beetje rot, tentamen is na neuroloog..Hoop dat alles goed is, anders wordt dat tentamen ook niks
nee is denk ik echt niet meer te redden. Het is een gat waar nog aan 1 kant wat tand zit
Oja donderdag, hoe laat moet je er zijn? 9 uur toch
ja het is duidelijk dat het lot bezig is. Wisten we het doel maar.
quote:_yellowlove_ schreef op 22 juni 2011 @ 01:46:

IK OOK RECHTSONDER.

allebei 27

allebei lekker dik

allebei rechtsonder tand eruit.

het is geen toeval ibi, het lot wil ons iets vertellen.

ik weet niet wat.

En mika, ik ga ook nog 1 sigaret doen en dan slapen?! Het lot wil ook ons iets vertellen!!!

Donderdag nog 1 tentamen, dan klaar! Beetje rot, tentamen is na neuroloog..Hoop dat alles goed is, anders wordt dat tentamen ook niks sorry dat ik er om moet lachen, jij kunt altijd zo komisch uit de hoek komen
Half elf bij dokter zijn.

Iets heel anders, ik was bij de winkel, en mijn pakje sigaretten was uit mijn zak gevallen bij het inpakken van boodschappen. Dus een hele ghetto jongen houdt me aan, en ik dacht :WAT en toen zei hij heel lief; volgens mij ben je je sigaretten vergeten daar bij die band. Voelde me alweer schuldig dat ik iedereen ghetto vind tegenwoordig, loop ik terug, stopt zo'n ghetto mokkel die peuken in d'r tas. Moest ik ze echt zo terugvragen. (ze lagen daar nog geen 10 secondes)
Wij zijn nog met zijn 3en...

Het lot wil iets van ons..

We zijn destiny's child

Oh yellow jij met je ghetto, hoe kom je er toch op

Wees maar blij dat het joggie het tegen je vertelde anders zat je nu zonder
kan me dat wantrouwen wel voorstellen hoor yellow. Het is jammer dat het zo moet maar vaak is het wel terecht dat je zo denkt. Nu had je een meevaller leuk!
Ik ga slapen meiden, trusten en jullie lekker slapen voor straks
truste mika
Welterusten tante Mikhah
ik ga ook slapen ibi
truste meis! Succes morgen weer met leren
gek toen ik vanmorgen wakker werd was ik ervan overtuigd dat ik er direct in zou gaan als ik terug kwam van werken en lig er nu nog niet in.

Merk dat het echt niet lekker gaat. Bedenk me weer eens niet gegeten te hebben, al uren niets gedronken te hebben, niet naar de wc te zijn geweest en in het donker te zitten.

Zo maar weer naar bed. Alleen. Zonder Patrick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven