Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Kalliope
woensdag 22 juni 2011 om 21:33
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb dt wel vaker, dat er echt al minstens 5 afleveringen geweest zijn en dat er dan opeens iemand in beeld komt van wie ik denk: 'Huh, wie de hell is dat nou? Nig nooit eerder gezien. '
Nou, MC was saai. Maar HK kan het vast goed maken.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_113848
woensdag 22 juni 2011 om 21:33
Alle reacties
Link kopieren
Als dat zo is, in mijn buurt staat de officiële fanshop van onze stad waar ze stickers hebben met 'ik rem niet voor A' enzo
Anoniem_36255
woensdag 22 juni 2011 om 21:33
Alle reacties
Link kopieren
Summerdance
woensdag 22 juni 2011 om 21:33
Alle reacties
Link kopieren
Ik wil nog steeds de bril van Sabrina DOOR haar hoofd naar de andere kant meppen.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_113848
woensdag 22 juni 2011 om 21:34
Alle reacties
Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 22 juni 2011 @ 21:33:
Jaguargarage?!!K is dan vlak bij de snelweg toch? En dan heb je daar verschillende garages..
Anoniem_36255
woensdag 22 juni 2011 om 21:35
Alle reacties
Link kopieren
spies in duhr reet en aan het spit dat wijf...KAK zeg wat een graftak
Anoniem_36255
woensdag 22 juni 2011 om 21:36
Alle reacties
Link kopieren
ooooow ja dat klopt dacht dat je bedoelde in het overdekte K
Anoniem_113848
woensdag 22 juni 2011 om 21:37
Alle reacties
Link kopieren
Ahhhhh ja nee dan mogen mijn buurtgenoten jou nu al niet Ik kom oorspronkelijk uit Oost, daar valt dat nog wel mee.
Mijn vriend werkt ongeveer in jouw achtertuin dan trouwens!
rosanna08
woensdag 22 juni 2011 om 21:39
Alle reacties
Link kopieren
haha, we zijn eruit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_36255
woensdag 22 juni 2011 om 21:40
Alle reacties
Link kopieren
zal eens naar buiten kijken...lege huge parkeerplaats...geen tomatensoepballetje hoor
ik mag mezelf ook niet, dus zo hard komt het niet aan...
rosanna08
woensdag 22 juni 2011 om 21:40
Alle reacties
Link kopieren
ik vind miso niet lekker
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_36255
woensdag 22 juni 2011 om 21:41
Alle reacties
Link kopieren
weet geeneens wat miso is...
Summerdance
woensdag 22 juni 2011 om 21:42
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 22 juni 2011 @ 21:40:
ik vind miso niet lekker Ik weet niet eens wat het is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_113848
woensdag 22 juni 2011 om 21:42
Alle reacties
Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 22 juni 2011 @ 21:40:
zal eens naar buiten kijken...lege huge parkeerplaats...geen tomatensoepballetje hoor
ik mag mezelf ook niet, dus zo hard komt het niet aan...Nee hij hoeft nu natuurlijk ook niet te werken, hij zit hier op de bank Tomatensoepballetje is wel een leuke koosnaam overigens.
Ik zou trouwens ook niet weten wat ik bij M zou kiezen...
Anoniem_113848
woensdag 22 juni 2011 om 21:43
Alle reacties
Link kopieren
Ik ken alleen misosoep geloof ik en dat vond ik niet zo lekker..
rosanna08
woensdag 22 juni 2011 om 21:43
Alle reacties
Link kopieren
hahahaha idd een vermakelijk topic Sum
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_36255
woensdag 22 juni 2011 om 21:43
Alle reacties
Link kopieren
Meloen, Mottenballen, Macaroni
rosanna08
woensdag 22 juni 2011 om 21:44
Alle reacties
Link kopieren
makreel?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_113848
woensdag 22 juni 2011 om 21:44
Alle reacties
Link kopieren
Ja macaroni had ik ook, en mayonaise maar dat mocht vast niet. Oh en mandarijnen, maar dat leek me net zo'n ramp.
Anoniem_113848
woensdag 22 juni 2011 om 21:45
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 22 juni 2011 @ 21:44:
makreel? Mie!
Anoniem_113848
woensdag 22 juni 2011 om 21:46
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_36255
woensdag 22 juni 2011 om 21:46
Alle reacties
Link kopieren
hookerboots...nou doe ik zometeen mijn sloerieslip aan...
rosanna08
woensdag 22 juni 2011 om 21:47
Alle reacties
Link kopieren
zie, we weten er genoeg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_113848
woensdag 22 juni 2011 om 21:48
Alle reacties
Link kopieren
Ik vind die Russel zo stom.
rosanna08
woensdag 22 juni 2011 om 21:49
Alle reacties
Link kopieren
WTF zijn Penn en Teller?????
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder