Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
mag ik nu ook een warme knuffel?

Nog twee weken college en ik zit er helemaal doorheen...

Dat ik combinatie met ontpillen, waardoor mijn hormonen op hol lijken te slaan.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Dit is toch wel, sinds ik het ontdekt heb, met stip op 1 mijn favoriete topic geworden! Ik heb de afgelopen dagen genoeg weg kunnen geven, en nu, na een echte rotdag waarvan ik intens verdrietig word, krijg ik zomaar vanuit het niets een paar mooie knuffels terug! Ik word er écht blij van.

mamzelle, hoe was je avondje weg? Genoten?

Voor Neurogenesis heb ik als eerste een zachte welterustenknuffel, verkrijgbaar in alle kleuren, heerlijk fluffy. En een klavertje vier voor het broodnodige geluk. En natuurlijk een Wijze Woorden Tegel met daarop 'de soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend'. Hopelijk komt dat uit!

Rogue, fijn dat je je een beetje beter voelt. Voor jou een heleboel in de hoop dat die de komende dagen een beetje lichter en warmer maken.

En voor Barbamama een medaille voor je moed. Knap dat je het aandurft om de eerste stap te zetten. Klopt het dat jij al eerder een topic geopend had hierover? Toen ik dat las vond ik het zó bewonderenswaardig dat jij de moed hebt de boel weer vlot te trekken. Dus naast de medaille ook een hoop schouderklopjes, een dikke 'wees trots op jezelf'-knuffel en als Oud Hollandsche Wijze WoordenTegel ''zet m op'!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Tuurlijk Neweve, mag jij ook een knuffel. Grabbel maar eens in de bak met fluffy welterustenknuffels, die troosten altijd. Daarbij een kop warme chocomelk, met een snuf Sterkte en een lekkere koek naar keuze. En geen OudHollandsche Tegel, maar een afstreepkalender: 2 weken, 10 werkdagen en dan ben je ervan af!

Zo knuffels voor wie wil en een hele boel mooie bloemen voor iedereen die er een (of twee, drie, vier) kan gebruiken.
Dank jullie wel voor de lijm en klemmen, zal vast werken

Akakia dank je wel, geeft me net dat steuntje in de rug, dank je daarvoor.. Van de 5 'stelletjes' hebben we vanavond met 2 een gesprek kunnen plannen. De aanzet is er dus.. Zal vast aan die lijm klemmen liggen..

Daarnaast geef ik iedereen een dag waarbij de zon in je gezicht schijnt en je de wind in je rug hebt.
1 keer is genoeg..
Neweve, van mij krijg je een mooi opname-apparaat zodat je gedurende die colleges even fijn weg kunt dromen en op een rustiger moment de stof tot je kunt nemen (werkt niet bij practica).

Akakia, ik had een tentamen, dus niet echt van hele leuke dingen doen, maar wel gehaald hoop ik.

Om jouw rotdag sfeervol af te sluiten bied ik je met liefde vier waxinelichtjes in zoutsteen en een wierookje.
quote:mamzelle schreef op 21 juni 2011 @ 22:57:

Akakia, ik had een tentamen, dus niet echt van hele leuke dingen doen, maar wel gehaald hoop ik.

Om jouw rotdag sfeervol af te sluiten bied ik je met liefde vier waxinelichtjes in zoutsteen en een wierookje.

Ach nee, ik ben echt emotioneel incontinent vandaag... van je lieve reactie ga ik bijna huilen... Hoog tijd voor mijn bed dus! Maar wel erg dank....

Fijn dat je een goed gevoel hebt over je tentamen!

En dan tot slot voor iedereen die het leuk vindt een verrassingscadeautje:

Geen nare dingen als enge-clowns-die-eruit-springen, maar alleen maar fijne verwennerijtjes!
oe een cadeautje..

Dank voor de knuffels(*aait nog eens over het fluffy laagje*) en het opnameapparaat.

En ik laat voor iedereen die wil een doosjes met tissues achter:

en ik leen mijn liedjes- en knuffelschaap uit:

(heb hem speciaal voor deze gelegenheid extra wollig aangekleed)

Oooh.. mag ik er ook eentje? Heb net echtscheidingsdineetje nummer zoveel achter de boeg. Maar we praten dus wel nog, das dan ook wel weer goed nieuws. Maar voel me soms zo eenzaam...
@sookie, een dikke knuffel voor jou, en ik deel mijn pakken roosvicee met je. *schuift een paar pakken door*

Het komt echt allemaal goed schatje...

voor de eenzaamheid ga ik virtueel even naast je zitten zodat je kunt leunen op mijn schouder, 't is ook niet niks, zo'n scheiding..

Een hele dikke knuffel!
Ach gossie Sookie. Eenzaam voelen is zo rot. Hier een heerlijke knuffel in mooi tissuepapier voor jou. Er zit een stekker aan, hij geeft een heel bijzonder roodachtig licht met sterretjes. Hoop dat dat een beetje helpt. Als je dat zilverkleurige knopje indrukt hoor je een heel fijn muziekje.
Eurogenesis, het komt echt goed. Of het nu met of zonder vriend is. Ik heb ook nog wel wat vertrouwen-in-jezelf voor je. Heb ik zelf niet al te veel van, maar het groeit wel weer aan.

En voor neweve een hele warme knuffel. Ik doe er even een thermostaat bij, kun je precies die warmte instellen die voor jou nu net goed is.

Dank jullie wel

Wiezewo, ik weet het maar ik wil gewoon graag het uitpraten.

Voel me nog steeds zo kut...
neurogenesis, dat hoort er nu ook bij dat het kut is. Daar moet je ook niet te snel overheen stappen. Misschien wil hij nog wel praten, misschien niet. Maar voel gewoon hoe het is. Laat het er gewoon zijn. Dan kom je er uiteindelijk het best weer doorheen.

En tot die tijd kom je maar gewoon knuffels halen. Volgens mij zijn er genoeg....
Jullie zijn lief!!

Ik heb zojuist met hem gepraat, morgen ga ik naar hem toe en we gaan allebei ons gedrag veranderen (beide veel stress en reageren het af op elkaar).

Ik heb nu dus voor iedereen die maar wil knuffels, "het komt allemaal goed", roosvicee en "heb vertrouwen" in de aanbieding.

Ghe, het helpt echt, al die lieve woorden!

inderdaad alle knuffels helpen

@sookie, Eigenlijk kwam ik mijn schaap weer ophalen om terug te brengen naar de wei. Maar voor jou laat ik hem wel een dagje extra achter om te knuffelen...

Ik drop gelijk wat extra gras voor het schaap en een reep grote pot ben & jerry voor jou.
een nieuwe donatie van

Knuffels in alle kleuren en maten.

Warme chocomel met mashmellows (met of zonder likeur 43)

en op speciaal verzoek, een flinke dosis energie.
ik reserveer een beetje energie. Kan ik morgen wel gebruiken...

En mag ik ook Rum in mijn chocomel ipv likeur 43?

sgaaaaaaapie weet jij nog een leuke opvrolijkende outfit voor mijn liedjeschaap?
Ah, hehe daar is eindelijk wat energie!!

Thanks Sgaaaaaaaap
Mag ik een knuffel, een doos tissues, een pot thee en een hele hoop laat-hem-de-tering-maar-krijgen-hij-is-niet-voor-niets-je-ex?
Neweve, ik gebruik even je tissues. Heb ze even heel erg nodig

en laat hem lekker de tering krijgen!

Huil maar lekker uit
Het helpt Neurogenesis, het helpt! Dankjewel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven