En het vrekken gaat door (Deel III)
donderdag 23 juni 2011 om 15:11
Ik merk zoveel verschil met de pekelwater opgespoten plofkippen (die niet eens weten waar ze pootjes voor hebben) dat ik met plezier die 11 euro per kilo betaal.
Momenteel geen bio-vleesboerderij meer in de buurt, eerder gingen we naar Arkema in Noordbroek.
Momenteel geen bio-vleesboerderij meer in de buurt, eerder gingen we naar Arkema in Noordbroek.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 23 juni 2011 om 15:55
@Eefje: vakantieveilingen biedt arrangementen aan dan is het dus een kwestie van net zo lang bieden tot je iets hebt 
Overigens zijn er zat mooiere sauna's IMO te vinden. Heb nog wel een paar ideeen voor je:
-Thermae 2000 met ING Rentepunten korting (17 euro is de toegang dan pp)
-Sauna gift for 2 met rentepunten (toegang voor 2 personen, koffie bij aankomst) voor 30 euro samen
-Aanmelden voor de nieuwsbrief bij Houten Sauna, toegang 12,50 per persoon
En voor de rest kan je via google vast nog wel meer acties vinden!
Overigens zijn er zat mooiere sauna's IMO te vinden. Heb nog wel een paar ideeen voor je:
-Thermae 2000 met ING Rentepunten korting (17 euro is de toegang dan pp)
-Sauna gift for 2 met rentepunten (toegang voor 2 personen, koffie bij aankomst) voor 30 euro samen
-Aanmelden voor de nieuwsbrief bij Houten Sauna, toegang 12,50 per persoon
En voor de rest kan je via google vast nog wel meer acties vinden!
donderdag 23 juni 2011 om 16:53
Nou ik ben niet noodgedwongen aan het vrekken maar vind eigenlijk dat het soms best wat minder kan!
Dus ik heb nu braaf gekeken naar wat er allemaal in de vriezer lag en daar een en ander voor bijgehaald bij de supermarkt. Dit maal heel bewust onderin het schap spullen gepakt en tatataaaa ik ben heeeeeel trots op mezelf, voor 15 euri aan boodschappen bijgehaald en voor een hele week eten voor 4 man in huis!!!
Ik heb ook op internet allerlei goedkope recepten opgezocht en een super lekker week menu opgesteld:
Maandag: zalm, tagliatelle, spinazie en roomkaas.
Dinsdag: Chili con Carne
Woensdag: papatatjes (papa maakt dan zelf friet)
Donderdag: Kip met Champignons en rijst (met uitje, kruiden, knoflook e.d.)
Vrijdag: Pasta al forno con pomodori e mozzarella. (iets van Jamie!)
Ben echt oppervrek vandaag:)
Dus ik heb nu braaf gekeken naar wat er allemaal in de vriezer lag en daar een en ander voor bijgehaald bij de supermarkt. Dit maal heel bewust onderin het schap spullen gepakt en tatataaaa ik ben heeeeeel trots op mezelf, voor 15 euri aan boodschappen bijgehaald en voor een hele week eten voor 4 man in huis!!!
Ik heb ook op internet allerlei goedkope recepten opgezocht en een super lekker week menu opgesteld:
Maandag: zalm, tagliatelle, spinazie en roomkaas.
Dinsdag: Chili con Carne
Woensdag: papatatjes (papa maakt dan zelf friet)
Donderdag: Kip met Champignons en rijst (met uitje, kruiden, knoflook e.d.)
Vrijdag: Pasta al forno con pomodori e mozzarella. (iets van Jamie!)
Ben echt oppervrek vandaag:)
donderdag 23 juni 2011 om 17:41
quote:Eefje1979 schreef op 23 juni 2011 @ 15:36:
ik wou met een vriendin naar de Zwaluwhoeve gaan Maar ik vind het echt super duur. Weet iemand iets waar ik een bon kan vinden o.i.d. met korting?Je hebt om de haverklap kortingsbonnen/2 halen 1 betalen voor de Swaffelhoeve Zwaluwhoeve,
¤ 7,50 korting pp op entree
Dit is een van de eerste hits als je googled op actie Zwaluwhoeve 2011. Voor de rest mag je zelf zoeken
Ook zitten op/in de Veronica-gids regelmatig kortingsbonnen en ook bij de Telegraf (Vrouw-bijlage) zie ik ze vaak zitten.
ik wou met een vriendin naar de Zwaluwhoeve gaan Maar ik vind het echt super duur. Weet iemand iets waar ik een bon kan vinden o.i.d. met korting?Je hebt om de haverklap kortingsbonnen/2 halen 1 betalen voor de Swaffelhoeve Zwaluwhoeve,
¤ 7,50 korting pp op entree
Dit is een van de eerste hits als je googled op actie Zwaluwhoeve 2011. Voor de rest mag je zelf zoeken
Ook zitten op/in de Veronica-gids regelmatig kortingsbonnen en ook bij de Telegraf (Vrouw-bijlage) zie ik ze vaak zitten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 23 juni 2011 om 19:24
Heb niet veel tips; maar wel deze link (2de kaartje gratis voor de zwaluwhoeve):
http://www.deen.nl/files/ ... on%20de%20Zwaluwhoeve.pdf
http://www.deen.nl/files/ ... on%20de%20Zwaluwhoeve.pdf
donderdag 23 juni 2011 om 21:59
Codes zijn verstuurd, je emailadres kan verwijderd worden...
gr Joooolanda
quote:LadyPhoxy schreef op 23 juni 2011 @ 21:15:
Ik heb wel interesse; ladyphoxy@live.nl
gr Joooolanda
quote:LadyPhoxy schreef op 23 juni 2011 @ 21:15:
Ik heb wel interesse; ladyphoxy@live.nl
donderdag 23 juni 2011 om 22:47
vrijdag 24 juni 2011 om 08:50
quote:LadyPhoxy schreef op 24 juni 2011 @ 08:14:
Dat is fijn om te horen Punica. Wilde wat dingen bestellen en zat al te googelen naar een code, maar kon er geen vinden.Als je vóór dit weekend nog wil bestellen (omdat je morgen levering wil bijvoorbeeld) dan staat er eerder in dit topic nog een code vermeld, die blijkbaar ongelimiteerd gebruikt kan worden. Die code heb ik ook al eerder gebruikt, en na mij was ie nog steeds geldig. Het is even bladeren want het topic is vrij groot
Dat is fijn om te horen Punica. Wilde wat dingen bestellen en zat al te googelen naar een code, maar kon er geen vinden.Als je vóór dit weekend nog wil bestellen (omdat je morgen levering wil bijvoorbeeld) dan staat er eerder in dit topic nog een code vermeld, die blijkbaar ongelimiteerd gebruikt kan worden. Die code heb ik ook al eerder gebruikt, en na mij was ie nog steeds geldig. Het is even bladeren want het topic is vrij groot
vrijdag 24 juni 2011 om 09:25
Gisteren was ik op zoek naar zo'n kortingsbon voor de zwaluwhoeve. Deze aanbieding kreeg ik vanochtend in mn mailbox. Echt niet duur!
Wellicht is het ook iets voor iemand anders
http://travelbird.nl/2011 ... v0&utm_term=dagaanbieding
Wellicht is het ook iets voor iemand anders
http://travelbird.nl/2011 ... v0&utm_term=dagaanbieding
vrijdag 24 juni 2011 om 10:40
Dit is trouwens ook een mooie vrekaanbieding!
(ik weet niet of het lekker is trouwens)
http://www.action.nl/prod ... ltijd/-p/favoritelistid/2
(ik weet niet of het lekker is trouwens)
http://www.action.nl/prod ... ltijd/-p/favoritelistid/2
vrijdag 24 juni 2011 om 10:42
Ik heb ook gevrekt! Heuj!
Heb binnenkort ivm vakantie 2 vignetten nodig voor Oostenrijk en Zwitserland. Samen toch een dikke 40,00.
Heb gisteren via ING rentepunten 2 ANWB-cadeaubonnen gekocht voor 11,90, ter waarde van 20,00.
Volgens de dame in de winkel kan je met cadeaubonnen ook vignetten kopen!!!
Scheelt toch weer 8 euro! Katsjing!
Heb binnenkort ivm vakantie 2 vignetten nodig voor Oostenrijk en Zwitserland. Samen toch een dikke 40,00.
Heb gisteren via ING rentepunten 2 ANWB-cadeaubonnen gekocht voor 11,90, ter waarde van 20,00.
Volgens de dame in de winkel kan je met cadeaubonnen ook vignetten kopen!!!
Scheelt toch weer 8 euro! Katsjing!