Nutella

23-06-2011 20:13 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier in huis eten we veel Nutella. Laatst hadden we een actiepot waarmee je Nutella ontbijtbordjes kon bestellen. Je hebt twee van die actiepotten nodig om de ontbijtbordjes te bestellen, maar helaas waren er de keer daarna geen actiepotten meer in onze supermarkt, alleen nog gewone.

Mijn vraag is dus: Heeft iemand van jullie toevallig nog een pot Nutella staan waar die ontbijtbordjes-actie op staat? En zo ja, wil je me de actiecode mailen die verticaal naast de afbeelding van het ontbijtbordje staat? Ik heb dus maar 1 code nodig want de 2e heb ik zelf al.

Mailen kan naar xxx

Je zou me ontzettend blij maken (en mijn kinderen nog blijer)!
Ik ga je nu mailen!
Lekker he nutella!!

Geen code hier.

Had wel een soorgelijke actie met een hier niet nader te noemen kaas-merk. Bordjes nooit ontvangen...
Ja, hebbes! Je bent een schat, heel erg bedankt! (En dan heet je ook nog (hazelnoot) pasta )
Die van de kaas hebben wij wel ontvangen!

Zijn best leuk en vooral handig.
Brinta heeft ook ontbijtbordjes actie. Maar dit zullen we andere zijn. Kan je helaas niet verder helpen.
Goed zo Java! Het is eigenlijk meer de pasta zoals spaghetti. Veel plezier ermee!
quote:pasta schreef op 23 juni 2011 @ 20:41:

Goed zo Java! Het is eigenlijk meer de pasta zoals spaghetti. Veel plezier ermee!Ja dat dacht ik al, maar ik moest 'm tòch even inkoppen.
Ik koop mijn Nutella regelmatig in een Duitse supermarkt. Als het daar in de aanbieding is, dan scheelt dat een slok op een borrel.
Ik heb van een forumster al 1 code gekregen en zou er ook nog graag 1 ontvangen als iemand er een 'over' heeft.
I nutella. wat mij betreft zéker een eigen topic waard.

Samen met banaan in een cake of muffin off.... je kunt er zoveel mee
Nutella is lekker!
En vooral op een lepeltje zo uit de pot!
de lekkerste chocolade pasta die er is .

kids lusten ook geen andere ,en om eerlijk te zeggen kan ze geen ongelijk geven ook al is het best wel prijzig!
quote:Schoolkrijtje schreef op 03 juli 2011 @ 19:43:

En vooral op een lepeltje zo uit de pot!Zoals dit?
quote:Tallulah schreef op 04 juli 2011 @ 10:59:

[...]

Zoals dit?Toen ik de titel zag moest ik gelijk denken aan 1 man 1 jar...
Zou iemand mij ook nog blij kunnen maken met 1 actiecode? Heb nl 4 nutellapotten gekocht, waarvan één geen actiepot . Alvast bedankt!!!
Wie is er trouwens ook gek op Ferrero Rocher? In de vulling zit ook gewoon Nutella. Dus de opmerking eerder van het theelepeltje met Nutella kan ik goed begrijpen en beamen.

En is er trouwens iemand die al eens "Gran Soleil" van Ferrero geprobeerd heeft? Ik ben er best nieuwsgierig naar, maar heb het hier of over de grens in Duitsland nog niet kunnen vinden.

Nu ik dit schrijf neem ik weer even een lepeltje...

quote:Tallulah schreef op 04 juli 2011 @ 10:59:

[...]

Zoals dit?

hahahaha nou ja zó snel zou ik het niet opeten maar ik kan me wel vinden in een lepeltje. haal het dus ook niet in huis want het zou zó op zijn...

sorry geen potten dus hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven