Ben ik zwanger?

25-06-2011 20:44 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 18 en best wel sletterig bezig,

dus dat hoef ik niet meer te horen.

Maar ik heb 2 dagen achter elkaar onveilige seks gehad met een soort van vriendje, 2 dagen erna heb ik seks gehad met zijn beste vriend, ze vinden het niet erg van elkaar ofzo.

Maar toen de 2e jongen een opmerking maakte over met zijn 3en een kind opvoeden schrok ik.

ik heb dus 1 dag na de seks een morningafterpil gehaald maar het is nu al 2 dagen na de pil ben ik nog steeds misselijk en duizelig en heb een opgeblazen gevoel in mijn buik, ook werd ik onwel van rooklucht terwijl ik zelf al vrij lang rook.

Kan iemand mij vertellen of dit van die pil kan komen? dat stond namelijk niet in de bijsluiter.

oh ja, ben wel aan de pil maar er ging iets mis met slikken
quote:diaantje1971 schreef op 25 juni 2011 @ 21:55:

[...]

Dan had je een voorbehoedsmiddel moeten gebruiken,het is werkelijk zo simpel!Nou kijk, tot ik naar jongen 1 ging, heb ik de pil elke dag gewoon genomen, toen sliep ik bij jongen 1, en had mn pil thuis laten liggen, toen had ik seks met jongen 2 en heb ik de pil dus 1 dag niet geslikt, en na de seks met de 2e jongen heb ik na 2 dagen de morning afterpil geslikt en nu ben ik sinds 2 dagen gestopt met de pil dus zou deze week ongesteld moeten worden.
Je zou mijn vragen kunnen beantwoorden.....

Hoezo ging er iets mis met de pil? Wat dan? En waarom heb je dan geen andere anticonceptie gebruikt?

Ik heb geen ervaring met de MAP, maar daar kan je denk ik zeker wel beroerd van zijn. Dat is toch je vraag?
quote:khemam schreef op 25 juni 2011 @ 21:58:

Doe je toch ff een online testje.

[afbeelding]

Plas over je toetsenbord, als er 2 strepen over je beeldscherm komen ben je zwanger.
of ga naar deze website:

www.vooriedereendiewilwetenofzezwangeris.viva.nl
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:draaiorgel schreef op 25 juni 2011 @ 21:59:

Je zou mijn vragen kunnen beantwoorden.....

Hoezo ging er iets mis met de pil? Wat dan? En waarom heb je dan geen andere anticonceptie gebruikt?

Ik heb geen ervaring met de MAP, maar daar kan je denk ik zeker wel beroerd van zijn. Dat is toch je vraag?

Dat heb ik net in mijn post boven de jouwe uitgelegd.

nouja ik ging naar beiden jongens toe met de intentie dat er niks zou gebeuren, dus ik had geen condooms meegenomen en zij hadden ze niet meer ofzo
Hier een vragenlijstje, kan je ook gelijk kijken of je zwanger bent, mocht het niet lukken met het piesen over toetsenbord.

http://www.ikbenzwanger.com/zwangerschapstest.php
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:01:

[...]

nouja ik ging naar beiden jongens toe met de intentie dat er niks zou gebeuren, dus ik had geen condooms meegenomen en zij hadden ze niet meer ofzoWaarom heb je dan niet gewoon nee gezegd toen het zover kwam ?
Als je bij iemand anders sliep ben je dom om je pil niet mee te nemen. Nog dommer ben je dan als je de pil niet binnen de toegestane tijd niet alsnog inneemt, of meteen een MAP haalt. Het domst ben je als je vervolgens nogmaals onveilig seks hebt.....

En in je OP staat dat er 2 dagen tussen de beide heren zat, nu zeg je 1 dag.
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:01:

[...]

nouja ik ging naar beiden jongens toe met de intentie dat er niks zou gebeuren, dus ik had geen condooms meegenomen en zij hadden ze niet meer ofzoZwak excuus, ze hadden ook geen boterhamzakjes in huis ofzo?
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:draaiorgel schreef op 25 juni 2011 @ 22:03:

Als je bij iemand anders sliep ben je dom om je pil niet mee te nemen. Nog dommer ben je dan als je de pil niet binnen de toegestane tijd niet alsnog inneemt, of meteen een MAP haalt. Het domst ben je als je vervolgens nogmaals onveilig seks hebt.....

En in je OP staat dat er 2 dagen tussen de beide heren zat, nu zeg je 1 dag.Ik had de pil 1 dag niet geslikt, de dag erna was ik gewoon thuis en heb ik de pil wel geslikt, de dag daarna ging ik naar jongen 2 en dus 2 dagen daarna dus binnen 72 uur heb ik de MAP gehaald.
quote:meds schreef op 25 juni 2011 @ 21:52:

meestal wanneer jongens zulke opmerkingen maken is er sprake van een zwangerschapEn als twee jongens zulke dingen zeggen krijg je een tweeling.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja, goede vraag: waarom dan toch seks hebben?

De pil beschermt je niet tegen SOA's, dus niet slim om die als enige anti-conceptie te gebruiken.... (dat de heren maagd zeiden te zijn, zegt toch niks?)
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:05:

[...]

Ik had de pil 1 dag niet geslikt, de dag erna was ik gewoon thuis en heb ik de pil wel geslikt, de dag daarna ging ik naar jongen 2 en dus 2 dagen daarna dus binnen 72 uur heb ik de MAP gehaald.Waarom heb je niet gewoon geen sex gehad ? Je had ook nee kunnen zeggen, of had je zoveel zin in dat sjokomelletje met dat koekje samen met de aanstaande vaders ?
of stretch folie schijnt ook goed te werken, althans dat gebruik ik dan altijd, als ik vreemd ga enzo..
Waarom heb je die pil van die ene dag niet alsnog genomen (binnen de toegestane tijd want anders heeft het nog geen zin....(36 uur na je vorige pil dus.....)? Spontaan logeren kan, naar dan zorg je toch dat je op tijd weer thuis bent?

Ik slikte altijd rond 23 uur. Bleef ik de dag erna ergens slapen, zorgde ik dus dat ik voor 11.00 ochtends weer thuis was om pil alsnog te slikken.....
Maar geef eens antwoord dan, waarom heb je niet gewoon nee gezegd tegen de sex ?
Het is ook stom geweest, met alle risico´s van dien, ik heb me gewoon laten verleiden.
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 22:11:

Het is ook stom geweest, met alle risico´s van dien, ik heb me gewoon laten verleiden.heel stom, en nu wil je zielig gevonden worden ...
ik vermoed toch een tweeling, 1 van jongen en de tweede van jongen 2...
TO van de Morning afterpil wordt je misselijk, dat hoort er bij net als het rare gevoel in de onderbuik. Misschien eens Google-en op hoe een morningafterpil werkt?

Even opgezocht voor je:

Door de morning after pil kan je menstruatie een paar dagen vroeger of later komen, als het goed is heb je dit ook op de bijsluiter kunnen lezen.

De morning after pil voorkomt zwangerschap door de eisprong te onderdrukken. Daarnaast voorkomt het de innesteling van de bevruchte eicel in de baarmoederwand. Bij gebruik binnen 24 uur na de mogelijke bevruchting wordt in ca. 95%, tussen 24-48 uur ca. 85% en tussen 48-72 uur ca. 58% van de gevallen zwangerschap voorkomen.

De bijwerkingen kunnen zijn: gevoelige of pijnlijke borsten, onregelmatige bloedingen, doorbraakbloedingen, duizeligheid, hoofdpijn, misselijkheid en braken, pijn in de onderbuik en vermoeidheid.

Je kunt weer starten met de pil op het moment dat je gaat menstrueren.
Laten verleiden? Door 2 pubers die nog maagd waren ook?

Was jij zelf ook nog maagd?
quote:norma_jeane schreef op 25 juni 2011 @ 22:12:

ik vermoed toch een tweeling, 1 van jongen en de tweede van jongen 2...Of een drieling want ja 1 + 2 = 3
Je kan overigens niet zwanger zijn want was in de laatste week van slikken en zit nu in stopweek van de pil

quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 22:12:

[...]

heel stom, en nu wil je zielig gevonden worden ...Ik zeg nergens dat ik zielig gevonden wil worden, ik wilde gewoon weten wat ik kon doen
quote:draaiorgel schreef op 25 juni 2011 @ 22:12:

Laten verleiden? Door 2 pubers die nog maagd waren ook?

Was jij zelf ook nog maagd?ik zelf was geen maagd meer nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven