Een blog

25-06-2011 20:15 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik wilde een weblog (of blog) maken. Ik dacht: dat moet te doen zijn! Maar niets is minder waar. Ik heb me bij 3 sites aangemeld (blogger, wordpress en web-log), de hele dag eraan gespendeert, maar ik snap er geen hout van! OK, het aanmelden gaat nog, maar dan al die instellingen, lay-outs en jargon de moed zakt me in de schoenen en de hele zin in bloggen is me vergaan.

Weet iemand nog een (erg) simpele site waar je binnen een paar minuten je verhalen kwijt kunt?
Ik vond web-log altijd goed te doen. Je kan daar heel simpel iets doen, maar het zo ingewikkeld maken als je zelf wilt.
Wat dacht je van hier (in je eigen topic)
@xalvadora: dat zou inderdaad wel het makkelijkste zijn ja!!

@Georgette: web-log was de site wat ik tot nu toe het duidelijkst vind, maar ook daar krijg ik het niet voor elkaar om instellingen te veranderen of de lay-out te bewerken.
Sorry hoor, maar als je blogger, wordpress en web-log niet begrijpt dan kan je beter het bloggen laten. Deze drie blogmogelijkheden zijn juist simpel in gebruik...zelfs een kind begrijpt 't nog
Hyves?
Wat snap je dan precies niet eigenlijk?
Wat Xander zegt... Makkelijker dan dat wordt het echt niet.
Wat eten we vanavond?
Ik zit bij blogger en in het begin is het wennen en nu doe ik alles bij wijze van spreken met mijn ogen dicht. Googlen op hulpsites van blogger?
Bij punt.nl is het erg makkelijk!

Web-log is ook wel te doen. En er is ook nog 20six.nl die is ook wel oké.
quote:Xander68 schreef op 25 juni 2011 @ 20:33:

Sorry hoor, maar als je blogger, wordpress en web-log niet begrijpt dan kan je beter het bloggen laten. Deze drie blogmogelijkheden zijn juist simpel in gebruik...zelfs een kind begrijpt 't nog en bedankt he
quote:CruellaDeVil schreef op 25 juni 2011 @ 22:03:

[...]

en bedankt he

Sorry

( )
Misschien kan Xander je les geven, Cruella...
hmmmm dat is misschien best een goed idee!

punt.nl ziet er wel simpel uit. Daar ga ik me morgen eens even inlezen. Mijn ogen zijn nu ondertussen wel vierkant geworden....
Hallelujah! Ik begin Blogger.com te begrijpen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven