plaatje bij profiel
zaterdag 25 juni 2011 om 21:46
IAls ik bij "mijn viva" mijn profiel bekijk staat mijn plaatje er gewoon, maar als ik ergens op reageer staat het plaatje er niet bij. Hoe kan dat? Ik heb al ergens gelezen dat je 10 minuten moet wachten en opnieuw inloggen, maar dat helpt niet....
anoniem_127808 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 21:47
Reden: typfout
Reden: typfout
% gewijzigd
zaterdag 25 juni 2011 om 21:49
Mail je probleem naar forum@viva.nl , daar weten ze alles.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 25 juni 2011 om 22:18
zaterdag 25 juni 2011 om 22:21
quote:himalaya schreef op 25 juni 2011 @ 22:18:
Er staan heule kleine lettertjes bij dat adres:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen resultaten voor de toekomst...
Ook al geprobeerd in te loggen nadat je je cookies hebt verwijderd? (voor uitleg zie Xander in een paar topics hieronder: Usericon)
Er staan heule kleine lettertjes bij dat adres:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen resultaten voor de toekomst...
Ook al geprobeerd in te loggen nadat je je cookies hebt verwijderd? (voor uitleg zie Xander in een paar topics hieronder: Usericon)
zaterdag 25 juni 2011 om 22:24
Heb ook allerlei tips al geprobeerd en je ziet het resultaat.
Ik heb ook gemaild, maar kreeg een reactie terug waarin ze zo veel wilden weten, dat ik ben afgehaakt.
Stel dat ik een nieuw profiel maak, zou het dan wel lukken? Volgens mij mag dat eigenlijk niet.... maar ja.... ik wil ook een plaatje !!!!
Ik heb ook gemaild, maar kreeg een reactie terug waarin ze zo veel wilden weten, dat ik ben afgehaakt.
Stel dat ik een nieuw profiel maak, zou het dan wel lukken? Volgens mij mag dat eigenlijk niet.... maar ja.... ik wil ook een plaatje !!!!
zaterdag 25 juni 2011 om 22:32
maandag 10 oktober 2011 om 14:57
Het is gelukt !!!!
tromgeroffel................ ik heb een plaatje!!!
Wat heb ik gedaan?
Heeeel vaak op wijzigen gedrukt.... en het is gelukt. Het bijzondere is alleen dat jullie nu een andere foto zien, dan degene die ik als laatste heb opgeslagen. Het loopt dus nog niet helemaal zoals het moet............ maar ik heb een plaatje !!!!
tromgeroffel................ ik heb een plaatje!!!
Wat heb ik gedaan?
Heeeel vaak op wijzigen gedrukt.... en het is gelukt. Het bijzondere is alleen dat jullie nu een andere foto zien, dan degene die ik als laatste heb opgeslagen. Het loopt dus nog niet helemaal zoals het moet............ maar ik heb een plaatje !!!!