goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
dinsdag 28 juni 2011 om 09:44
IK HEB ZEKER 7 JAREN ALLEEN MAAR SLECHTE DAGEN.
TE KOUD, VIES ETEN, LICHAMELIJKE KWALEN, FINANCIELE PROBLEMEN.
UIT PURE WANHOOP EN OVERLEVINGSDRANG GING IK IN EEN DAGBOEK NOTEREN OP WELKE SPAARZAME MOMENTEN IK WEL GELUKKIG WAS.
DAT LAS IK DAN HERHAALDELIJK EN DAT HIELP ME OP DE BEEN.
DE KRACHT VAN POSITIEF DENKEN ZULLEN WE MAAR ZEGGEN.
TE KOUD, VIES ETEN, LICHAMELIJKE KWALEN, FINANCIELE PROBLEMEN.
UIT PURE WANHOOP EN OVERLEVINGSDRANG GING IK IN EEN DAGBOEK NOTEREN OP WELKE SPAARZAME MOMENTEN IK WEL GELUKKIG WAS.
DAT LAS IK DAN HERHAALDELIJK EN DAT HIELP ME OP DE BEEN.
DE KRACHT VAN POSITIEF DENKEN ZULLEN WE MAAR ZEGGEN.
dinsdag 28 juni 2011 om 10:02
Goodluck!
Ik had me zo verheugd op een dagje varen, gooit het weer roet in het eten. Heb even ik ben zielig- dagje, nuja dat heb ik al 2 maanden ofzo. Ik snap het gewoon allemaal niet meer en wil slapen en niet meer wakker worden
. En dat huilen, dat put je echt uit.. Zo maar even een vriendin bellen, afleiding. Ik kan het op dit moment gewoon even niet meer aan, sterk zijn lukt niet meer..
Ik had me zo verheugd op een dagje varen, gooit het weer roet in het eten. Heb even ik ben zielig- dagje, nuja dat heb ik al 2 maanden ofzo. Ik snap het gewoon allemaal niet meer en wil slapen en niet meer wakker worden
dinsdag 28 juni 2011 om 10:25
He get venti, wat ellendig toch. Neem het je zelf niet kwalijk dat je niet sterk kunt zijn. Jopelijk weet je je zinnen toch wat te verzetten.
Cynthiao, fijn dat het je geholpen heeft. Zijn dan nu de zeven magere jaren voorbij?
Ieb succes. De hitte is veel minder na die bui. Zal zeker helpen!
Goeiemorgen allemaal trouwens!
Cynthiao, fijn dat het je geholpen heeft. Zijn dan nu de zeven magere jaren voorbij?
Ieb succes. De hitte is veel minder na die bui. Zal zeker helpen!
Goeiemorgen allemaal trouwens!
dinsdag 28 juni 2011 om 10:56
Ja maar mijn huis is echt ontploft, en ik had mijn moeder overgehaald om te komen helpen opruimen zondag maar nu blijkt dat mijn weekendafspraak echt zondag wordt ipv zaterdag (ga fietsen met een vriendin) dus dan moet ik het maar alleen doen he
Als jij nou ook voor mij naar de winkel gaat , hoeft er maar 1 van ons 2 naar buiten!
Als jij nou ook voor mij naar de winkel gaat , hoeft er maar 1 van ons 2 naar buiten!
dinsdag 28 juni 2011 om 11:05
Oke ik ga ook voor jou naar de winkel haal je het dan wel even zelf hier op? Kan je moeder je niet op een andere dag helpen yellow
Leuk dat je samen met een vriendin gaat fietsen
Ik plof ff op de bank was vanmorgen veels te vroeg wakker. De zon schijnt op mijn raam smorgens en dan is het bloedje heet. Dus tot latersss
Leuk dat je samen met een vriendin gaat fietsen
Ik plof ff op de bank was vanmorgen veels te vroeg wakker. De zon schijnt op mijn raam smorgens en dan is het bloedje heet. Dus tot latersss
dinsdag 28 juni 2011 om 11:27
dinsdag 28 juni 2011 om 13:55