Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
dinsdag 28 juni 2011 om 11:24
quote:Zespri79 schreef op 28 juni 2011 @ 10:53:
[...]
Waarom kan je niet werken achter je computer ? Wanneer t echt gaat knallen en t slaat ergens bj de buren of bij jou in dan knalt eerst de aardlekschakelaar wel om. DAn gebeurd er met jou zeer weinig.
gaat me ook niet om mij maar om mijn gloednieuwe Imac
Het wachten op het eventuele noodweer duurt me te lang dus ik ga toch maar wat doen.
Bij de eerste flits en/of knal trek ik de stekker er wel uit...
[...]
Waarom kan je niet werken achter je computer ? Wanneer t echt gaat knallen en t slaat ergens bj de buren of bij jou in dan knalt eerst de aardlekschakelaar wel om. DAn gebeurd er met jou zeer weinig.
gaat me ook niet om mij maar om mijn gloednieuwe Imac
Het wachten op het eventuele noodweer duurt me te lang dus ik ga toch maar wat doen.
Bij de eerste flits en/of knal trek ik de stekker er wel uit...
dinsdag 28 juni 2011 om 11:32
quote:mimi87 schreef op 28 juni 2011 @ 11:24:
072 is warm en benauwd. Het wordt hier wel wat donkerder.
2 uur geleden nog veel geluid buiten, maar nu is het stil, heul erg stil..
Hier ook 072, maar weet je wat ik denk? Dat het hier, zoals gewoonlijk, weer reuze mee gaat vallen.
Het Zuid-Westen krijgt de grootste klap en in het Noord-Westen vallen wat spetters en rommelt het wat, zo gaat het meestal.
Ik kan me de laatste keer dat het hier goed onweerde niet herinneren. Eigenlijk kan ik me dat helemaal niet herinneren sinds ik hier woon (bijna 4 jaar).
Hiervoor woonde ik in 040, daar hadden we 'regelmatig' te maken met zwaar (on)weer.
072 is warm en benauwd. Het wordt hier wel wat donkerder.
2 uur geleden nog veel geluid buiten, maar nu is het stil, heul erg stil..
Hier ook 072, maar weet je wat ik denk? Dat het hier, zoals gewoonlijk, weer reuze mee gaat vallen.
Het Zuid-Westen krijgt de grootste klap en in het Noord-Westen vallen wat spetters en rommelt het wat, zo gaat het meestal.
Ik kan me de laatste keer dat het hier goed onweerde niet herinneren. Eigenlijk kan ik me dat helemaal niet herinneren sinds ik hier woon (bijna 4 jaar).
Hiervoor woonde ik in 040, daar hadden we 'regelmatig' te maken met zwaar (on)weer.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
dinsdag 28 juni 2011 om 11:41
quote:Mac123 schreef op 28 juni 2011 @ 11:31:
020: NOG STEEDS BEWOLKT EN DRUKKEND, MAAR NOG GEEN REGEN OF WIND. HET ZIET ER WEL AL EEN UUR UIT ALSOF HET IEDER MOMENT GAAT REGENEN.
Ja das hier (072) ook zo.
Maar er gebeurt niks.
Op knmi staat voor deze regio "af en toe een bui met onweer" en vanaf 16.00uur een nieuw front met stevige onweersbuien met zware windstoten die de rest van de avond/nacht, tot de volgende ochtend over trekt.
020: NOG STEEDS BEWOLKT EN DRUKKEND, MAAR NOG GEEN REGEN OF WIND. HET ZIET ER WEL AL EEN UUR UIT ALSOF HET IEDER MOMENT GAAT REGENEN.
Ja das hier (072) ook zo.
Maar er gebeurt niks.
Op knmi staat voor deze regio "af en toe een bui met onweer" en vanaf 16.00uur een nieuw front met stevige onweersbuien met zware windstoten die de rest van de avond/nacht, tot de volgende ochtend over trekt.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven