Mede forummers

28-06-2011 15:08 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat er veel door een aantal mensen hier hele vervelende en bijdehandte opmerkingen worden gemaakt.

Dit verpest de sfeer een beetje en is nergens goed voor.

Dus willen willen deze personen hiermee ophouden?

Alvast bedankt!
is het topic nu al af?
Verdorie... Ben ik al te laat?
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2011 @ 15:47:

[...]

Als je een man bent en eerst ernie was dan wonen we ook in dezelfde regio, heb van die forummer wel eens een topic gezien.Dat is dan toch iemand anders geweest, denk ik. Ik ben al vanaf het begin gewoon BabyErnie en gewoon vrouw, maar dankzij de forumbug tot man gebombardeerd.
quote:Starshine schreef op 28 juni 2011 @ 15:47:

is het topic nu al af?[afbeelding]Ja, er zijn tegenwoordig veel te weinig bijdehante forummers.
quote:Starshine schreef op 28 juni 2011 @ 15:44:

[...]

verklap het nou niet Iry

Ja sorry, ik ga zwaar gebukt onder dit dubbel leven.

Ik kan het geheim niet meer dragen
quote:bronte schreef op 28 juni 2011 @ 15:34:

Ik moet bij de titel Mede-forummers de hele tijd denken aan : Hallo Bóppers! (Voor degenen onder ons die dat nog kennen.)Ja en ik schiet spontaan in de lach
Goh was dat alles? Had er wel wat meer van verwacht van dit topic.
Zo te lezen is de situatie best ernstig. Is er al een HRS richting TO gestuurd ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:taline schreef op 28 juni 2011 @ 15:08:

Ik merk dat er veel door een aantal mensen hier hele vervelende en bijdehandte opmerkingen worden gemaakt.

Dit verpest de sfeer een beetje en is nergens goed voor.

Dus willen willen deze personen hiermee ophouden?

Alvast bedankt!

maar goed, om op de OP terug te komen.

Klopt hoor, sommige mensen maken laag bij de grondse opmerkingen.

Of het echt de sfeer verpest laat ik in het midden, mij boeit het niet zo, ben ook wel eens afgefikt, maar de volgende dag is een ander topic weer helemaal hot.

Willen die mensen daarmee ophouden, vraag je. Dan moeten we toch eerst weten wie dat zijn? Ben ik zo iemand? Want ik wil ook wel eens iets lulligs zeggen op het zoveelste 'ben ik zwanger'topic.

Maar als ik niet weet dat jij je aan mij ergert, dan kan ik ook niet ermee stoppen, omdat ik me simpelweg niet van die ergernis bewust ben. En dat geldt waarschijnlijk voor wel meer bijdehandte forummers.

Feedback geven dus, daar draait het om! Geef je mede-forummer de kans om zichzelf te verbeteren.

quote:iry schreef op 28 juni 2011 @ 15:41:

God meid, het is veel te heet om deze poging te doen.

Geloof mij, niemand gaat naar je luisteren.

Het zijn allemaal trutten, ongeleide projectielen, een stel bij elkaar geraapte psychopaten, een stel losgebroken idioten, ze zijn hier echt helemaal van god los, van de pot gerukt en vooral...

Knettergek!

Ik denk ook dat dit niet echt het vivaforum is, maar door de overheid in de lucht geslingerd om de openbare orde op straat wat beter te kunnen handhaven.

Stel je eens voor dat de forummers hier niet forummen maar...

De straat op gaan
quote:Donkeyshot schreef op 28 juni 2011 @ 15:52:

Zo te lezen is de situatie best ernstig. Is er al een HRS richting TO gestuurd ?Volgens mij heeft TO heel goed jouw motto gelezen
quote:Donkeyshot schreef op 28 juni 2011 @ 15:52:

Zo te lezen is de situatie best ernstig. Is er al een HRS richting TO gestuurd ?

Ik was eerst van de HRS ,maar heb een carriereswitch gemaakt.

Ik ben nu de klokkenluider.
quote:Starshine schreef op 28 juni 2011 @ 15:53:

[...]

maar goed, om op de OP terug te komen.

Klopt hoor, sommige mensen maken laag bij de grondse opmerkingen.

Of het echt de sfeer verpest laat ik in het midden, mij boeit het niet zo, ben ook wel eens afgefikt, maar de volgende dag is een ander topic weer helemaal hot.

Willen die mensen daarmee ophouden, vraag je. Dan moeten we toch eerst weten wie dat zijn? Ben ik zo iemand? Want ik wil ook wel eens iets lulligs zeggen op het zoveelste 'ben ik zwanger'topic.

Maar als ik niet weet dat jij je aan mij ergert, dan kan ik ook niet ermee stoppen, omdat ik me simpelweg niet van die ergernis bewust ben. En dat geldt waarschijnlijk voor wel meer bijdehandte forummers.

Feedback geven dus, daar draait het om! Geef je mede-forummer de kans om zichzelf te verbeteren.

[afbeelding]Ja wat zij zegt, geef je mede forummers de kans om het beter te doen. Change the world!
Kom er maar in Michael....
quote:baby_ernie80 schreef op 28 juni 2011 @ 15:49:

[...]

Dat is dan toch iemand anders geweest, denk ik. Ik ben al vanaf het begin gewoon BabyErnie en gewoon vrouw, maar dankzij de forumbug tot man gebombardeerd.Oh, nou doet niets af aan jou hoor. Weet dan alleen dat we hetzelfde weer hebben
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2011 @ 15:57:

[...]

Oh, nou doet niets af aan jou hoor. Weet dan alleen dat we hetzelfde weer hebben Gedeelde smart is nog steeds veel smart (en warmte)
Hier is de HRS al.

To wassup? Over wie heb je het, waarmee kan ik je van dienst zijn?
Ah wat ben je toch lief yellow.

Ik had ook al gevraagd over wie het ging maar geen antwoord.

Heb trouwens morgen date met het zesje Yellow. Ben benieuwd haha.
als je een 6 omdraait, wordt het een 9 Rookie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Haha daarom, ik heb hem ook nog niet afgeschreven. Ben gewoon benieuwd naar hoe hij is enzo.

Maar qua uiterlijk vind ik het een 6je maar wie weet word hij wel een 9.
ja
Daar hebben de viva-goden de blokkeer-forummer-button voor uitgevonden. Dat zou dit soort topics moeten voorkomen.

Pffffffffffffffffffff Het zal de warmte wel zijn.
voeld zo lekker om anderen naar beneden te halen

dan doen mensen zonder normen en waarden, fatsoen,

geen opleding gevolde gefrustreerde huismoeders

viva lezeressen hebben geen IQ het mag in de krant !
Hotfasion wil je svp hoofdletters, punten en komma's gebruiken dan snap ik het misschien wel.
Wat blijft het toch altijd precies voorspelbaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven