Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
quote:Summerdance schreef op 28 juni 2011 @ 13:12:

[...]

In minder dan 12 uur??

Wat wonderlijk.

Gisteren wilde je hem nog smste dat je hem zo miste.

Dat geeft niet, maar blijf op zijn minst eerlijk aan jezelf!

Geloof er ook niet zoveel van eerlijk gezegd.

Bloem je hopt wel van de ene gedachte op de andere constant he. Is dat altijd zo bij jou? Klinkt alsof je een enorme twijfelkont bent en constant van links naar rechts wil.

@ Fashiongirl: waarom durf je hem niet te openen? waar ben je bang voor?

Ik zou hem al geopend hebben maar goed, ik ben te nieuwsgierig voor deze wereld.
Ik ben opzich wel nieuwsgierig maar aan de andere kant ben ik nu even lekker met mezelf bezig en denk ik er minder aan.. door dit soort dingen word ik weer terug getrokken! En ik heb daar niet zo'n behoefte aan! Ik denk inderdaad dat ik het verwijder, ik heb echt super leuke tijd gehad met zijn moeder.. Gingen vaak samen dingen doen etc. maar dit is op dit moment gewoon nog even te pijnlijk..Ze zal vast benieuwd zijn hoe het gaat etc. maarja het is nog te vroeg..
Nou dan verwijder je hem toch, of bewaar hem gewoon voor later. Voor als je er aan toe bent. Snap dat je er nu nog geen zin in hebt, het verdriet is nog vers en als je dit soort dingen leest word je idd terug getrokken in de emoties.
Sorry fashiongirl ik heb je andere vraag nog niet beantwoord, ik ga over 3 weken weg! Zin aan. Ik had de sms ook allang geopend, te nieuwsgierig na wat ze nog te melden heeft. Of ik mezelf voor de gek hou, ik weet niet. De ene keer voel ik dat dan weer dit, steeds anders. Omdat ik nu geen contact met hem heb, hem niet tegenkom, is het makkelijk om door te gaan met alles. Ik weet, als ik hem nu tegenkom dan stort ik weer in. Maar ik ga door met mijn mooie leven. Ik kijk niet meer steeds naar onze foto's, ruik niet meer aan zijn parfum, en denk minder aan hem. Als ik soms terug denk aan de leuke momenten van ons dan moet ik lachen hoe gek we met elkaar deden, soms voel ik dan ergens wel kriebels.. Maar het is beter zo, misschien niet voor mij, maar voor hem wel. Ik pas niet in zijn plaatje en hij wel in de mijne, pech.
Ja het is zoals het is Bloem, blijkbaar moest het zo zijn.

En wat Summer en Char zeggen: vertrouw op je verstand, i.p.v je gevoel. Emotie is zwaar overrated. Je hersenen niet.

Ik luister altijd eerder naar mijn verstand, dan mijn gevoel. Vooral omdat mijn gevoel irriationeel is. Als je Ex straks weer zou smsen ben je weer helemaal in de war waarschijnlijk.
Verstand blijft meestal het zelfde zeggen, gevoel is steeds weer anders.

Ik wou dat ik de tijd kon terug draaien en dingen anders had gedaan! Maar dat kan niet, dus blijft ik niet meer dromen en ga ik gewoon vrolijk door met jongens kijken!
Wat had je dan anders gedaan? En wat zou dat veranderd hebben?
Werd de tijd maar terug gedraaid ... haha van Jeroen van de Boom

Ik heb ook nog vaak het gevoel. Ik had niets veranderd want alles was fijn maar had alleen een beetje meer verstand van de dingen wat ik nu weer geleerd heb toen al meegenomen.. Maar die stroming vloeide toen zonder de extra's
Meer diepgang proberen te brengen in gesprekken vooral. En mijn rare meningen voor mij houden, want ik ben te overvlakkig volgens hem. Tuurlijk wil ik mezelf zijn in de relatie, was ik ook totaal. Maar ik had toch iets anders moeten zijn.
zo te horen ben jij juist jezelf geweest bloem alleen was dat niet een persoon waar hij mee kon leven.

Mijn ex had ook geen diepgang, en was ook erg oppervlakkig ( zeg niet dat jij dat bent ) en dat werd uiteindelijk ook een breekpunt, net als zijn verwendheid en zijn arrogantie.

Het is goed dat je jezelf bent geweest in je relatie, je had niet anders moeten zijn want dan was je niet Bloem geweest maar iemand die zichzelf veranderd voor een relatie. Dan had je ene masker op gehad.
Maar nu ben ik bang dat elke man mij oppervlakkig gaat vinden, en dat iedere man diepgang nodig heeft. Want ik dacht dat mijn ex juist die dingen zou accepeteren omdat hij echt een geweldig hart heeft. Nu is het beeld van goede mannen een beetje weg gevallen bij mij...
Nee joh meid, er zijn zat mannen die van oppervlakkige vrouwen houden hoor, de meerderheid zelfs denk ik.

Jij paste gewoon niet in zijn plaatje, klaar. Omdat jij heel anders bent dan hij. Bij de volgende zal het vast beter gaan. Niet meteen zo onzeker worden hoor.
Waarom kon jij niet met de oppervlakkigheid leven dan rogue? en waar was hij oppervlakkig over als ik dat weten mag?

Ik wil wel eens weten waarom sommige mensen dat niet zo prettig vinden, want mijn ex gaf daar geen uitleg bij waarom die niet van oppervlakkigheid houd.

In dingen doen, denken zijn wij ook echt bijna het tegenovergestelde van elkaar.
quote:bloem55 schreef op 28 juni 2011 @ 16:20:

Meer diepgang proberen te brengen in gesprekken vooral. En mijn rare meningen voor mij houden, want ik ben te overvlakkig volgens hem. Tuurlijk wil ik mezelf zijn in de relatie, was ik ook totaal. Maar ik had toch iets anders moeten zijn.Maar Bloem, zou je echt een relatie willen waar je jezelf niet kan zijn? Je wil toch dat je vriend gek op je is om wie jij bent en niet om hoe je je voordoet? Het is bovendien dodelijk vermoeiend om je steeds maar anders voor te moeten doen dan je bent, daar ga je op den duur ook echt aan onderdoor!

Het is vervelend dat je ex bij nader inzien geen relatie met je wil en jij wel met hem. Dat doet ook pijn, maar nu kan je tenminste op zoek naar iemand die jou wél helemaal geweldig vindt.
Mijn ex was oppervlakkig in alles, hij miste elke nuance zeg maar. Hij zag alles zwart wit, moest altijd zijn zin krijgen, ( want ja een super verwend nest ) en zo niet dan bleef hij net zo lang pushen tot ik ja zei.

Ik hou van diepgang bij mijn partner, van iemand die verder kijkt dan het oppervlak, die mijn gevoel kan begrijpen.

Ik kan bij geen enkele partner leven met oppervlakkigheid, maar nog erger vond ik zijn verwendheid. Dat vond ik nog het ergste. Dat zijn moeder hem een envelop met 200 euro toeschoof en hij niet eens bedankte. Voor hem was dat normaal, ik vond dat zwaar onaantrekkelijk.

Hij verwachte ook maar altijd zijn zin te krijgen met alles, hij was een prinsje.

Zo werkt het dus niet he.
Oh bah wat verwend van dat briefje van 200! Daar kan ik dan ook niet tegen. Ik vind wel dat mijn man moet werken voor zijn geld, hard. Dat geeft ook een beter gevoel als je iets koopt van je eigen geld, je hebt er zelf voor gewerkt en niet gekregen.

Tuurlijk wil ik mezelf zijn nena! Dat was ik ook zeker.

Hij zegt dat die zich ook genoeg had aangepast aan mij laten en doen. Daar vind ik helemaal niets van kloppen.

En hij vond mij echt geweldig, tot het moment dat zijn verliefd over was (ook veelste snel trouwens) en toen zag die de mindere dingen.
Maar wat voor rol wil jij hebben in een toekomstige relatie bloem. Stel je ontmoet een man, je trouwt en krijg kinderen en dan? Hoe ziet het plaatje er dan uit?

Het was geen briefje van 200 maar wel 200 euro ja die ik trouwens ook kreeg. Dat deden zijn ouders 3x per jaar, gaven ze ons wat vakantiegeld en dat soort dingen.

Kon daar nooit zo goed mee om gaan, ik heb altijd gewerkt voor mijn geld, kreeg nooit wat in mijn schoot geworpen.
Dan heb ik een baan, mijn man ook. Heb ik kinderen waar ik voor moet zorgen, vriendinnen waarmee ik leuke dingen doen. En vaak op vakantie gaan met het hele gezin. Een leven zoals ik hier ook meemaak met mijn ouders. En ik wil een gelijkwaardige relatie, elkaar kunnen steunen en het beste ervan maken samen.
Dreamglasses, ik weet dat ik natuurlijk gevoel enzo heb voor 'm. Inmiddels zit er echter ook iets van verstand doorheen;-) ik denk dat ik het pas echt weet als ik 'm zie.

En Fashion, ik mocht zeggen wanneer dus ik heb gezegd het liefst een beetje snel. Dan is het tenminste echt definitief. Dus ik hoop vanavond of vandeweek ofzo. Even kijken. Aan de andere kant is wat langer wachten ook niet erg. Kan ik aan de studie.
quote:bloem55 schreef op 28 juni 2011 @ 17:23:

Dan heb ik een baan, mijn man ook. Heb ik kinderen waar ik voor moet zorgen, vriendinnen waarmee ik leuke dingen doen. En vaak op vakantie gaan met het hele gezin. Een leven zoals ik hier ook meemaak met mijn ouders. En ik wil een gelijkwaardige relatie, elkaar kunnen steunen en het beste ervan maken samen.

Oke maar hoe zit het met jou verwendheid, je zegt dat je gewend bent om vaak je zin te krijgen. Zie je zelf ook niet in dat het een vervelende eigenschap is. Het is zo vermoeiend om met iemand samen te leven die met alles zijn zin moet hebben en die zo erg pusht.

Echt het zuigt alle energie uit je. die constante strijd.
Ik ben niet zo verwend hoor, moet alles zelf betalen. Heel soms krijg ik iets mee van mijn ouders. En in mijn relatie met mijn ex was ik ook totaal niet verwend, ik vroeg hem altijd of hij het er mee eens was en we deden meestal dat wat hij wou. Ik was helemaal niet bezitterig, en pushte niks hoor.
Verwend zijn zit hem niet in geld alleen het zit ook in aandacht. Mijn ex was ook verwend in de aandacht die hij van zijn ouders kreeg.

Ik snap je reactie niet helemaal want je hebt een paar keer toegegeven dat je nogal een pusher bent met veel dingen.
Ohja welke dingen dan? Want ik weet het zo niet meer goed wat ik daarover hier hebt gezegt. Ik vroeg helemaal geen aandacht van hem, bij andere mensen gedraag ik mij wel rustiger en meer terug getrokken hoor. Maar vroeger ben ik verwend geweest ja, misschien ook omdat ik geen broers of zussen heb.
In relaties heb je gezegd. Je gaat net zo lang door tot je erbij neer valt, je geeft nooit op.

Maar dat je dus blijkbaar als enige kind vroeger verwend bent kan nu in je relaties opspelen. Kan er voor zorgen dat je teveel je zin door wil drijven.

Maar blijkbaar heb ik dat verkeerd gelezen of verkeer begrepen kan ook.
Bloem je zou eens moeten stoppen met analyseren, en trots zijn op wie je bent.

Ik vertik het om me in mijn huidige relatie anders voor te doen dan wie ik ben.

Vriend vindt het belachelijk dat ik meet vriendinnen op de bank ga zitten en 12 afleveringen gooise vrouwen achter elkaar kijk, vindt hij ook oppervlakkig

Nou en,hij hoeft er toch niet naast te zitten?

Het verschil bij ons zit hem in het feit dat hij ondanks mijn (in zijn ogen) minpuntjes hij nog steeds heel veel van me houdt

We vullen elkaar aan, en dat deden jullie niet.

Bij jouw ex kregen de minpuntjes de ovehand

Dat is niet jouw schuld,dat is niet zijn schuld

Dat gebeurd gewoon wel eens na de fase van verliefd zijn,dan gaat het niet over in houden van
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven