Mede forummers
dinsdag 28 juni 2011 om 17:48
dinsdag 28 juni 2011 om 17:49
quote:rosanna08 schreef op 28 juni 2011 @ 17:48:
fulltime? Wow, goed he! Zal wel wennen geweest zijn. Rot die depressie , werkt ie nog wel of hebben jullie de rollen omgedraaid?
De rollen zijn idd omgedraaid, ik werk, hij is voorlopig thuis. Als het beter met hem gaat, gaat hij ws part-time werken.
En hoe is het met jou ?
fulltime? Wow, goed he! Zal wel wennen geweest zijn. Rot die depressie , werkt ie nog wel of hebben jullie de rollen omgedraaid?
De rollen zijn idd omgedraaid, ik werk, hij is voorlopig thuis. Als het beter met hem gaat, gaat hij ws part-time werken.
En hoe is het met jou ?
dinsdag 28 juni 2011 om 17:53
Rogue ik check morgen het uitgaan in amsterdam topic voor je verhaal, moet er weer vandoor.
hoop dat het vanaf nu 1 en al kumbaya wordt, en hotfashion(die ook TO stiekem is of niet. is mij onduidelijk) je gaat wle echt te ver. Ik ben graag Huilie Rescue Squad, maar je kunt niet iedereen zo gemeen persoonlijk aanvallen. NIET LIEF.
hoop dat het vanaf nu 1 en al kumbaya wordt, en hotfashion(die ook TO stiekem is of niet. is mij onduidelijk) je gaat wle echt te ver. Ik ben graag Huilie Rescue Squad, maar je kunt niet iedereen zo gemeen persoonlijk aanvallen. NIET LIEF.
dinsdag 28 juni 2011 om 18:26
quote:rosanna08 schreef op 28 juni 2011 @ 17:32:
tot op heden nog maar 1 man hoor, en geloof me Ezeltje wil je niet in lawaaishort zien
GAAT OOK NIET GEBEUREN:
- ik heb geen lawaaishort
- ik weet niet wat een lawaaishort is
- ik wil geen lawaaishort
- ik wil niet op de bar
EN BOVENDIEN MOET IK OPHOEREN VAN JUST-JUUL
DUSSS ......IK GA WEER, TABOE ALLEMAAL !!!
tot op heden nog maar 1 man hoor, en geloof me Ezeltje wil je niet in lawaaishort zien
GAAT OOK NIET GEBEUREN:
- ik heb geen lawaaishort
- ik weet niet wat een lawaaishort is
- ik wil geen lawaaishort
- ik wil niet op de bar
EN BOVENDIEN MOET IK OPHOEREN VAN JUST-JUUL
DUSSS ......IK GA WEER, TABOE ALLEMAAL !!!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 28 juni 2011 om 18:29
dinsdag 28 juni 2011 om 18:33
quote:rosanna08 schreef op 28 juni 2011 @ 18:28:
nah Ezeltje, op die bar heb je wel alle aandacht van het vrouwelijk schoon hoor
Sumi, het is niet mijn schuld dat jullie zo nodig allemaal moeten werken Ik denk dat ik zonder lawaaishort nog veul meer aandacht krijg (tot de kuisheidspolitie ingrijpt)
nah Ezeltje, op die bar heb je wel alle aandacht van het vrouwelijk schoon hoor
Sumi, het is niet mijn schuld dat jullie zo nodig allemaal moeten werken Ik denk dat ik zonder lawaaishort nog veul meer aandacht krijg (tot de kuisheidspolitie ingrijpt)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 28 juni 2011 om 18:36
dinsdag 28 juni 2011 om 18:41
quote:just-juul schreef op 28 juni 2011 @ 17:42:
[...]
Ik denk inderdaad jij jij denkt wie ik ben. En dat dat klopt. Ook Ah dan wil ik je even knuffelen, zag een andere posting waardoor ik het wist. Even een knuf en een
[...]
Ik denk inderdaad jij jij denkt wie ik ben. En dat dat klopt. Ook Ah dan wil ik je even knuffelen, zag een andere posting waardoor ik het wist. Even een knuf en een
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 28 juni 2011 om 18:43