Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
dinsdag 28 juni 2011 om 20:48
Kunnen jullie je eigenlijk herinneren dat we dergelijke berichten van het KNMI, vroeger ook al hadden?
Zo'n weeralarm dus... Ik kan me niet herinneren dat het vroeger ook zo werd aangekondigd. En dan de reacties daarop.... extra boodschappen, eerder naar huis van werk (niet iedereen, maar ze zijn er wel...).
Zo'n weeralarm dus... Ik kan me niet herinneren dat het vroeger ook zo werd aangekondigd. En dan de reacties daarop.... extra boodschappen, eerder naar huis van werk (niet iedereen, maar ze zijn er wel...).
dinsdag 28 juni 2011 om 20:48
dinsdag 28 juni 2011 om 20:49
Hier in 036 regent het eindelijk en ook het onweer is er! De eerste sirenes heb ik al gehoord. Bedenk mij nu ineens dat mijn paard op stal staat en dat het arme beest doodsbang is voor onweer. Eigenlijk moet ik erheen en de stal opengooien maar met die onweer durf ik niet zo goed in de auto. Help!
Erger u niet, verwonder u slechts!
dinsdag 28 juni 2011 om 20:49
quote:Aubrey schreef op 28 juni 2011 @ 20:43:
Hier is het einde van de wereld nabij. Er is nu een miss wet t-shirt contest op het terras aan de gang.
Ik heb heel dapper mijn balkondeur en raam tegen elkaar opengezet, terwijl het nog wel een beetje dondert. Eindelijk een fris briesje
Hier is het einde van de wereld nabij. Er is nu een miss wet t-shirt contest op het terras aan de gang.
Ik heb heel dapper mijn balkondeur en raam tegen elkaar opengezet, terwijl het nog wel een beetje dondert. Eindelijk een fris briesje
I am surrounded by morons