Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
dinsdag 28 juni 2011 om 21:39
quote:schuddebuikje schreef op 28 juni 2011 @ 21:37:
Hier gaat het nu wel erg heftig hoor! en ik ben niet snel bang....
Dat was hier net ook, en ik ben wel echt bang voor onweer.
Was al gelijk mijn vriend aan het bellen of hij wilde komen, maar hij nam niet op
Was ook eigenlijk wel sneu geweest hem door het noodweer te laten gaan
Hier gaat het nu wel erg heftig hoor! en ik ben niet snel bang....
Was al gelijk mijn vriend aan het bellen of hij wilde komen, maar hij nam niet op
Was ook eigenlijk wel sneu geweest hem door het noodweer te laten gaan
dinsdag 28 juni 2011 om 21:41
dinsdag 28 juni 2011 om 21:42
quote:iry schreef op 28 juni 2011 @ 21:39:
[...]
Was ook eigenlijk wel sneu geweest hem door het noodweer te laten gaan Hij heeft wel wat beters te doen kennelijk, dan zich druk te maken om jouw angst. (en gaat terecht daarvoor de straat niet op) Bij een inslag helpt de aanwezigheid van je vriend helemaal niets.
[...]
Was ook eigenlijk wel sneu geweest hem door het noodweer te laten gaan Hij heeft wel wat beters te doen kennelijk, dan zich druk te maken om jouw angst. (en gaat terecht daarvoor de straat niet op) Bij een inslag helpt de aanwezigheid van je vriend helemaal niets.
*do not underestimate the power of stupidity*
dinsdag 28 juni 2011 om 21:44
quote:mind_game schreef op 28 juni 2011 @ 21:42:
[...]
Hij heeft wel wat beters te doen kennelijk, dan zich druk te maken om jouw angst. (en gaat terecht daarvoor de straat niet op) Bij een inslag helpt de aanwezigheid van je vriend helemaal niets.
Als ik bang ben helpt de aanwezigheid van iemand wel.
Waarom eigenlijk zo'n aanvallende post?
Heb ik je wat misdaan?
[...]
Hij heeft wel wat beters te doen kennelijk, dan zich druk te maken om jouw angst. (en gaat terecht daarvoor de straat niet op) Bij een inslag helpt de aanwezigheid van je vriend helemaal niets.
Als ik bang ben helpt de aanwezigheid van iemand wel.
Waarom eigenlijk zo'n aanvallende post?
Heb ik je wat misdaan?
dinsdag 28 juni 2011 om 21:47